Analytics

Apicbase

Prijs op aanvraag

<p>Dankzij de koppeling van MplusKASSA met Apicbase krijgt u een helder inzicht in voorraad, foodkosten, productie, menu’s en bestellingen. Apicbase geeft u controle over alle keukenprocessen en helpt u de CoGS onder controle te houden.</p> <p> <br /> Apicbase is het nr.1-platform voor back-of-house management in de foodservicebranche.<br /> Het is een cloudoplossing voor al uw keukendata, van recept tot bestelling, inclusief multi-site management.</p> <p> </p> <p> Apicbase bestaat uit 8 modules:</p> <p> Product ontwikkeling<br /> Procurement<br /> Voorraadmanagement<br /> Sales analytics<br /> Taak- & HACCP-planning<br /> Productieplanning<br /> Menuplanning<br /> Accounting</p> <p> De robuuste API’s van Apicbase garanderen vlotte data-transfers met de andere oplossingen in uw tech-ecosysteem.</p> <p> De prijs varieert volgens het aantal gekozen modules & het aantal vestigingen. Hoe meer vestigingen, hoe lager de prijs per aangesloten unit.</p>

Lees meer »

DataProfit

Prijs op aanvraag

<p>DataProfit levert een "Zero Touch", "Out of The Box" en "All-in-One" Cloud Platform dat verschillende systemen koppelt en operationele en financiële data verzamelt, combineert en presenteert in real time geconsolideerde rapportages en dashboards.</p>

Lees meer »

GKS België

€ 250,00 (eenmalig)

<p>Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.</p>

Lees meer »

Horeko

€ 0,00 /mnd.

<p>Eenvoudig, digitaal en efficiënt. De totaaloplossing van Horeko voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Dankzij de integratie met MplusKASSA koppel je het berekende en geplande aan wat er daadwerkelijk is verkocht. Zo heb je altijd een actueel beeld en haal je het beste uit je zaak.</p> <p> - Horeko Kitchen Manager -<br /> Het complete systeem voor keukenmanagement. De kracht van de Kitchen Manager zit in de combinatie van invoeren op kantoor en het scherm in de keuken, de Horeko Operator. Combineer dit met de verkoopcijfers uit de kassa en je hebt via analyses zoals menu engineering de tools in handen om direct je rendement bij te sturen. Zo verbeter jij je marge. </p> <p> > Digitaal receptuurbeheer<br /> > Kostprijsberekening<br /> > Menu engineering</p> <p> - Horeko Employee Manager -<br /> Flexibel en veelzijdig personeelsmanagement. Horeko Employee Manager speelt in op de behoeftes van jouw zaak. Roosters maak je eenvoudig online. De uren registreren werknemers zelf met vingerafdruk, RFID tag of pincode – jij hebt gelijk het overzicht en houdt de controle. En met de gratis app voor medewerkers is iedereen altijd op de hoogte van roosters en nieuwtjes. Combineer je de gegevens uit Horeko met de omzet uit de kassa, dan krijg je een goed beeld van productiviteit. </p> <p> > Online roosteren<br /> > Urenregistratie <br /> > Gratis mobiele app </p> <p> Get organised.<br /> Go! Horeko<br /> </p>

Lees meer »

TAPP

Gratis

<p>TAPP verbindt de kroeg van vandaag met de digitale innovatie van morgen. </p> <p> Door middel van het activeren van de TAPP integratie met Mplus, kan je met jouw horeca locatie meedoen in data-projecten met je leveranciers (zoals Coca-Cola, Red Bull, Lipton, etc). Zo halen we het beste uit de horeca sector, een markt die grotendeels gefragmenteerd en offline was. Tot nu.</p> <p> TAPP creëert inzichten waardoor merken beter presteren, waardoor jij als horeca ondernemer een data-driven relatie met je leveranciers kan opbouwen.</p>

Lees meer »

Apotheek

Artikelbestanden

Aldipress

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

Betapress

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

CWA

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

De Lotto

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

Foox Groothandel

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

Hallmark Greeting Cards

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

Lekkerland

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

Paperclip

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

PostNL

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

Staatsloterij

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

TGC Trading

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

Touché Cards

€ 30,00 /mnd.

<p>Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.</p>

Lees meer »

Bestellen

Jamezz

€ 100,00 /mnd.

<p>Hogere gasttevredenheid – lagere werkdruk – geen wachtende gasten – hogere omzet</p> <p> Dat wil iedere horecaondernemer wel! Jamezz maakt dit voor u mogelijk.</p> <p> Jamezz is dé bestelapplicatie die uw gasten in de gelegenheid stelt om bestellingen te plaatsen via hun smartphone, tablet, bestelzuil of webshop. Of het nu gaat om het restaurant, het terras of de roomservice, Jamezz kan op allerlei manieren uw personeel ondersteunen.</p> <p> De gasten kunnen via de meertalige online menukaart direct bestellen én eventueel ook online betalen. De bestellingen worden direct naar uw MplusKASSA-systeem doorgestuurd, zodat het personeel meteen op de hoogte is. De gast hoeft hierdoor niet meer te wachten op het opnemen van de bestelling of het afrekenen én het bedienend personeel wordt enorm ontlast, waardoor zij meer tijd hebben voor de gast.</p> <p> Jamezz maakt ook voor de ondernemer een wezenlijk verschil. Zo blijkt dat bij vrijwel iedere vestiging waar Jamezz ingezet wordt, de bestelvolumes stijgen en de snelheid per bestelling toeneemt. Daarbij is het zo dat via Jamezz ook automatische upselling kan worden ingesteld in de vorm van suggesties bij iedere bestelling, wat de extra verkoop enorm kan verhogen. Dit leidt tot een hoger rendement waarmee Jamezz zichzelf gemakkelijk terugverdiend.</p> <p> Jamezz en uw MplusKASSA-systeem sluiten naadloos op elkaar aan. Door deze unieke koppeling kunt u via uw MplusKASSA-systeem wijzigingen doorvoeren die direct door Jamezz worden overgenomen!</p> <p> Kijk voor meer informatie op www.jamezz.nl/brochure.pdf</p>

Lees meer »

MplusKASSA Order - Bestelzuil

Prijs op aanvraag

<p>COMING SOON</p> <p> Geen wachtrijen meer? Dat kan met bestelzuilen van MplusKASSA! Laat jouw gasten via de bestelzuil bestellen en betalen. Gasten krijgen vervolgens een nummer en halen hun bestelling op óf gaan aan tafel zitten en hun bestelling wordt gebracht. </p> <p> De MplusKASSA bestelzuil is gratis te gebruiken tot 1 oktober 2020. Daarna kost het €49,95 per maand, per filiaal.</p>

Lees meer »

MplusKASSA Order - QR bestel app

€ 0,00 /mnd.

