Koppelingen

De beste koppelingen
voor uw systeem

Stel zelf samen Probeer het gratis

Betaalwijzes

Global Ticket
Global Ticket
Global Ticket
Gratis

Global Ticket

Gratis

De online ticketing-oplossingen van Global Ticket zijn gericht op gebruiksgemak voor zowel attractieparken, dierenparken en musea als hun bezoekers. Een ticketpagina is moeiteloos opgezet op uw website en kan worden beheerd via het uitgebreide en gebruiksvriendelijke CMS. Dankzij de koppeling tussen Global Ticket en MplusKASSA is het mogelijk om via Global Ticket uitgegeven tickets direct op de kassa te scannen, zonder aanvullende hardware of losse scanners.

H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
€ 20,00 per maand

H@ND Vouchers

€ 20,00 per maand

In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.

Magna Carta / Ximedes
Magna Carta  / Ximedes
Magna Carta / Ximedes
€ 500,00

Magna Carta / Ximedes

€ 500,00

Magna Carta Chipcard Solutions ontwikkelt en levert wereldwijd multifunctionele kaartsystemen voor onderwijs- en zorginstellingen, bedrijven en overheidsinstanties. FacilityPro, het complete facilitair-managementplatform van Magna Carta,

Museumkaart
Museumkaart
Museumkaart
€ 500,00

Museumkaart

€ 500,00

De Museumkaart direct gekoppeld aan MplusKASSA!

Dit bespaart u een extra scanner op uw toonbank en het voorkomt fouten bij de toelating van bezoekers welke gebruik maken van een Museumkaart. U dient rekening te houden met een doorlooptijd van drie weken ná aanvraag.

OBER
OBER
OBER
Prijs op aanvraag

OBER

Prijs op aanvraag

Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst!
OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!

Payly
Payly
Payly
€ 15,00 per maand

Payly

€ 15,00 per maand

Bied je gasten de mogelijkheid om te betalen met hun telefoon zonder dat je de rekening hoeft te brengen. Via een link (payly.nl/jouwrestaurant) of een QR-code kunnen je gasten eenvoudig naar een pagina om te betalen gaan. Hiervoor is geen app nodig. Daar kunnen ze bijvoorbeeld met iDeal betalen (met fooi als ze dat willen).

Payly is volledig gekoppeld met MplusKASSA. Zodra jij een bestelling invoert zoals je altijd al gewend bent is deze ook bekend bij Payly. Zo kunnen je gasten makkelijk en snel betalen. Zodra er betaald is staat dat duidelijk in je kassa, zodat jij daarvan op de hoogte bent.

Met Payly hoeven je gasten nooit meer te wachten om te betalen, waardoor de klanttevredenheid omhoog gaat. Daarnaast ontlast je je personeel, waardoor je veel efficiënter kan werken!

TicketCounter
TicketCounter
TicketCounter
€ 500,00

TicketCounter

€ 500,00

Ticketcounter, uw partner in e-ticketoplossingen
Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie.

Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service.


E-ticketoplossingen
Toegangscontrole (scanapparatuur en reporting)
Rapportage dashboard
Orderproces en factuurservice
Portal services (CMS)
Koppelingen met kassasystemen
Dagelijkse support (klantenservice)

bramr
bramr
bramr
Prijs op aanvraag

bramr

Prijs op aanvraag

Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend met je M-Plus kassa. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:


"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"


Gast Annelies:

"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:

"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."


Voor een korte impressie zie deze video.

fashioncheque
fashioncheque
fashioncheque
€ 250,00

fashioncheque

€ 250,00

Fashioncheque is gestart en opgericht in 2008 en inmiddels de grootste modecadeaukaart van Nederland. Fashioncheque is de eerste en enige branche-brede mode cadeaukaart. Fashioncheque is te koop bij meer dan 8.500 verkooppunten, zoals: aangesloten modewinkels, Primera, Jumbo, Bruna, AKO, Plus, Coop, Spar, Deen, Cigo, Tabaktief, The Read Shop, Shell, diverse VVV-kantoren en via www.fashioncheque.com. De cheque is in te wisselen bij meer dan 10.000 fysieke winkels en webshops in Nederland.

