Wanneer er net een nieuw record aangemaakt is of een record bewerkt is was deze nog niet gelijk vindbaar in het overzicht omdat de data niet gesynchroniseerd werd na deze acties, dat is nu aangepast
Je kunt nu een dashboard hernoemen.
Je moet nu een filiaal selecteren bij het inloggen in de online backoffice, de autorisaties van de medewerker bij dit filiaal zullen nu in acht worden genomen.
Als een gebruiker maar toegang heeft tot 1 filiaal, wordt deze automatisch geselecteerd.
Klein probleem opgelost in de QR-instellingen waarbij een knop die disabled was (niet mag worden ingedrukt) toch gewoon werkte.
Er zijn badges aan de categorie tabs toegevoegd deze tonen het aantal data dat tot het betreffende categorie behoort.
Het is mogelijk om op kolommen te sorteren
De tabel paginering heeft plaats gemaakt voor een infinite scroll
Het is mogelijk om data in verschillende weergaven te tonen.
Er is een wildcard zoekfunctie toegevoegd aan het data management overzicht, deze doorzoekt meerdere velden/kolommen op een match.
Het is mogelijk om een categorie te selecteren en vervolgens binnen deze categorie context te werken
Het was voorheen niet mogelijk om bij het aanmaken of het bewerken van een artikel, medewerker of relatie een ingevuld select veld leeg te maken, dit kan nu wel.
Als je switched tussen de QR-pagina's in backoffice (bestellingen/betalingen/logs) wordt het huidige zoekfilter nu onthouden.
Probleem opgelost in het personeelskosten-rapport, het opgetelde aantal uren en kosten klopte niet.