<p>Laat jouw gasten via hun smartphone bestellen en betalen. Met de MplusKASSA Order QR bestelapp ben je goed voorbereid op de 1,5-meter-economie en voorkom je zoveel mogelijk contact tussen de medewerker en de gast. </p> <p> Hoe werkt het?<br /> 1. De gast scant de QR-code aan tafel met zijn smartphone <br /> 2. De gast kiest in de bestel app wat hij wil en betaalt<br /> 3. De bestelling wordt opgehaald of uitgeserveerd</p> <p> + Gratis te gebruiken tot 1 oktober 2020<br /> + Goed voorbereid op de 1,5 meter<br /> + Omzetverhogend<br /> + Kostenbesparend<br /> + Gastvrij én gebruiksvriendelijk<br /> </p>

Lees meer »

MplusKASSA Order - Weborder

Prijs op aanvraag

<p>COMING SOON:</p> <p> Je eigen bestelwebsite gekoppeld aan jouw kassa? Dat kan met MplusKASSA Weborder! Klanten bestellen eenvoudig via jouw bestelsite, betalen direct en halen het af of laten het bezorgen. </p> <p> MplusKASSA Weborder is gratis te gebruiken tot 1 oktober 2020. Daarna kost het €49,95 per maand, per filiaal.<br /> </p>

Lees meer »

Apicbase

Prijs op aanvraag

<p>Dankzij de koppeling van MplusKASSA met Apicbase krijgt u een helder inzicht in voorraad, foodkosten, productie, menu’s en bestellingen. Apicbase geeft u controle over alle keukenprocessen en helpt u de CoGS onder controle te houden.</p> <p> <br /> Apicbase is het nr.1-platform voor back-of-house management in de foodservicebranche.<br /> Het is een cloudoplossing voor al uw keukendata, van recept tot bestelling, inclusief multi-site management.</p> <p> </p> <p> Apicbase bestaat uit 8 modules:</p> <p> Product ontwikkeling<br /> Procurement<br /> Voorraadmanagement<br /> Sales analytics<br /> Taak- & HACCP-planning<br /> Productieplanning<br /> Menuplanning<br /> Accounting</p> <p> De robuuste API’s van Apicbase garanderen vlotte data-transfers met de andere oplossingen in uw tech-ecosysteem.</p> <p> De prijs varieert volgens het aantal gekozen modules & het aantal vestigingen. Hoe meer vestigingen, hoe lager de prijs per aangesloten unit.</p>

Lees meer »

Bestelmar

€ 39,95 /mnd.

<p>Bestelmar is een mobiele besteldienst en biedt horecagasten de mogelijkheid om met hun eigen smartphone bestellingen te plaatsen die rechtstreeks in het MplusKASSA systeem komen. De menukaart komt in beeld zodra de smartphone contact heeft gemaakt of de QR code heeft gescand. Afhankelijk van het soort bestelling komt deze uit bij de bar of in de keuken. Wordt er iets gewijzigd in de kassa? Dan neemt Bestelmar dit automatisch over. Bestelmar is laagdrempelig in gebruik omdat het werkt zonder app en zonder registratie van persoonlijke gegevens. Daarnaast biedt Bestelmar vele voordelen voor zowel uw gast als uzelf!</p> <p> - omzetverhogend omdat de gasten vanuit impuls meer bestellen wanneer hen die mogelijkheid wordt geboden.<br /> - kostenverlagend doordat gasten zelf hun bestellingen plaatsen en daarmee werk uit handen nemen van uw bedienend personeel.<br /> - hogere gasttevredenheid omdat uw gasten sneller worden geholpen.</p> <p> Naast de horecabranche is Bestelmar ook inzetbaar in de evenementen- en retailbranche. Neem contact met ons op voor de uitgebreide mogelijkheden.</p> <p> Door met Bestelmar samen te werken innoveert u uw dienstverlening en krijgen uw gasten de service die ze verdienen!</p>

Lees meer »

Butler.tv - Bestellingsinformatie scherm

€ 5,00 /mnd.

<p>Laat gasten op veilige afstand wachten op hun bestelling en houd hen gemakkelijk op de hoogte van de status van hun bestelling.<br /> De statussen ‘in bereiding’ en ‘gereed’ worden automatisch weergegeven op het scherm. Hier hoef je niets extra’s voor te doen. Butler.tv integreert namelijk naadloos met het Keukenmanagement van MplusKASSA. </p> <p> Is de bestelling gereed? Dan zien de gasten dat direct en kunnen zij hun bestelling ophalen. Om er daarna in het restaurant of thuis heerlijk van te genieten. </p> <p> Deze app biedt overzichtelijke bestelinformatie voor gasten van:<br /> - Restaurants en horecagelegenheden.<br /> - Snackbars en afhaalpunten.</p>

Lees meer »

Leqqr self order kiosk

Prijs op aanvraag

<p>Laat uw gasten zelf bestellen en betalen via een bestel kiosk. De Leqqr bestelkiosk is eigenlijk een extra kassa medewerker. Gasten kunnen in de zaak in alle rust de menukaart bekijken, een bestelling plaatsen en met de pin afrekenen. Uw voordelen: Uw gasten bestellen voor 20% meer, minder handelingen aan de kassa, minder rijen, meer rust in de zaak! </p>

Lees meer »

OBER

Prijs op aanvraag

<p>Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst!<br /> OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!</p>

Lees meer »

TabletMenuKaart

€ 15,00 /mnd.

<p>De menukaart is de vitrine van jouw restaurant<br /> Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.</p> <p> Verlaag loonkosten<br /> Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.</p> <p> Voorkom bestelfouten<br /> Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.</p>

Lees meer »

Thuisbezorgd

€ 19,95 /mnd.

<p>De langverwachte koppeling met het veelbezochte bestel- en bezorgplatform Thuisbezorgd is eindelijk beschikbaar. Met de koppeling zorg je ervoor dat bestellingen die op de website van Thuisbezorgd geplaatst worden naar de kassa doorgestuurd worden. Deze bestellingen komen binnen als order in de kassa. Wanneer er ook gebruikt wordt gemaakt van keukenschermen en de module Q1470 (afhalen en bezorgen) komen deze bonnen ook op het keukenscherm.<br /> </p>

Lees meer »

Vandaagpatat.nl

€ 79,95 /mnd.

<p>Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw Vandaagpatat.nl kunt u tegen het laagste tarief uw online orders verwerken. Hierdoor kunt u zich volledig richten op het online bestellen voor afhalen en/of bezorgen en gaat u uit van uw eigen kracht en capaciteit! Via uw eigen online omgeving worden alle orders in MplusKASSA verwerkt. Via de bonprinter kunt u deze bereiden zoals u gewend bent ZONDER extra fee!</p> <p> De online omgeving is naar eigen wens in te richten in uw eigen huisstijl. Zelf de tijden en het aantal orders instellen is met een paar klikken in de backoffice aan te passen. </p> <p> De omzet die voortkomt uit de online omgeving is gesplitst in de kassa dus perfect te analyseren.</p> <p> Actie: Gratis track en trace voor bezorgers als u nu bestelt!</p>

Lees meer »

WordPress bestelsite voor Bezorg- / Afhaalrestaurants & Bakkerij

€ 59,00 /mnd.

