Over ons
Onze producten
Branches
Stel zelf samen
API
Gratis proberen
Zoeken
De beste koppelingen
voor uw systeem

Betaalwijzes

123TCS
123TCS
123TCS
Prijs op aanvraag

123TCS

Prijs op aanvraag

TCS heeft slechts één focus en dat is de volledige automatisering van alle processen en de real-time transactieverwerking van giftcards, (e)-vouchers- en loyalty kaarten. TCS richt zich met deze dienstverlening op onder andere retailketens, branchekaarten en branche-overstijgende kaarten.

TCS streeft naar een optimale ICT dienstverlening met de beste service levels in de branche. Door de gerealiseerde koppeling met MplusKASSA geef je nu gemakkelijk jouw eigen cadeaukaart uit! Daarnaast heeft TCS koppelingen met verschillende payment service providers zodat jouw cadeaukaart ook online kan worden verzilverd in jouw webshop.

Global Ticket
Global Ticket
Global Ticket
€ 0,00

Global Ticket

€ 0,00

De online ticketing-oplossingen van Global Ticket zijn gericht op gebruiksgemak voor zowel attractieparken, dierenparken en musea als hun bezoekers. Een ticketpagina is moeiteloos opgezet op uw website en kan worden beheerd via het uitgebreide en gebruiksvriendelijke CMS. Dankzij de koppeling tussen Global Ticket en MplusKASSA is het mogelijk om via Global Ticket uitgegeven tickets direct op de kassa te scannen, zonder aanvullende hardware of losse scanners.

H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
€ 20,00 per maand

H@ND Vouchers

€ 20,00 per maand

In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.

MAKS Giftcard
MAKS Giftcard
MAKS Giftcard
Vanaf € 150,00

MAKS Giftcard

Vanaf € 150,00

Met uw eigen giftcard heeft u een prachtige extra mogelijkheid om uw klanten aan u te binden. Uw klant koopt bij u een cadeaukaart die aan iemand anders gegeven wordt. Het cadeaubedrag kan uw klant zelf bepalen. Op deze manier genereert u direct omzet. Met de Online Widget kunt u u klanten 24/7 bedienen. Werkt eenvoudig en zonder webshop.

MOZO Betalingen
MOZO Betalingen
MOZO Betalingen
Vanaf € 0,00

MOZO Betalingen

Vanaf € 0,00

De gast scant via de smartphone de QR-code en komt op deze manier direct in de digitale horeca omgeving terecht. De bestelling komt automatisch terecht in het MplusKASSA systeem. Vervolgens kan de gast op elk gewenst moment afrekenen of digitaal interactie aangaan met de horecazaak.

Functionaliteit
Bestelsysteem: Mozo maakt naadloos kassakoppelingen met uw huidige systeem, en bied daarbij een eigen bestelsysteem aan. Gasten bestellen wanneer ze willen en hoe vaak ze willen door het scannen van de QR code. Ook te gebruiken voor bezorg en afhaal!

Data analytics: Hoeveel mensen bekijken jullie socials? Welke tafel zet het meeste om en wat is eigenlijk het populairste drankje tijdens de VrijMiBo? Bekijk de statistieken die jou interesseren en krijg meer inzicht in je zaak EN in je gasten!

Betalen: Nooit meer wachten op de rekening! Gasten kunnen wanneer het uitkomt een openstaande rekening betalen, of dit direct doen per bestelling die ze online plaatsen.

Interactie: Communiceer op een leuke en efficiënte manier met jouw gasten. Promoot evenementen en verkoop direct tickets in de Mozo omgeving. Ook kun je gasten op de hoogte stellen van wat speelt door middel van een nieuwsfeed, en vind je gemakkelijk nieuwe collega's door vacatures uit te lichten.

Gamification: Til de ervaring van jouw gasten tot een hoger niveau door middel van digitale spellen en winacties.

Ontwerp op maat: Richt de digitale omgeving precies in zoals jij wilt! Geef Mozo de uitstraling die precies past bij de sfeer waar jouw zaak bekend om staat.