Met de CCV pinkoppeling kunt u de Fashioncheque ook als betaalwijze accepteren in uw winkel.

Apotheek

Boekhouding

AFAS CSV
AFAS CSV
AFAS CSV
Prijs op aanvraag

AFAS CSV

Prijs op aanvraag

Met de AFAS CSV export kunnen de financiële boekingen van uw MplusKASSA geëxporteerd worden naar een CSV-bestand welke geïmporteerd kan worden in de AFAS software.

De export levert de omzet, BTW en (aan)betalingen. Facturen en kassatellingen worden niet geëxporteerd.

Per boekdag wordt een verzamelboeking gemaakt. U kunt hierbij nog een periode kiezen, maar de verzamelboeking zal altijd per boekdag gemaakt worden. Iedere dag krijgt hierbij zijn eigen boekstuknummer (dat is jaar + dagnummer). In het exportbestand kunnen zo verzamelboekingen van meerdere boekdagen gemaakt worden.

AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
Vanaf € 19,95

AFAS Profit (Direct)

Vanaf € 19,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Accountview
Accountview
Accountview
Vanaf € 19,95

Accountview

Vanaf € 19,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Exact Globe CSV
Exact Globe CSV
Exact Globe CSV
€ 12,95 per maand

Exact Globe CSV

€ 12,95 per maand

Deze Fmuta en Freg CSV export stellen u in staat om alle financiële transacties (facturen/kassabonnen) te exporteren in het juiste formaat. Opdat u deze eenvoudig en snel kunt importeren in Exact Globe.

BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop.
EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp

King via XML
King via XML
King via XML
Vanaf € 19,95

King via XML

Vanaf € 19,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Jij focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Microsoft NAV
Microsoft NAV
Microsoft NAV
Prijs op aanvraag

Microsoft NAV

Prijs op aanvraag

Volledige directe integratie in NAV gebouwd door de grootste NAV specialist van Nederland 'Qexpertise' Maatwerk mogelijk

Navision export
Navision export
Navision export
€ 12,95 per maand

Navision export

€ 12,95 per maand

Met deze Navision export kunt u financiele transacties (facturen/kassabonnen) exporteren in het juiste formaat om deze zonder enige conversie direct in te laden in uw Navision boekhouding.

BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop.
EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp

Reeleezee
Reeleezee
Reeleezee
Vanaf € 19,95

Reeleezee

Vanaf € 19,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

SnelStart
SnelStart
SnelStart
Vanaf € 20,00

SnelStart

Vanaf € 20,00

Met de koppeling tussen SnelStart en Mplus Kassa kunt u eenvoudig uw verkopen vanuit de kassa importeren in SnelStart. U kunt ervoor kiezen om per factuur/kassabon een boeking in het verkoopdagboek te laten genereren of een dagstaat te importeren. Ook kunt u uw artikelen en klanten uit SnelStart exporteren naar de kassa.

Twinfield CSV
Twinfield CSV
Twinfield CSV
€ 12,95 per maand

Twinfield CSV

€ 12,95 per maand

Gek op Twinnen? Dan is koppelen met Mplus winnen! Deze export biedt u een kant en klare import voor uw Twinfield administratie. De export kent een facturen en kassabonnen variant o.b.v. CSV direct klaar voor import.

BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop.
EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp

Unit4 Multivers
Unit4 Multivers
Unit4 Multivers
Vanaf € 19,95

Unit4 Multivers

Vanaf € 19,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen Unit4 administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden.Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Yuki
Yuki
Yuki
Vanaf € 19,95

Yuki

Vanaf € 19,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Webshop

Bo Webexperts Webshop
Bo Webexperts Webshop
Bo Webexperts Webshop
Prijs op aanvraag

Bo Webexperts Webshop

Prijs op aanvraag

Joomla - De Online Zaak
Joomla - De Online Zaak
Joomla - De Online Zaak
Prijs op aanvraag

Joomla - De Online Zaak

Prijs op aanvraag

Joomla - Joomill
Joomla - Joomill
Joomla - Joomill
Prijs op aanvraag

Joomla - Joomill

Prijs op aanvraag

Nederlanders kopen steeds vaker goederen en diensten online. In 2015 kocht 71% van de Nederlanders iets online. Hiermee behoort Nederland tot de top vijf binnen de Europese Unie. Per aankoop wordt meestal 100 tot 500 euro uitgegeven, aldus het CBS. Wil jij een eigen webwinkel starten? Dan is een overzichtelijke website met een betrouwbaar webshopsysteem essentieel.