<p>Deze eenvoudige bestelsite welke gekoppeld wordt aan jouw MplusKASSA komt inclusief support en kan je huidige site volledig vervangen. Gebaseerd op WordPress kun je pagina's eenvoudig bewerken of nieuwe pagina's aanmaken. Inclusief blogberichten.</p> <p> De link gaat naar de demo bestelsite. Wil jij een bestelsite voor jouw onderneming? Stuur dan een bericht naar sales@mpluswebshops.nl</p>

Lees meer »

bramr

Vanaf € 900,00

<p>Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.</p> <p> Dit werkt allemaal vloeiend samen met MplusKASSA. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.</p> <p> General Manager TivoliVredenburg Jasper:<BR><BR><I><br /> "Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"</I><BR><BR></p> <p> Gast Annelies:<BR></I><br /> "Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"</I><BR><BR></p> <p> Gast Iris:<BR><I><br /> "Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."</I><BR><BR></p> <p> Voor een korte impressie zie <A HREF="https://youtu.be/chzHmhXWSYc">deze video</A>.<BR></p>

Lees meer »

Betaalwijzes

Atos Pinkoppeling

€ 250,00 (eenmalig)

<p>Een hoge transactiesnelheid krijgt u met de pinkoppeling van MplusKASSA. Met een directe kabelaansluiting worden invoerfouten voorkomen en tijd bespaart.</p> <p> MplusKASSA werkt nauw samen met verschillende dealers die u ontzorgen op het gebied van pinapparatuur en kassasystemen. U heeft altijd een duidelijk aanspreekpunt.</p> <p> Uiteraard is contactloos pinnen standaard!</p>

Lees meer »

CCV Pinkoppeling

€ 250,00 (eenmalig)

<p>Een hoge transactiesnelheid krijgt u met de pinkoppeling van MplusKASSA. Met een directe kabelaansluiting worden invoerfouten voorkomen en tijd bespaart.</p> <p> MplusKASSA werkt nauw samen met verschillende dealers die u ontzorgen op het gebied van pinapparatuur en kassasystemen. U heeft altijd een duidelijk aanspreekpunt.</p> <p> Uiteraard is contactloos pinnen standaard!<br /> </p>

Lees meer »

Cikam

Prijs op aanvraag

<p>Gemiddeld 40% van het aantal betalingen is contant. Met de Cikam Easy Cash systemen kunt u slim en veilig met contant geld omgaan. De Cikam Easy Cash Compact en de Cikam Easy Cash TA systemen kunnen gekoppeld worden met de kassasoftware van MplusKASSA. De oplossing is klantvriendelijk en werkt zeer eenvoudig; de klant werpt contant geld in het systeem en het systeem geeft automatisch wisselgeld terug.</p> <p> De Cikam Easy Cash systemen hebben de volgende voordelen:<br /> 1. Geen “open geld” meer<br /> 2. Veilig in de kluis<br /> 3. Niet meer tellen<br /> 4. Geen kasverschillen meer<br /> 5. Hygiënisch</p> <p> Doordat er geen sprake meer is van “open geld” geeft het de medewerker direct een veiliger gevoel. Het geld zit veilig achter slot en grendel, maar wel inzichtelijk. Bovendien voorkomt dit interne fraude en kasverschillen. En omdat het systeem het geld meteen telt en controleert op echtheid, is er direct inzicht in de cashflow. Het niet meer tellen van de kassa lade bespaart u aanzienlijk wat tijd.</p> <p> Het slim omgaan met contant geld middels de Cikam Easy Cash systemen kan uiteindelijk de kosten verlagen en er kan meer aandacht gegeven worden aan de klant aangezien de medewerker niet meer hoeft af te rekenen.</p>

Lees meer »

Xafax NetPay

€ 500,00 (eenmalig)

<p>Xafax staat voor innovatieve betaalsystemen, document- en IT-oplossingen.</p> <p> Betalen zonder contant geld, direct zicht op wáár en door wie, welke kosten gemaakt worden, onmiddellijke verrekening en gegevensverwerking.</p> <p> Opwaarderen en betalen gekoppeld aan MplusKASSA. Iedereen een eigen app waarmee je kan zien wat je saldo is, welke artikelen er gekocht zijn en nog veel meer. <br /> </p>

Lees meer »

123TCS

Prijs op aanvraag

<p>TCS heeft slechts één focus en dat is de volledige automatisering van alle processen en de real-time transactieverwerking van giftcards, (e)-vouchers- en loyalty kaarten. TCS richt zich met deze dienstverlening op onder andere retailketens, branchekaarten en branche-overstijgende kaarten. </p> <p> TCS streeft naar een optimale ICT dienstverlening met de beste service levels in de branche. Door de gerealiseerde koppeling met MplusKASSA geef je nu gemakkelijk jouw eigen cadeaukaart uit! Daarnaast heeft TCS koppelingen met verschillende payment service providers zodat jouw cadeaukaart ook online kan worden verzilverd in jouw webshop.</p>

Lees meer »

Global Ticket

Gratis

<p>De online ticketing-oplossingen van Global Ticket zijn gericht op gebruiksgemak voor zowel attractieparken, dierenparken en musea als hun bezoekers. Een ticketpagina is moeiteloos opgezet op uw website en kan worden beheerd via het uitgebreide en gebruiksvriendelijke CMS. Dankzij de koppeling tussen Global Ticket en MplusKASSA is het mogelijk om via Global Ticket uitgegeven tickets direct op de kassa te scannen, zonder aanvullende hardware of losse scanners.</p>

Lees meer »

H@ND Vouchers

€ 20,00 /mnd.

<p>In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.</p>

Lees meer »

Magna Carta / Ximedes

€ 500,00 (eenmalig)

<p>Magna Carta Chipcard Solutions ontwikkelt en levert wereldwijd multifunctionele kaartsystemen voor onderwijs- en zorginstellingen, bedrijven en overheidsinstanties. FacilityPro is het complete facilitair-managementplatform van Magna Carta. </p>

Lees meer »

MultiSafepay

Prijs op aanvraag

<p>Sinds het begin van de ecommerce revolutie in 1999 streeft MultiSafepay er altijd naar om op de frontlinie van innovatie te staan met het aanbieden van een uitgebreide mix van betaalmethoden en functies om haar merchants te bedienen, zowel lokaal als in de rest van Europa. </p>

Lees meer »

Museumkaart

€ 500,00 (eenmalig)

<p>De Museumkaart direct gekoppeld aan MplusKASSA!</p> <p> Dit bespaart u een extra scanner op uw toonbank en het voorkomt fouten bij de toelating van bezoekers die gebruik maken van een Museumkaart. U dient rekening te houden met een doorlooptijd van drie weken na aanvraag.</p>

Lees meer »

OBER

Prijs op aanvraag

<p>Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst!<br /> OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!</p>

Lees meer »

OK Betalen

€ 19,95 /mnd.

<p>Met de OK-app kun je:<br /> - klantenkaarten bewaren<br /> - spaaracties en kortingscouponnen toevoegen<br /> - eenvoudig afrekenen.</p> <p> Met de koppeling kun je vanuit de kassa de klant met de OK-app laten betalen. Degene die wil betalen, krijgt in zijn OK-app een QR-code, en deze wordt vervolgens gescand door de medewerker. Vanuit de kassa wordt er een betaalverzoek naar de app gestuurd, en dan is de beurt aan degene die betaalt om deze te accepteren en eventuele kortingsvouchers toe te voegen.</p>

Lees meer »

Payly

€ 15,00 /mnd.