Magna Carta / Ximedes
Magna Carta  / Ximedes
Magna Carta / Ximedes
€ 500,00

Magna Carta / Ximedes

€ 500,00

Magna Carta Chipcard Solutions ontwikkelt en levert wereldwijd multifunctionele kaartsystemen voor onderwijs- en zorginstellingen, bedrijven en overheidsinstanties. FacilityPro is het complete facilitair-managementplatform van Magna Carta.

MultiSafepay
MultiSafepay
MultiSafepay
Prijs op aanvraag

MultiSafepay

Prijs op aanvraag

Sinds het begin van de ecommerce revolutie in 1999 streeft MultiSafepay er altijd naar om op de frontlinie van innovatie te staan met het aanbieden van een uitgebreide mix van betaalmethoden en functies om haar merchants te bedienen, zowel lokaal als in de rest van Europa.

OK Betalen
OK Betalen
OK Betalen
€ 20,00 per maand

OK Betalen

€ 20,00 per maand

Met de OK-app kun je:
- klantenkaarten bewaren
- spaaracties en kortingscouponnen toevoegen
- eenvoudig afrekenen.

Met de koppeling kun je vanuit de kassa de klant met de OK-app laten betalen. Degene die wil betalen, krijgt in zijn OK-app een QR-code, en deze wordt vervolgens gescand door de medewerker. Vanuit de kassa wordt er een betaalverzoek naar de app gestuurd, en dan is de beurt aan degene die betaalt om deze te accepteren en eventuele kortingsvouchers toe te voegen.

Pay. pinkoppeling en QR betalingen
Pay. pinkoppeling en QR betalingen
Pay. pinkoppeling en QR betalingen
€ 0,00

Pay. pinkoppeling en QR betalingen

€ 0,00

Pay. heeft een pinkoppeling met MplusKASSA. Deze is te gebruiken in combinatie met het Yomani ML pinapparaat.

U kunt zowel pinbetalingen ontvangen als klanten terugbetalen op hun bankpas via retourpinnen. Daarnaast is het mogelijk om een QR code te tonen op het klantendisplay. Deze QR code kan via een mobiel apparaat worden gescand om de betaling te voltooien.

Ideaal om jouw klanten meer betaalopties aan te bieden. Pinpas vergeten? Geen probleem! Betaal met iDEAL.
Op deze manier, door online & offline betalingen aan te bieden, loop je nooit meer een betaling mis!

Payly
Payly
Payly
€ 15,00 per maand

Payly

€ 15,00 per maand

Bied je gasten de mogelijkheid om te betalen met hun telefoon zonder dat je de rekening hoeft te brengen. Via een link (payly.nl/jouwrestaurant) of een QR-code kunnen je gasten eenvoudig naar een pagina om te betalen gaan. Hiervoor is geen app nodig. Daar kunnen ze bijvoorbeeld met iDeal betalen (met fooi als ze dat willen).

Payly is volledig gekoppeld met MplusKASSA. Zodra jij een bestelling invoert zoals je altijd al gewend bent is deze ook bekend bij Payly. Zo kunnen je gasten makkelijk en snel betalen. Zodra er betaald is staat dat duidelijk in je kassa, zodat jij daarvan op de hoogte bent.

Met Payly hoeven je gasten nooit meer te wachten om te betalen, waardoor de klanttevredenheid omhoog gaat. Daarnaast ontlast je je personeel, waardoor je veel efficiënter kan werken!

Ticketcounter
Ticketcounter
Ticketcounter
Prijs op aanvraag

Ticketcounter

Prijs op aanvraag

Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie.

Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service.

De koppeling tussen MplusKASSA en TicketCounter is uniek. Zo kunnen er niet alleen tickets worden gescand, maar denk ook aan bijbehorende artikelen aanslaan, capaciteit reserveren binnen één voorraad (zowel off- en online). Daarnaast kunnen ook abonnementen worden aangemaakt en direct verkocht en verlengt worden via de kassa.

bramr
bramr
bramr
Vanaf € 900,00

bramr

Vanaf € 900,00

Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend samen met MplusKASSA. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:


"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"


Gast Annelies:

"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:

"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."