Lightspeed
Lightspeed
Lightspeed
€ 19,95 per maand

Lightspeed

€ 19,95 per maand

Met de Lightspeed app van MplusKASSA koppelen wij uw kassasysteem aan uw webshop.

MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
Prijs op aanvraag

MplusKASSA WooCommerce koppeling

Prijs op aanvraag

Een kassasysteem en webshop die met elkaar in verbinding staan, is de droom van iedere ondernemer. Minty Media staat klaar om de koppeling tussen Mplus kassasystemen en WooCommerce webshops voor jou te regelen.

Minty Media is een mediabureau gevestigd in Haarlem met specialiteit in WordPress en WooCommerce. Daarnaast heeft Minty Media haar eigen hosting platform om stabiliteit te kunnen leveren.

De WooCommerce koppeling is zo ontwikkeld dat maatwerk mogelijk is. Standaard heeft de koppeling alle benodigde velden zoals hieronder weergegeven. Echter is de koppeling zó flexibel dat er geen suggestie functionaliteit te gek is!

OpenCart
OpenCart
OpenCart
Prijs op aanvraag

OpenCart

Prijs op aanvraag

Prestashop koppeling
Prestashop koppeling
Prestashop koppeling
Vanaf € 25,00

Prestashop koppeling

Vanaf € 25,00

Correct Hosting verzorgt de koppeling tussen Mplus kassasystemen en Prestashop webshops. Correcthosting onderhoud de koppeling en gaat in de toekomst steeds nieuwe functies toevoegen aan de koppeling.

Synchronisatie
De koppeling Mplus Prestashop synchroniseert uw producten naar uw Pretashop webwinkel. U hoeft uw producten niet dubbel in te voeren.
Dit doet de koppeling automatisch.

De voorraden worden elke vijf minuten gesynchroniseerd met uw Mplus Q-Line kassa.

Nieuwe en bestaande klanten wordt bijgewerkt in uw mplus kassa systeem.
Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.

Wij hebben een overzicht gemaakt welke velden automatisch synchroniseren met uw mpluskassa systeem.

http://prestashop-mplus-koppeling.nl/hoe-werkt-het-eenvoudig/

TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant!
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

Verlaag loonkosten
Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.

Voorkom bestelfouten
Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.

WooCommerce
WooCommerce
WooCommerce
€ 35,00 per maand

WooCommerce

€ 35,00 per maand

Deze koppeling van MplusKASSA met WooCommerce synchroniseert uw producten. In uw WooCommerce winkel worden automatisch de producten geplaatst die u daarvoor in uw MplusKASSA Q-line interface heeft geselecteerd. De voorraden worden elke 10 minuten gesynchroniseerd, afgehandelde bestellingen van uw voorraad in Mplus Q-line afgeboekt en een factuur aangemaakt. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.

Personeelsplanner

Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,01 per maand

Horeko

€ 0,01 per maand

Meer structuur & rendement in de keuken

Horeko Hospitality helpt je om meer inzicht te krijgen in de actuele kosten en opbrengsten van je gerechten.

Hierdoor houd je eenvoudig grip op je marges en zie je in één oogopslag op welke gerechten er meer winst te behalen valt. Door het gebruiksvriendelijke touchscreen in de keuken wordt er nog efficiënter en consequenter gewerkt. Zo voorkom je rompslomp met papieren en verhoog je eenvoudig je rendement!

Grip op uw roosters en personeelskosten

Horeko Planning helpt je om eenvoudig roosters te maken en direct inzicht te krijgen in de personeelskosten.

Ook worden gewerkte uren automatisch geregistreerd en beheer je eenvoudig de personeelsgegevens van al je medewerkers. De gratis mobiele app zorgt voor efficiënte communicatie en biedt veel handige functies voor medewerkers.