<p>Bied je gasten de mogelijkheid om te betalen met hun telefoon zonder dat je de rekening hoeft te brengen. Via een link (payly.nl/jouwrestaurant) of een QR-code kunnen je gasten eenvoudig naar een pagina om te betalen gaan. Hiervoor is geen app nodig. Daar kunnen ze bijvoorbeeld met iDeal betalen (met fooi als ze dat willen).</p> <p> Payly is volledig gekoppeld met MplusKASSA. Zodra jij een bestelling invoert zoals je altijd al gewend bent is deze ook bekend bij Payly. Zo kunnen je gasten makkelijk en snel betalen. Zodra er betaald is staat dat duidelijk in je kassa, zodat jij daarvan op de hoogte bent.</p> <p> Met Payly hoeven je gasten nooit meer te wachten om te betalen, waardoor de klanttevredenheid omhoog gaat. Daarnaast ontlast je je personeel, waardoor je veel efficiënter kan werken!</p>

Lees meer »

TicketCounter

Prijs op aanvraag

<p>Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie.</p> <p> Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service.</p> <p> De koppeling tussen MplusKASSA en TicketCounter is uniek. Zo kunnen er niet alleen tickets worden gescand, maar denk ook aan bijbehorende artikelen aanslaan, capaciteit reserveren binnen één voorraad (zowel off- en online). Daarnaast kunnen ook abonnementen worden aangemaakt en direct verkocht en verlengt worden via de kassa.<br /> </p>

Lees meer »

Tikkie Check

€ 24,95 /mnd.

<p>Speciaal voor horeca: Tikkie Check</p> <p> Wachten op de rekening? Dat hoeft niet meer! Met Tikkie Check betalen je gasten direct aan tafel en vertrekken wanneer ze willen. Zo ben je minder tijd kwijt aan afrekenen en heb je meer tijd voor persoonlijke service.</p> <p> 1. De gasten scannen de QR-code op tafel met de camera van hun smartphone<br /> 2. Ze bestellen bij de bediening die realtime te volgen is via hun smartphone, en betalen gebeurt via de Tikkie-omgeving<br /> 3. Fooi geven is mogelijk, net als het versturen van een betaalverzoek aan tafelgenoten of het downloaden van de bon</p> <p> Actuele kosten en tarieven vind je op tikkie.me/tikkiecheck</p>

Lees meer »

bramr

Vanaf € 900,00

<p>Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.</p> <p> Dit werkt allemaal vloeiend samen met MplusKASSA. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.</p> <p> General Manager TivoliVredenburg Jasper:<BR><BR><I><br /> "Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"</I><BR><BR></p> <p> Gast Annelies:<BR></I><br /> "Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"</I><BR><BR></p> <p> Gast Iris:<BR><I><br /> "Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."</I><BR><BR></p> <p> Voor een korte impressie zie <A HREF="https://youtu.be/chzHmhXWSYc">deze video</A>.<BR></p>

Lees meer »

fashioncheque

€ 250,00 (eenmalig)

<p>Fashioncheque is gestart en opgericht in 2008 en inmiddels de grootste modecadeaukaart van Nederland. Fashioncheque is de eerste en enige branche-brede mode cadeaukaart. Fashioncheque is te koop bij meer dan 8.500 verkooppunten, zoals: aangesloten modewinkels, Primera, Jumbo, Bruna, AKO, Plus, Coop, Spar, Deen, Cigo, Tabaktief, The Read Shop, Shell, diverse VVV-kantoren en via www.fashioncheque.com. De cheque is in te wisselen bij meer dan 10.000 fysieke winkels en webshops in Nederland.</p> <p> Met de CCV pinkoppeling kunt u de Fashioncheque ook als betaalwijze accepteren in uw winkel. </p>

Lees meer »

Boekhouding

Exact Online

€ 19,95 /mnd.

<p>Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw Exact Online boekhouding hoeft u niet langer bonnetjes en kastellingen handmatig over te typen in uw administratie. Hierdoor kunt u zich volledig richten op het ondernemen en scheelt u dit vele uren werk!</p>

Lees meer »

Twinfield

€ 19,95 /mnd.

<p>Koppel Twinfield aan uw kassasysteem van MplusKASSA. Ervaar het gemak en bespaar tijd. U hoeft niet langer uw kassabonnen, artikelen, kastellingen en relaties handmatig over te typen in het boekhoudprogramma. Zo heeft u meer tijd om te ondernemen! </p> <p> <br /> De koppeling stuurt de volgende onderdelen naar Twinfield.<br /> - Artikelen<br /> - Relaties<br /> - Dagmutatie<br /> - Kastellingen<br /> - Facturen<br /> </p>

Lees meer »

AFAS CSV

Prijs op aanvraag

<p>Met de AFAS CSV export kunnen de financiële boekingen van uw MplusKASSA geëxporteerd worden naar een CSV-bestand welke geïmporteerd kan worden in de AFAS software.</p> <p> De export levert de omzet, BTW en (aan)betalingen. Facturen en kassatellingen worden niet geëxporteerd. </p> <p> Per boekdag wordt een verzamelboeking gemaakt. U kunt hierbij nog een periode kiezen, maar de verzamelboeking zal altijd per boekdag gemaakt worden. Iedere dag krijgt hierbij zijn eigen boekstuknummer (dat is jaar + dagnummer). In het exportbestand kunnen zo verzamelboekingen van meerdere boekdagen gemaakt worden.</p>

Lees meer »

AFAS Profit (Direct)

Vanaf € 19,95

<p>Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op de processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.</p>

Lees meer »

Accountview

Vanaf € 19,95

<p>Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op de processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.</p>

Lees meer »

E-boekhouden

Vanaf € 19,95

<p>Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw E-boekhouden.nl boekhouding hoeft u niet langer bonnetjes en kastellingen handmatig over te typen in uw administratie. Hierdoor kunt u zich volledig richten op het ondernemen en scheelt u dit vele uren werk!</p>

Lees meer »

Exact Online Simpel

€ 19,95 /mnd.

<p>Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw Exact Online boekhouding hoeft u niet langer bonnetjes en kastellingen handmatig over te typen in uw administratie. Hierdoor kunt u zich terug volledig richten op het ondernemen en scheelt u dit vele uren werk!</p>

Lees meer »

King via XML

Vanaf € 19,95

<p>Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Jij focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.</p>

Lees meer »

Microsoft NAV

Prijs op aanvraag

<p>Volledige directe integratie in NAV gebouwd door de grootste NAV specialist van Nederland. 'Qexpertise' maakt maatwerk mogelijk.</p>

Lees meer »

Reeleezee

Vanaf € 19,95

<p>Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.</p>

Lees meer »

SnelStart

Vanaf € 20,00

<p>Met de koppeling tussen SnelStart en MplusKASSA kunt u eenvoudig uw verkopen vanuit de kassa importeren in SnelStart. U kunt ervoor kiezen om per factuur/kassabon een boeking in het verkoopdagboek te laten genereren of een dagstaat te importeren. Ook kunt u uw artikelen en klanten uit SnelStart exporteren naar de kassa.</p>

Lees meer »

Unit4 Multivers

Vanaf € 19,95

<p>Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen Unit4 administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden.Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.</p>

Lees meer »

Yuki

Vanaf € 19,95

<p>Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.</p>

Lees meer »

Overig

Beconet

€ 499,00 (eenmalig)

<p>De BeCoNet Multi-Tap is uniek in zijn soort. De BeCoNet Multi-Tap doseert en registreert en kan praktisch op alle bestaande bierzuilen worden gemonteerd. Door eigen ontwikkeling en productie is de BeCoNet Multi-Tap zo compact en verfijnd, dat deze moeiteloos kan worden geïntegreerd in nostalgische en ambachtelijke sferen.</p> <p> Met MplusKASSA kunt u de tapautomaat van Beconet koppelen aan uw kassasysteem. Op de knoppen wordt het taptik aantal weergeven. Een positief aantal wil zeggen dat er meer getapt is dan verkocht en negatief meer verkocht dan getapt. Aan het einde van een shift kunt u de taptip-verschillen gaan registreren m.b.v. een taptip-boeking. </p>

Lees meer »

Butler.tv - Digitale menukaart

€ 5,00 /mnd.