Voor een korte impressie zie deze video.

fashioncheque
fashioncheque
fashioncheque
€ 250,00

fashioncheque

€ 250,00

Fashioncheque is gestart en opgericht in 2008 en inmiddels de grootste modecadeaukaart van Nederland. Fashioncheque is de eerste en enige branche-brede mode cadeaukaart. Fashioncheque is te koop bij meer dan 8.500 verkooppunten, zoals: aangesloten modewinkels, Primera, Jumbo, Bruna, AKO, Plus, Coop, Spar, Deen, Cigo, Tabaktief, The Read Shop, Shell, diverse VVV-kantoren en via www.fashioncheque.com. De cheque is in te wisselen bij meer dan 10.000 fysieke winkels en webshops in Nederland.

Met de CCV pinkoppeling kunt u de Fashioncheque ook als betaalwijze accepteren in uw winkel.

Apotheek

Boekhouding

AFAS CSV
AFAS CSV
AFAS CSV
Prijs op aanvraag

AFAS CSV

Prijs op aanvraag

Met de AFAS CSV export kunnen de financiële boekingen van uw MplusKASSA geëxporteerd worden naar een CSV-bestand welke geïmporteerd kan worden in de AFAS software.

De export levert de omzet, BTW en (aan)betalingen. Facturen en kassatellingen worden niet geëxporteerd.

Per boekdag wordt een verzamelboeking gemaakt. U kunt hierbij nog een periode kiezen, maar de verzamelboeking zal altijd per boekdag gemaakt worden. Iedere dag krijgt hierbij zijn eigen boekstuknummer (dat is jaar + dagnummer). In het exportbestand kunnen zo verzamelboekingen van meerdere boekdagen gemaakt worden.

AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
Vanaf € 24,95

AFAS Profit (Direct)

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op de processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

E-boekhouden
E-boekhouden
E-boekhouden
Vanaf € 24,95

E-boekhouden

Vanaf € 24,95

Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw E-boekhouden.nl boekhouding hoeft u niet langer bonnetjes en kastellingen handmatig over te typen in uw administratie. Hierdoor kunt u zich volledig richten op het ondernemen en scheelt u dit vele uren werk!

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Exact Online Simpel
Exact Online Simpel
Exact Online Simpel
€ 20,00 per maand

Exact Online Simpel

€ 20,00 per maand

Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw Exact Online boekhouding hoeft u niet langer bonnetjes en kastellingen handmatig over te typen in uw administratie. Hierdoor kunt u zich terug volledig richten op het ondernemen en scheelt u dit vele uren werk!

King via XML
King via XML
King via XML
Vanaf € 24,95

King via XML

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Jij focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Microsoft NAV
Microsoft NAV
Microsoft NAV
Prijs op aanvraag

Microsoft NAV

Prijs op aanvraag

Volledige directe integratie in NAV gebouwd door de grootste NAV specialist van Nederland. 'Qexpertise' maakt maatwerk mogelijk.

Multivers
Multivers
Multivers
Vanaf € 24,95

Multivers

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen Multivers administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden .Jij focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Reeleezee
Reeleezee
Reeleezee
Vanaf € 24,95

Reeleezee

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Scrada
Scrada
Scrada
€ 12,00

Scrada

€ 12,00

Via Scrada kun je MplusKASSA koppelen met elk Belgisch boekhoudprogramma voor het doorsturen van dagontvangsten/dagomzet, betalingsmethodes en verkoopfacturen. Tegelijk wordt het wettelijk dagontvangstenboek, kasboek en eventueel centralisatiedagboek bijgewerkt. Geen nood meer om manueel boeken in te schrijven of gegevens over te typen in het boekhoudprogramma. Via deze koppeling wordt dit allemaal automatisch gedaan.

De kassabonnen worden als dagstaat doorgestuurd naar de boekhouding. De verkoopfacturen 1 voor 1.

SnelStart
SnelStart
SnelStart
Vanaf € 27,50

SnelStart

Vanaf € 27,50

Met de koppeling tussen SnelStart en MplusKASSA kunt u eenvoudig uw verkopen vanuit de kassa importeren in SnelStart. U kunt ervoor kiezen om per factuur/kassabon een boeking in het verkoopdagboek te laten genereren of een dagstaat te importeren. Ook kunt u uw artikelen en klanten uit SnelStart exporteren naar de kassa.