L1NDA
L1NDA
L1NDA
€ 10,00 per maand

L1NDA

€ 10,00 per maand

L1NDA biedt een gebruiksvriendelijke, cloud-based oplossing voor het werven, plannen, aansturen en uitbetalen van teams, voor desktop en mobiel. Ze bespaart 75 Procent tijd en 4 procent loonkosten.

Het L1NDA werkplatform is gebouwd met oog op de generaties Y en Z. Deze generaties spelen een doorslaggevende rol in de markt, zijn thuis in de digitale wereld en stellen specifieke eisen aan hun werkomgeving en de samenwerking met collega's. Zij vragen om flexibliteit en een dynamische planning.

Met de L1NDA-koppeling van MplusKASSA worden de gewerkte uren van uw personeel automatisch gekoppeld aan het dienstenrooster in L1NDA.

Overig

Beconet
Beconet
Beconet
€ 499,00

Beconet

€ 499,00

De BeCoNet Multi-Tap is uniek in zijn soort. De BeCoNet Multi-Tap doseert en registreert en kan praktisch op alle bestaande bierzuilen worden gemonteerd. Door eigen ontwikkeling en productie is de BeCoNet Multi-Tap zo compact en verfijnd, dat deze moeiteloos kan worden geïntegreerd in nostalgische en ambachtelijke sferen.

Met MplusKASSA kunt u de tapautomaat van Beconet koppelen aan uw kassasysteem. Op de knoppen wordt het taptik aantal weergeven. Een positief aantal wil zeggen dat er meer getapt is dan verkocht en negatief meer verkocht dan getapt. Aan het einde van een shift kunt u de taptip-verschillen gaan registreren m.b.v. een taptip-boeking.

GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00

Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.

H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
€ 20,00 per maand

H@ND Vouchers

€ 20,00 per maand

In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.

Tapkoppeling van Duijnen
Tapkoppeling van Duijnen
Tapkoppeling van Duijnen
€ 499,00

Tapkoppeling van Duijnen

€ 499,00

Veel horecaondernemers willen niet meer zonder tapautomatisering. Met tapautomatisering haalt u meer rendement uit uw drankverkoop, omdat u volledige controle heeft op de drankuitgifte van bier, wijn, gedistilleerd en frisdrank. De van Duijnen tapautomaat wordt rechtstreeks gekoppeld aan Mpluskassa zodat 'taptik' verschillen direct op de artikelknop verschijnen. Uiteraard heeft u alle rapportages op dag, week, maand en periode niveau.
Onze grootste referentie: Ziggodome heeft meer dan 180 kassasystemen gekoppeld aan van Duijnen tapautomatisering.

TicketCounter
TicketCounter
TicketCounter
€ 500,00

TicketCounter

€ 500,00

Ticketcounter, uw partner in e-ticketoplossingen
Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie.

Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service.


E-ticketoplossingen
Toegangscontrole (scanapparatuur en reporting)
Rapportage dashboard
Orderproces en factuurservice
Portal services (CMS)
Koppelingen met kassasystemen
Dagelijkse support (klantenservice)

TrendMusic
TrendMusic
TrendMusic
€ 49,00 per maand

TrendMusic

€ 49,00 per maand

Horeca Music Player incl. App Mijn Verzoekje
Een interactief muzieksysteem voor met name de (natte) Horeca. Samen met de gratis Jukebox App voor de bezoekers ‘Mijn Verzoekje’ is dit een geweldige toevoeging voor de onderneming!

Reserveringen

EasyReservationPro
EasyReservationPro
EasyReservationPro
€ 20,00 per maand

EasyReservationPro

€ 20,00 per maand

EasyReservationPro (ERP) is een reserveringsprogramma dat veel in de bowlingindustrie gebruikt wordt. Als een reservering wordt “binnengemeld” in ERP dan maakt MplusKASSA de benodigde artikelen en een tafelorder aan, waarbij het tafelnummer overeenkomt met het uur van de reservering en het baannummer. Een reservering om 19:00 om baan 3 wordt dan bijvoorbeeld geboekt op tafelnummer 1903. Nadat de reservering op de tafel gezet is vind er geen communicatie meer plaats tussen ERP en MplusKASSA. Alle extra boekingen, zoals drinken en andere versnaperingen, worden in MplusKASSA op de tafel geboekt en uiteindelijk wordt het geheel daar afgerekend.