<p>Wil je geen omzet mislopen en tijd kwijt zijn aan het beheer van meerdere systemen? Maar wil je wél dat jouw digitale menukaart altijd op orde is? Dan is deze app perfect voor jou. Butler.tv heeft deze app ontwikkeld, speciaal voor MplusKASSA-gebruikers. Met de app koppel je in een paar simpele stappen met onze gebruiksvriendelijke narrowcastingoplossing. Hiermee creëer je in een handomdraai een digitale menukaart. Die altijd up-to-date is. Zonder dat je daar iets extra’s voor hoeft te doen. Zodra jij de voorraad of prijzen wijzigt binnen MplusKASSA, past de menukaart zich automatisch aan. Net als je combinatie- en dagdeals. Zo kun jij je volledig focussen op het verlenen van de beste service én hoef je nooit nee te verkopen. </p> <p> Deze app biedt onder andere:<br /> - Digitale menukaart<br /> - Combinatiedeals<br /> - Dagdeals<br /> </p>

Lees meer »

Compad Bakkerij

€ 15,00 /mnd.

<p>Compad Bakkerij is een onmisbaar programma voor iedere brood- en banketbakker. Het biedt de bakker de mogelijkheid om met bestellingen die geplaatst zijn in de kassa, via de webshop of via de bestelportaal (www.bestellingplaatsen.nl) te verwerken tot baklijsten, snijlijsten, verdeelstaten, leverbonnen en contantbonnen. </p> <p> Tevens wordt op basis van de geplaatste bestellingen de factuur en administratie bijgewerkt. Compad Bakkerij heeft middels de koppeling met SpecsPlaza de mogelijkheid om aan de hand van de grondstofspecificaties te komen tot de warenwettelijk juiste productdeclaratie. Deze declaratie wordt samen met de algemene artikelinformatie naar MplusKASSA gestuurd. De bestellingen en facturen uit MplusKASSA worden door Compad Bakkerij verwerkt.<br /> </p>

Lees meer »

DCP - producent van plastic passen

Prijs op aanvraag

<p>Wil je cadeaukaarten of klantenpassen koppelen aan je kassasysteem? DCP maakt de passen voor je, gecertificeerd voor het MplusKASSA-systeem. We bedrukken de plastic passen voor je in onze eigen drukkerij en kunnen je ook helpen met aantrekkelijke cadeauverpakkingen. Heb je wat hulp nodig bij het ontwerpen van je pas? Ook dan ben je bij DCP aan het juiste adres. </p> <p> Door onze jarenlange ervaring met cadeaukaarten- en loyaliteitssystemen weten we als geen ander wat de voordelen zijn voor jouw bedrijf. En we weten ook waar je op moet letten om een betrouwbaar, veilig en gebruiksvriendelijk systeem te selecteren. We denken graag met je mee. Dat begint al op onze website: www.dcp.nl, waar je veel achtergrondinformatie, blogs en inspiratie vindt.<br /> </p>

Lees meer »

E-Golf4U

€ 11,00 /mnd.

<p>Wij bieden een breed pakket aan oplossingen voor uw golfbaan. Dankzij onze samenwerking met onze partners kunnen wij het complete pakket aanbieden. Eén aanspreekpunt met 100% support en volledig online. Zo hebben wij ook een koppeling met MplusKASSA, waarbij de verkopen in de kassa gekoppeld kunnen worden aan de leden van de golfclub. Bovendien is het mogelijk om verkopen vanuit onze baanplanner (TeeTime) door te zetten naar de kassa en daar verder af te rekenen.</p>

Lees meer »

GKS België

€ 250,00 (eenmalig)

<p>Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.</p>

Lees meer »

Just Cards

Prijs op aanvraag

<p>Just Cards is leverancier van cadeaupassen en klantenpassen voor MplusKASSA. Onze passen zijn geschikt voor het gebruik met het MplusKASSA systeem. Voor de cadeaupassen hebben wij een breed assortiment verpakkingen. Wij verzorgen ook het ontwerp voor de passen. Het ontwerp kunt u ook zelf aanleveren. Deze dient dan te voldoen aan onze aanleverspecificaties.</p>

Lees meer »

Tapkoppeling van Duijnen

€ 499,00 (eenmalig)

<p>Veel horecaondernemers willen niet meer zonder tapautomatisering. Met tapautomatisering haalt u meer rendement uit uw drankverkoop, omdat u volledige controle heeft op de drankuitgifte van bier, wijn, gedistilleerd en frisdrank. De van Duijnen tapautomaat wordt rechtstreeks gekoppeld aan MplusKASSA zodat 'taptik' verschillen direct op de artikelknop verschijnen. Uiteraard heeft u alle rapportages op dag, week, maand en periode niveau. <br /> Onze grootste referentie: Ziggodome heeft meer dan 180 kassasystemen gekoppeld aan van Duijnen tapautomatisering.</p>

Lees meer »

Tickete

€ 15,00 /mnd.

<p>Verstuur de kassabon digitaal! Tickete laat op het moment van verkoop de kassabon direct op smartphone van de klant landen.</p> <p> Pluspunten<br /> + Geen kassabonnen meer betekent kosten besparen op printers en papier<br /> + Goed voor het milieu (minder CO2 uitstoot en bomenkap)<br /> + Klanten zijn nooit meer bonnetjes kwijt<br /> + Betere garantieafhandeling en een snellere ruilprocedure<br /> = Al met al een vernieuwend concept met tevreden klanten</p> <p> Tickete maakt gebruik van de laatste technologie om het bonnetje direct naar een smartphone te sturen. Het is snel, efficiënt en garandeert de privacy van de klant. Er is slechts een klein plug-and-play apparaatje bij de kassa nodig om hier gebruik van te kunnen maken.</p>

Lees meer »

Trend Music

€ 49,00 /mnd.

<p>Wat muziek met je doet! Muziek kan motiveren, sfeer brengen, en een wachttijd als het ware verkorten. Kortom, goede muziek is voor veel ondernemers onmisbaar! Met Trend Music op jouw MplusKASSA heb je altijd passende afspeellijsten voor ieder moment van de dag. </p> <p> + Vooral geschikt voor (natte) horeca!<br /> + Geen Buma/Stemra of SENA facturen meer? Kies voor rechten-inclusieve muziek!<br /> + Laat gasten nummers aanvragen met de gratis Mijn Verzoekje App!<br /> + Stel eenvoudig afspeellijsten samen voor ieder moment van de dag!<br /> </p>

Lees meer »

Personeelsplanner

Nostradamus

€ 20,00 /mnd.

<p>Nostradamus biedt de oplossing voor prognoses, personeelsplanning en urenregistratie. De formule van Nostradamus: jouw behoefte en budget. Dat is de basis voor optimale personeelsplanning. Onder de streep: geen onverwacht tegenvallende loonkosten. De foutkans? Die brengen we terug tot een absoluut minimum. Hoe? Door digitale urenregistratie en koppeling met je verloningspakket.</p> <p> De Nostradamus-koppeling kan op twee manieren ingesteld worden:</p> <p> (1) Aan het einde van elke dag wordt in één keer de gehele omzet van de afgelopen dag in de vorm van kassabonnen en facturen geüpload naar Nostradamus. Dit komt overeen met het totaal van kassabonnen en facturen dat u vindt onder Overzichten > Financieel > Totalen.</p> <p> (2) Gedurende de dag worden alle bestellingen (tafelbonnen én bestelbonnen) elke 15 minuten geüpload naar Nostradamus. Dit komt overeen met de bestelde bedragen die u vindt onder Overzichten > Artikelen > Verkoop > Besteld.</p>

Lees meer »

Shiftbase

€ 0,00 /mnd.

