HorecaSysteem
HorecaSysteem
HorecaSysteem
HorecaSysteem

HorecaSysteem

HorecaSysteem is een online applicatie waarmee een personeelsplanning gemaakt kan worden, gewerkte uren kunnen worden geregistreerd en de personeelsadministratie in gedaan kan worden. Iedere medewerker beschikt over eigen inlog gegevens en kan hiermee via de computer of mobiele app gegevens zien zoals het werkrooster, gewerkte uren, plus- en minuren en vakantie-uren saldo. Aan de hand van uitgebreide toegangsrechten is te bepalen welke medewerkers, over welke functionaliteiten beschikken.

Vereisten

  • Q1000 MplusKASSA Pro
  • Q1105 Urenregistratie
€ 10,00 per maand

Vragen & Ondersteuning

Deze koppeling is gebouwd door HorecaSysteem
Voor ondersteuning, telefonisch: 023-711-4055 & email: info@horecasysteem.nl

info@horecasysteem.nl 023-711-4055