Smart Event Manager
Smart Event Manager
Smart Event Manager
€ 19,95 per maand

Smart Event Manager

€ 19,95 per maand

Met de Smart Event Manager software beheert u het volledige reserveringsproces. Van het maken van offertes en de voorbereiding van uw evenement, tot de personeelsplanning en facturatie.

Wat doet de koppeling? In het kort: Artikelen die aangeslagen worden in MplusKASSA worden door middel van Webhooks op een reservering in SEM geboekt.

De klant slaat artikelen aan, gaat naar het afrekenen scherm toe en kiest daar voor de betaalwijze “SEM‘. Op dat moment wordt er bij SEM opgevraagd welke reserveringen er op het moment actief zijn. Dit wordt getoond aan de medewerker en de medewerker maakt zijn keuze. Nadat de keuze gemaakt is worden de aangeslagen artikelen in SEM geboekt en is de bon betaald in MplusKASSA.

Artikelbestanden

Aldipress
Aldipress
Aldipress
€ 30,00 per maand

Aldipress

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Betapress
Betapress
Betapress
€ 30,00 per maand

Betapress

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

CWA
CWA
CWA
€ 30,00 per maand

CWA

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

De Lotto
De Lotto
De Lotto
€ 30,00 per maand

De Lotto

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Foox Groothandel
Foox Groothandel
Foox Groothandel
€ 30,00 per maand

Foox Groothandel

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
€ 30,00 per maand

Hallmark Greeting Cards

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Lekkerland
Lekkerland
Lekkerland
€ 30,00 per maand

Lekkerland

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Paperclip
Paperclip
Paperclip
€ 30,00 per maand

Paperclip

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

PostNL
PostNL
PostNL
€ 30,00 per maand

PostNL

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Staatsloterij
Staatsloterij
Staatsloterij
€ 30,00 per maand

Staatsloterij

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

TGC Trading
TGC Trading
TGC Trading
€ 30,00 per maand

TGC Trading

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Touché Cards
Touché Cards
Touché Cards
€ 30,00 per maand

Touché Cards

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Bestellen

Bestelmar
Bestelmar
Bestelmar
€ 39,95 per maand

Bestelmar

€ 39,95 per maand

Bestelmar is een mobiele besteldienst en biedt horecagasten de mogelijkheid om met hun eigen smartphone bestellingen te plaatsen die rechtstreeks in het MplusKASSA systeem komen. De menukaart komt in beeld zodra de smartphone contact heeft gemaakt of de QR code heeft gescand. Afhankelijk van het soort bestelling komt deze uit bij de bar of in de keuken. Wordt er iets gewijzigd in de kassa? Dan neemt Bestelmar dit automatisch over. Bestelmar is laagdrempelig in gebruik omdat het werkt zonder app en zonder registratie van persoonlijke gegevens. Daarnaast biedt Bestelmar vele voordelen voor zowel uw gast als uzelf!

- omzetverhogend omdat de gasten vanuit impuls meer bestellen wanneer hen die mogelijkheid wordt geboden.
- kostenverlagend doordat gasten zelf hun bestellingen plaatsen en daarmee werk uit handen nemen van uw bedienend personeel.
- hogere gasttevredenheid omdat uw gasten sneller worden geholpen.

Naast de horecabranche is Bestelmar ook inzetbaar in de evenementen- en retailbranche. Neem contact met ons op voor de uitgebreide mogelijkheden.

Door met Bestelmar samen te werken innoveert u uw dienstverlening en krijgen uw gasten de service die ze verdienen!

Jamezz
Jamezz
Jamezz
Prijs op aanvraag

Jamezz

Prijs op aanvraag

Jamezz is een bestelapp die graag uw team komt ondersteunen. Samen met Jamezz kunt u uw dienstverlening innoveren waardoor u zich onderscheidt. Met deze bestelapp valt u op, creëert u een meerwaarde en biedt u uw gasten iets extra’s! Uw gasten kunnen met hun eigen smartphone eten en drinken bestellen, indien gewenst gelijk afrekenen, serviceverzoeken plaatsen en meer. Gastenbeleving is bepalend en belangrijk voor elk bedrijf. Jamezz verleent uw gasten een extra service en zorgt ervoor dat u uw gasten nog beter kan bedienen.