<p>Shiftbase biedt gebruiksvriendelijke personeelsplanning en urenregistratie software. De dienst is volledige online en wordt gebruikt in verschillende branches zoals horeca en retail. In combinatie met MplusKASSA wordt periodiek de omzet gegevens opgehaald en de kloktijden uitgelezen. Hierdoor bespaart u een hoop tijd en wordt de kans op fouten verkleind.</p> <p> Personeelsplanning: Maak snel en eenvoudig flexibele werkroosters. Houd tijdens het roosteren grip op de personeelskosten. U houdt duidelijk overzicht over de aan- en afwezigheid van uw medewerkers. U kunt het werkrooster online delen met uw medewerkers. </p> <p> Urenregistratie: Gewerkte uren kunt u online bijhouden met een urenregistratieformulier. Dit kan ook met een online tijdklok, door middel van vingerscan of sleutelhanger. U kunt zelfs uw werknemers toegang geven tot het overzicht, zodat zij eenvoudig hun uren kunnen controleren.</p> <p> Personeelsadministratie: Beheer afwezigheid, vakantie-uren, plus- en minuren en contracten online. Laat medewerkers zelf afwezigheid aanvragen en hun eigen persoonsgegevens beheren. Op deze manier is uw personeelsadministratie altijd overzichtelijk en up-to-date.</p> <p> Rapportages: Alles overzichtelijk gerangschikt. Personeelskosten per gewerkt uur, vestiging of afdeling kunt u eenvoudig inzien. Zo kunt u de gegevens voor de verloning van medewerkers direct exporteren.</p>

Lees meer »

Horeko

€ 0,00 /mnd.

<p>Eenvoudig, digitaal en efficiënt. De totaaloplossing van Horeko voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Dankzij de integratie met MplusKASSA koppel je het berekende en geplande aan wat er daadwerkelijk is verkocht. Zo heb je altijd een actueel beeld en haal je het beste uit je zaak.</p> <p> - Horeko Kitchen Manager -<br /> Het complete systeem voor keukenmanagement. De kracht van de Kitchen Manager zit in de combinatie van invoeren op kantoor en het scherm in de keuken, de Horeko Operator. Combineer dit met de verkoopcijfers uit de kassa en je hebt via analyses zoals menu engineering de tools in handen om direct je rendement bij te sturen. Zo verbeter jij je marge. </p> <p> > Digitaal receptuurbeheer<br /> > Kostprijsberekening<br /> > Menu engineering</p> <p> - Horeko Employee Manager -<br /> Flexibel en veelzijdig personeelsmanagement. Horeko Employee Manager speelt in op de behoeftes van jouw zaak. Roosters maak je eenvoudig online. De uren registreren werknemers zelf met vingerafdruk, RFID tag of pincode – jij hebt gelijk het overzicht en houdt de controle. En met de gratis app voor medewerkers is iedereen altijd op de hoogte van roosters en nieuwtjes. Combineer je de gegevens uit Horeko met de omzet uit de kassa, dan krijg je een goed beeld van productiviteit. </p> <p> > Online roosteren<br /> > Urenregistratie <br /> > Gratis mobiele app </p> <p> Get organised.<br /> Go! Horeko<br /> </p>

Lees meer »

L1NDA

€ 9,95 /mnd.

<p>L1NDA Planner is de alles-in-1, aanpasbare oplossing die zorgt voor probleemloos plannen, vinden, managen en uitbetalen van hospitality personeel.</p> <p> Met de L1NDA-koppeling van MplusKASSA worden de gewerkte uren van uw personeel automatisch gekoppeld aan het dienstenrooster in L1NDA.</p> <p> Meer informatie over L1NDA? Ga naar l1nda.com/nl/planner</p>

Lees meer »

eitje

€ 0,00 /mnd.

<p>Met eitje heb jij de meest gemakkelijke oplossing voor jouw team. Alles voor je roosters, urenregistratie, communicatie en het inwerken van teamleden bij elkaar. </p> <p> Met de kassakoppeling: Mplus x eitje heb jij altijd direct de laatste omzet gegevens beschikbaar in je planning & urenregistratie binnen eitje. Zo heb je sneller inzicht in je loonkosten en productiviteit en kun je direct schakelen waar nodig.</p>

Lees meer »

Reserveringen

LeisureKing

Vanaf € 0,99

<p>Het snelst groeiende online reservering- en voorraadsysteem voor elke onderneming, groot of klein, die zich bezighoudt met leisure-activiteiten. Een totaalpakket welke te koppelen is aan uw eigen website zodat reserveringen, betalingen en voorraadbeheer voortaan volledig online kunnen plaatsvinden. Gezamenlijk met MplusKASSA zorgt LeisureKing voor de gehele afhandeling. Samen met MplusKASSA maakt LeisureKing ondernemen weer leuk!</p>

Lees meer »

Piccotello PMS

Prijs op aanvraag

<p>Een PMS speciaal ontwikkeld voor de kleine hotelier en B&B. Piccotello is een web-based property management system dat zorgt voor een efficiënte en overzichtelijke administratie. Het systeem biedt toegang vanaf elk apparaat en elke locatie, zolang er toegang is tot het internet. </p> <p> Het beheer van de reserveringen, de facturen en de housekeeping in Piccotello is eenvoudig. De gebruiksvriendelijkheid van het systeem is uniek in de branche. Door de gastenhistorie kan de beste service worden aangeboden en heeft de hotelier altijd alle gastgegevens bij de hand.</p>

Lees meer »

Recras

Vanaf € 25,00

<p>Recras is een compleet administratie- en reserveringsysteem voor de gehele recreatiebranche. Alle correspondentie loopt via Recras, zo heb je bij iedere reservering direct alle informatie beschikbaar. Activiteiten kunnen snel en makkelijk geboekt worden. Recras stelt je in staat om in een minimum van tijd jouw gehele administratie te onderhouden en inzichtelijk te maken.</p> <p> Alle hapjes en drankjes die op de dag zelf in Mplus worden aangeslagen kunnen aan het einde van de dag in 1 druk op de knop naar de juiste boeking in Recras worden verhuist. Vanuit Recras wordt kan tot slot in 1 druk op de knop de volledige factuur verstuurd worden.<br /> </p>

Lees meer »

RoomRaccoon Cloud Hotel Management

Vanaf € 70,00

<p>RoomRaccoon in een bijzonder complete alles-in-één hotelsoftware en combineert een PMS, Channel Manager, Yield Management en een commissievrije boekingsmodule in één gebruiksvriendelijk systeem. Speciaal ontwikkeld voor de behoeftes en budget van onafhankelijke hoteliers.</p> <p> RoomRaccoon is makkelijk voor iedereen, boordevol functies en vooral leuk om te gebruiken. De Online Check-In, automatische e-mail templates, Revenue Management en de geïntegreerde Online Payment Terminal zorgen ervoor dat jij als hotelier tijd hebt voor wat werkelijk belangrijk is: je gasten!</p>

Lees meer »

Yesplan

€ 40,00 /mnd.

<p>Elk evenement en elke evenementenorganisatie is anders. Personaliseer Yesplan naar de behoeften van jouw organisatie, voer de gegevens in die voor jouw werking van belang zijn en bepaal zelf wie wat mag zien en aanpassen.</p> <p> Krijg inzicht in de beschikbaarheid van zalen, medewerkers en materiaal en vermijd dubbele boekingen. Daardoor sluit jouw planning beter aan bij de realiteit en heb je op voorhand een beter overzicht van de kosten en opbrengsten. Jouw evenement valt netjes binnen het budget.</p> <p> Met verschillende gebruikers tegelijk aan één evenement werken gebeurt probleemloos en steeds vanuit de meest recente versie. Bovendien kan je Yesplan ook koppelen aan jouw website, ticketingsysteem of andere software. Doordat gegevens voortaan nog slechts één keer ingevoerd worden, bespaar je tijd en wordt de kans op fouten minimaal.</p> <p> Met de Yesplan koppeling kunnen evenementen naar de kassa verstuurt worden, deze verschijnen daar vervolgens als activiteit.</p> <p> In MplusKASSA wordt er op een activiteit geboekt. Als het evenement afgelopen is, worden de geboekte artikelen naar Yesplan verstuurd. Er is een instelling in de koppeling voor het opgeven van een “bezoeker artikel”. Met dit artikel kunnen bezoekersaantallen doorgegeven worden. Alle aantallen van dit artikel die tijdens het evenement aangeslagen zijn, worden opgeteld en als eindtotaal doorgegeven. </p>

Lees meer »

E-Golf4U

€ 11,00 /mnd.

<p>Wij bieden een breed pakket aan oplossingen voor uw golfbaan. Dankzij onze samenwerking met onze partners kunnen wij het complete pakket aanbieden. Eén aanspreekpunt met 100% support en volledig online. Zo hebben wij ook een koppeling met MplusKASSA, waarbij de verkopen in de kassa gekoppeld kunnen worden aan de leden van de golfclub. Bovendien is het mogelijk om verkopen vanuit onze baanplanner (TeeTime) door te zetten naar de kassa en daar verder af te rekenen.</p>

Lees meer »

EasyReservationPro

€ 19,95 /mnd.

<p>EasyReservationPro (ERP) is een reserveringsprogramma dat veel in de bowlingindustrie gebruikt wordt. Als een reservering wordt “binnengemeld” in ERP dan maakt MplusKASSA de benodigde artikelen en een tafelorder aan, waarbij het tafelnummer overeenkomt met het uur van de reservering en het baannummer. Een reservering om 19:00 om baan 3 wordt dan bijvoorbeeld geboekt op tafelnummer 1903. Nadat de reservering op de tafel gezet is vind er geen communicatie meer plaats tussen ERP en MplusKASSA. Alle extra boekingen, zoals drinken en andere versnaperingen, worden in MplusKASSA op de tafel geboekt en uiteindelijk wordt het geheel daar afgerekend.<br /> </p>

Lees meer »

Formitable

€ 9,95 /mnd.

<p>Gebruik de Formitable reserveringswidget voor de perfecte online gastenervaring en voorkom dure no-shows met aanbetalingen. Koppel Formitable aan MplusKASSA voor de optimale afstemming en bespaar tijd en geld. Laat notities en andere informatie vanuit de reservering terugkomen in het kassasysteem. Formitable toont de belangrijkste statistieken in één dashboard. Maak groepsaanvragen eenvoudig en verlaag het risico op no-show. <br /> </p>

Lees meer »

Smart Event Manager

€ 19,95 /mnd.

<p>Met de Smart Event Manager software beheert u het volledige reserveringsproces. Van het maken van offertes en de voorbereiding van uw evenement, tot de personeelsplanning en facturatie. </p> <p> Wat doet de koppeling? In het kort: Artikelen die aangeslagen worden in MplusKASSA worden door middel van Webhooks op een reservering in SEM geboekt. </p> <p> Sla artikelen aan, ga naar het afrekenscherm toe en kies daar voor de betaalwijze “SEM‘. Op dat moment wordt er bij SEM opgevraagd welke reserveringen er op het moment actief zijn. Dit wordt getoond aan de medewerker en de medewerker maakt zijn keuze. Nadat de keuze gemaakt is, worden de aangeslagen artikelen in SEM geboekt en is de bon betaald in MplusKASSA.</p>

Lees meer »

Voorraadbeheer

Webshop

Jamezz

€ 100,00 /mnd.

<p>Hogere gasttevredenheid – lagere werkdruk – geen wachtende gasten – hogere omzet</p> <p> Dat wil iedere horecaondernemer wel! Jamezz maakt dit voor u mogelijk.</p> <p> Jamezz is dé bestelapplicatie die uw gasten in de gelegenheid stelt om bestellingen te plaatsen via hun smartphone, tablet, bestelzuil of webshop. Of het nu gaat om het restaurant, het terras of de roomservice, Jamezz kan op allerlei manieren uw personeel ondersteunen.</p> <p> De gasten kunnen via de meertalige online menukaart direct bestellen én eventueel ook online betalen. De bestellingen worden direct naar uw MplusKASSA-systeem doorgestuurd, zodat het personeel meteen op de hoogte is. De gast hoeft hierdoor niet meer te wachten op het opnemen van de bestelling of het afrekenen én het bedienend personeel wordt enorm ontlast, waardoor zij meer tijd hebben voor de gast.</p> <p> Jamezz maakt ook voor de ondernemer een wezenlijk verschil. Zo blijkt dat bij vrijwel iedere vestiging waar Jamezz ingezet wordt, de bestelvolumes stijgen en de snelheid per bestelling toeneemt. Daarbij is het zo dat via Jamezz ook automatische upselling kan worden ingesteld in de vorm van suggesties bij iedere bestelling, wat de extra verkoop enorm kan verhogen. Dit leidt tot een hoger rendement waarmee Jamezz zichzelf gemakkelijk terugverdiend.</p> <p> Jamezz en uw MplusKASSA-systeem sluiten naadloos op elkaar aan. Door deze unieke koppeling kunt u via uw MplusKASSA-systeem wijzigingen doorvoeren die direct door Jamezz worden overgenomen!</p> <p> Kijk voor meer informatie op www.jamezz.nl/brochure.pdf</p>

Lees meer »

Magento - 9YARDS

Vanaf € 1.399,00

<p>9YARDS is een webbureau met ruime ervaring in het ontwikkelen van websites en applicaties. </p> <p> “You know your business, we know Internet.”</p>

Lees meer »

MplusKASSA Order - Weborder

Prijs op aanvraag

<p>COMING SOON:</p> <p> Je eigen bestelwebsite gekoppeld aan jouw kassa? Dat kan met MplusKASSA Weborder! Klanten bestellen eenvoudig via jouw bestelsite, betalen direct en halen het af of laten het bezorgen. </p> <p> MplusKASSA Weborder is gratis te gebruiken tot 1 oktober 2020. Daarna kost het €49,95 per maand, per filiaal.<br /> </p>

Lees meer »

WooCommerce by MplusWEBSHOPS

€ 29,00 /mnd.