Elke locatie beschikt over zijn eigen accessoires met unieke QR-codes en webcodes. De gast kan op twee manieren gebruik maken van Jamezz; via een website (www.web.jamezz.nl) of via de Jamezz app. Na het scannen van de QR-code of het invoeren van de webcode komt uw eigen digitale menukaart naar voren die voorzien is van alle opties. Net als uw eigen bediening werkt Jamezz mee aan upselling. Wordt er een kopje koffie besteld? Dan kan onze bestelapp als suggestie iets lekkers erbij aanbevelen.

De gebruiker hoeft geen account aan te maken en is zo ontworpen dat het voor iedereen duidelijk en makkelijk in gebruik is. Jamezz is fun en houdt het simpel! Na het uploaden van uw menukaart wordt deze automatisch vertaald in meerdere talen. Jamezz spreekt Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans. Om al uw internationale gasten goed van dienst te zijn blijft Jamezz studeren om dit verder uit te gaan breiden.

Uw gasten hebben nu de keuze om bij uw bediening of bij Jamezz te bestellen en kunt u iedereen optimaal van dienst zijn. Met de ondersteuning van Jamezz kunt u uw personeel efficiënter indelen waardoor uw gasten de service krijgen die ze verdienen. Tevreden gasten komen vaker terug, geven meer uit en zorgen voor positieve reclame voor uw zaak. Uit ervaring blijkt dat de bestellingen toenemen, de omzet verhoogt, en er meer tijd overblijft voor persoonlijke aandacht.

OBER
OBER
OBER
Prijs op aanvraag

OBER

Prijs op aanvraag

Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst!
OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!

TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant!
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

Verlaag loonkosten
Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.

Voorkom bestelfouten
Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.

bramr
bramr
bramr
Prijs op aanvraag

bramr

Prijs op aanvraag

Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend met je M-Plus kassa. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:


"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"


Gast Annelies:

"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:

"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."


Voor een korte impressie zie deze video.

Analytics

DataProfit
DataProfit
DataProfit
Prijs op aanvraag

DataProfit

Prijs op aanvraag

DataProfit levert een "Zero Touch", "Out of The Box" en "All-in-One" Cloud Platform dat verschillende systemen koppelt en operationele en financiële data verzamelt, combineert en presenteert in real time geconsolideerde rapportages en dashboards.

GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00

Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.

Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,01 per maand

Horeko

€ 0,01 per maand

Meer structuur & rendement in de keuken

Horeko Hospitality helpt je om meer inzicht te krijgen in de actuele kosten en opbrengsten van je gerechten.

Hierdoor houd je eenvoudig grip op je marges en zie je in één oogopslag op welke gerechten er meer winst te behalen valt. Door het gebruiksvriendelijke touchscreen in de keuken wordt er nog efficiënter en consequenter gewerkt. Zo voorkom je rompslomp met papieren en verhoog je eenvoudig je rendement!

Grip op uw roosters en personeelskosten

Horeko Planning helpt je om eenvoudig roosters te maken en direct inzicht te krijgen in de personeelskosten.

Ook worden gewerkte uren automatisch geregistreerd en beheer je eenvoudig de personeelsgegevens van al je medewerkers. De gratis mobiele app zorgt voor efficiënte communicatie en biedt veel handige functies voor medewerkers.

TAPP
TAPP
TAPP
Prijs op aanvraag

TAPP

Prijs op aanvraag

TAPP verbindt de kroeg van vandaag met de digitale innovatie van morgen.

Door middel van het activeren van de TAPP integratie met Mplus, kan je met jouw horeca locatie meedoen in data-projecten met je leveranciers (zoals Coca-Cola, Red Bull, Lipton, etc). Zo halen we het beste uit de horeca sector, een markt die grotendeels gefragmenteerd en offline was. Tot nu.

TAPP creeert inzichten waardoor merken beter presteren, waardoor jij als horeca ondernemer een data-driven relatie met je leveranciers kan opbouwen.