<p>MplusWEBSHOPS is sinds 2011 de aangewezen webshop dealer voor MplusKASSA. Full responsive, met SEO certificaat, Google pagespeed van 75 of hoger en gekoppeld aan WooCommerce/WordPress. De maandelijkse kosten starten bij 29 euro per maand. Bekijkt u ons Portfolio https://mpluswebshops.nl/portfolio/</p> <p> Onze koppeling schiet verkooporder in die na afhandelen een factuur aanmaken in MplusKASSA. Wilt u deze kunnen inzien in MplusKASSA dan heeft u Q2100 Facturatie nodig.</p> <p> Onze koppeling werkt standaard met voorraad koppeling, hiervoor is in MplusKASSA de Q1500 Voorraadbeheer nodig. Als u deze niet heeft kunt u niet de voorraad koppelen maar wel artikelen koppelen en krijgt u ook bestellingen binnen.</p>

Lees meer »

Bo Webexperts Webshop

Prijs op aanvraag

<p>Bo Webexperts zijn gespecialiseerd in webshops. Doordat zij werken met hun eigen systeem 'Bo Creator', zijn zij in staat om gemakkelijker en sneller maatwerk te leveren. De koppeling tussen de webshops van Bo Webexperts en MplusKASSA kan dus op uw wensen aangepast worden.</p>

Lees meer »

Cadeauwinkel Webshop gekoppeld aan MplusKASSA

€ 59,00 /mnd.

<p>Deze - speciaal voor cadeauwinkels ontworpen - template kun je binnen no-time gebruiken en aan je MplusKASSA koppelen! Alles wat je nodig hebt als startende of kleine winkel zit er in en wij staan voor je klaar je een training te geven hoe je je nieuwe webshop kunt vullen.</p>

Lees meer »

Joomla - De Online Zaak

Prijs op aanvraag

<p>Nederlanders kopen steeds vaker goederen en diensten online. In 2015 kocht 71% van de Nederlanders iets online. Hiermee behoort Nederland tot de top vijf binnen de Europese Unie. Per aankoop wordt meestal 100 tot 500 euro uitgegeven, aldus het CBS. Wil jij een eigen webwinkel starten? Dan is een overzichtelijke website met een betrouwbaar webshopsysteem essentieel.</p>

Lees meer »

Joomla - Joomill

Prijs op aanvraag

<p>Nederlanders kopen steeds vaker goederen en diensten online. In 2015 kocht 71% van de Nederlanders iets online. Hiermee behoort Nederland tot de top vijf binnen de Europese Unie. Per aankoop wordt meestal 100 tot 500 euro uitgegeven, aldus het CBS. Wil jij een eigen webwinkel starten? Dan is een overzichtelijke website met een betrouwbaar webshopsysteem essentieel.</p>

Lees meer »

Lightspeed

€ 19,95 /mnd.

<p>Met de Lightspeed app van MplusKASSA koppelen wij uw kassasysteem aan uw webshop.</p>

Lees meer »

MplusKASSA WooCommerce koppeling

Prijs op aanvraag

<p>Een kassasysteem en webshop die met elkaar in verbinding staan, is de droom van iedere ondernemer. Minty Media staat klaar om de koppeling tussen Mplus kassasystemen en WooCommerce webshops voor jou te regelen.</p> <p> Minty Media is een mediabureau gevestigd in Haarlem met specialiteit in WordPress en WooCommerce. Daarnaast heeft Minty Media haar eigen hosting platform om stabiliteit te kunnen leveren.</p> <p> De WooCommerce koppeling is zo ontwikkeld dat maatwerk mogelijk is. Standaard heeft de koppeling alle benodigde velden zoals hieronder weergegeven. Echter is de koppeling zó flexibel dat er geen suggestie functionaliteit te gek is!</p>

Lees meer »

Prestashop

Vanaf € 25,00

<p>Correct Hosting verzorgt de koppeling tussen MplusKASSA en Prestashop webshops. Correcthosting onderhoud de koppeling en gaat in de toekomst steeds nieuwe functies toevoegen aan de koppeling.</p> <p> De koppeling tussen MplusKASSA en Prestashop synchroniseert uw producten naar uw Prestashop webwinkel. U hoeft uw producten niet dubbel in te voeren, dit doet de koppeling automatisch. De voorraden worden elke vijf minuten gesynchroniseerd.</p> <p> Nieuwe en bestaande klanten worden bijgewerkt in uw kassa. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.</p>

Lees meer »

TabletMenuKaart

€ 15,00 /mnd.

<p>De menukaart is de vitrine van jouw restaurant<br /> Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.</p> <p> Verlaag loonkosten<br /> Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.</p> <p> Voorkom bestelfouten<br /> Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.</p>

Lees meer »

WooCommerce

€ 35,00 /mnd.

<p>Deze koppeling van MplusKASSA met WooCommerce synchroniseert uw producten. In uw WooCommerce winkel worden automatisch de producten geplaatst die u daarvoor in uw MplusKASSA Q-line interface heeft geselecteerd. De voorraden worden elke 10 minuten gesynchroniseerd, afgehandelde bestellingen van uw voorraad in Mplus Q-line afgeboekt en een factuur aangemaakt. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.</p>

Lees meer »

WordPress bestelsite voor Bezorg- / Afhaalrestaurants & Bakkerij

€ 59,00 /mnd.

<p>Deze eenvoudige bestelsite welke gekoppeld wordt aan jouw MplusKASSA komt inclusief support en kan je huidige site volledig vervangen. Gebaseerd op WordPress kun je pagina's eenvoudig bewerken of nieuwe pagina's aanmaken. Inclusief blogberichten.</p> <p> De link gaat naar de demo bestelsite. Wil jij een bestelsite voor jouw onderneming? Stuur dan een bericht naar sales@mpluswebshops.nl</p>

Lees meer »

Weegschaalkoppelingen

METTLER TOLEDO Ariva

Vanaf € 250,00

<p>Kassaweegschalen moeten voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid. Tegelijkertijd worden ze veelvuldig gebruikt en dus blootgesteld aan diverse risico's die het functioneren kunnen beïnvloeden – zoals waterdruppels, vuil of paper clips die in de weegschaal kunnen komen. </p> <p> Ariva kassaweegschalen bieden een bescherming tegen deze risico's door hun robuuste ontwerp dat de binnenkant van de weegschaal beschermt tegen water en vuil. Zo worden operationele problemen voorkomen.</p>

Lees meer »

METTLER TOLEDO Diva

Vanaf € 250,00

<p>De Diva kassaweegschaal van METTLER TOLEDO is ontworpen voor retailers die op zoek zijn naar superieure scan- en weegprestaties. Diva is ideaal, dankzij weegtechnologie met dubbel interval en groot prestatievermogen voor een groot weegbereik van 40 g tot 15 kg bij de kassa.</p> <p> De Diva kassaweegschaal heeft een dubbel interval en kan probleemloos deel uitmaken van de kassa's met bioptische scanners en groot prestatievermogen van Datalogic, Metrologic of NCR.</p> <p> Scannerweegschalen met Diva zijn ideaal voor retailers die op zoek zijn naar uitstekende scan- en weegprestaties bij de kassa. De installatie is eenvoudig dankzij het ingebouwde nivelleersysteem. Voor alle eenvoud wordt de verkoop en integratie met Datalogic, Metrologic en NCR scanners volledig afgehandeld door de vakbekwame technici van METTLER TOLEDO.</p> <p> De Diva wordt sinds maart 2016 niet meer geproduceerd.</p>

Lees meer »