Zoined Retail Analytics
Zoined Retail Analytics
Zoined Retail Analytics
Prijs op aanvraag

Zoined Retail Analytics

Prijs op aanvraag

Weegschaalkoppelingen

METTLER TOLEDO Ariva
METTLER TOLEDO Ariva
METTLER TOLEDO Ariva
Vanaf € 250,00

METTLER TOLEDO Ariva

Vanaf € 250,00

Koppeling met de MT Ariva. Kassaweegschalen moeten voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid. Tegelijkertijd worden ze veelvuldig gebruikt en dus blootgesteld aan diverse risico's die het functioneren kunnen beïnvloeden – zoals waterdruppels, vuil of paper clips die in de weegschaal kunnen komen.

Ariva kassaweegschalen bieden een bescherming tegen deze risico's door hun robuuste ontwerp dat de binnenkant van de weegschaal beschermt tegen water en vuil. Zo worden operationele problemen voorkomen.

METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
Vanaf € 250,00

METTLER TOLEDO Diva

Vanaf € 250,00

Koppeling met de MT Diva. De Diva kassaweegschaal van METTLER TOLEDO is ontworpen voor retailers die op zoek zijn naar superieure scan- en weegprestaties. Diva is ideaal, dankzij weegtechnologie met dubbel interval en groot prestatievermogen voor een groot weegbereik van 40 g tot 15 kg bij de kassa.

De Diva kassaweegschaal heeft een dubbel interval en kan probleemloos deel uitmaken van de kassa's met bioptische scanners en groot prestatievermogen van Datalogic, Metrologic of NCR.

Scannerweegschalen met Diva zijn ideaal voor retailers die op zoek zijn naar uitstekende scan- en weegprestaties bij de kassa. De installatie is eenvoudig dankzij het ingebouwde nivelleersysteem. Voor alle eenvoud wordt de verkoop en integratie met Datalogic, Metrologic en NCR scanners volledig afgehandeld door de vakbekwame technici van METTLER TOLEDO.

De Diva wordt sinds maart 2016 niet meer geproduceerd.

Voorraadbeheer

MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
Gratis

MplusKASSA Scanner

Gratis

De MplusKASSA Scanner is een webapp waarmee je voorraadtellingen kunt doen. Het is gemaakt om gebruikt te worden op een smartphone, maar met een tablet of desktop kan het ook. Invoer gaat via een bluetooth of USB barcodescanner.

Coming soon!

OK Betalen
OK Betalen
OK Betalen
€ 20,00 per maand

OK Betalen

€ 20,00 per maand

Met de OK-app kun je klantenkaarten bewaren, spaaracties en kortingscouponnen toevoegen, en eenvoudig afrekenen.

Met de koppeling kun je de vanuit de kassa een betaling naar de OK-app opstarten. De eindgebruiker krijgt dan in zijn OK-app een QR tevoorschijn halen die op de kassa gescand wordt door de medewerker. Vervolgens verstuurd de kassa een betaalverzoek naar de app toe, en kan de eindgebruiker deze accepteren en eventueel kortingsvouchers toevoegen.

Roomer
Roomer
Roomer
Prijs op aanvraag

Roomer

Prijs op aanvraag

Compleet Property Management Systeem

Slimme en betaalbare technologie voor het efficiënte beheer van uw bedrijf

Thuisbezorgd
Thuisbezorgd
Thuisbezorgd
€ 19,95 per maand

Thuisbezorgd

€ 19,95 per maand

Binnenkort is de langverwachte koppeling met veelbezochte bestel- en bezorgplatform Thuisbezorgd eindelijk beschikbaar. Met de koppeling zorg je ervoor dat bestellingen die op de website van thuisbezorgd geplaatst worden naar de kassa doorgestuurd worden. Deze bestellingen komen binnen als order in de kassa. Wanneer er ook gebruikt wordt gemaakt van keukenschermen en de module Q1470 (afhalen en bezorgen) komen deze bonnen ook op het keukenscherm.

Tikkie
Tikkie
Tikkie
Prijs op aanvraag

Tikkie

Prijs op aanvraag

Laat je gasten betalen met een Tikkie.