Tinx MplusKASSA Connector
Tinx MplusKASSA Connector
Tinx MplusKASSA Connector
€ 279,00 per maand

Tinx MplusKASSA Connector

€ 279,00 per maand

Met de Tinx MplusKASSA Connector kun je jouw kassa naadloos integreren in Microsoft Dynamics 365 Business Central (BC).

We ondersteunen de volgende integratie entiteiten voor MplusKASSA:
Producten: Toegang tot en manipuleer de winkelcatalogus met behulp van de MplusKASSA API. Publiceer je BC producten in MplusKASSA.

Voorraad: Stuur voorraadupdates naar MplusKASSA met behulp van voorraadniveaus op meerdere locaties. Pas formules toe om de verkoopbare hoeveelheid te bepalen.

Klanten: Beheer je klantgegevens voor zowel BC als MplusKASSA. Download MplusKASSA klanten naar Business Central en upload BC klanten naar MplusKASSA.

POS orders: Importeer alle MplusKASSA kassabonnen naadloos in BC. Maak ze aan als verzamelfactuur, individuele factuur of in het dagboek.

Voorraadaanpassingen: Verwerk zaken als promotie, eigen gebruik, schade etc. van producten in BC.

Visma
Visma
Visma
Vanaf € 24,95

Visma

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op de processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Yuki
Yuki
Yuki
Vanaf € 24,95

Yuki

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Reserveringen

E-Golf4U
E-Golf4U
E-Golf4U
€ 11,00 per maand

E-Golf4U

€ 11,00 per maand

Wij bieden een breed pakket aan oplossingen voor uw golfbaan. Dankzij onze samenwerking met onze partners kunnen wij het complete pakket aanbieden. Eén aanspreekpunt met 100% support en volledig online. Zo hebben wij ook een koppeling met MplusKASSA, waarbij de verkopen in de kassa gekoppeld kunnen worden aan de leden van de golfclub. Bovendien is het mogelijk om verkopen vanuit onze baanplanner (TeeTime) door te zetten naar de kassa en daar verder af te rekenen.

EasyReservationPro
EasyReservationPro
EasyReservationPro
€ 20,00 per maand

EasyReservationPro

€ 20,00 per maand

EasyReservationPro (ERP) is een reserveringsprogramma dat veel in de bowlingindustrie gebruikt wordt. Als een reservering wordt “binnengemeld” in ERP dan maakt MplusKASSA de benodigde artikelen en een tafelorder aan, waarbij het tafelnummer overeenkomt met het uur van de reservering en het baannummer. Een reservering om 19:00 om baan 3 wordt dan bijvoorbeeld geboekt op tafelnummer 1903. Nadat de reservering op de tafel gezet is vind er geen communicatie meer plaats tussen ERP en MplusKASSA. Alle extra boekingen, zoals drinken en andere versnaperingen, worden in MplusKASSA op de tafel geboekt en uiteindelijk wordt het geheel daar afgerekend.

Formitable
Formitable
Formitable
€ 10,00 per maand

Formitable

€ 10,00 per maand

Gebruik de Formitable reserveringswidget voor de perfecte online gastenervaring en voorkom dure no-shows met aanbetalingen. Koppel Formitable aan MplusKASSA voor de optimale afstemming en bespaar tijd en geld. Laat notities en andere informatie vanuit de reservering terugkomen in het kassasysteem. Formitable toont de belangrijkste statistieken in één dashboard. Maak groepsaanvragen eenvoudig en verlaag het risico op no-show.

Lobbi PMS
Lobbi PMS
Lobbi PMS
€ 250,00

Lobbi PMS

€ 250,00

Lobbi is een web-based PMS dat is afgestemd op de behoeften van hotels, hostels en appartementen. Onze missie? Jouw leven vereenvoudigen. Van het boeken tot het uitchecken, van de receptie tot housekeeping en revenue management. Elk proces is vereenvoudigd, versneld en naadloos geïntegreerd. Meer controle en automatisering betekent meer tijd voor je team en aandacht voor de gasten.

Verken ons uitgebreide ecosysteem, met een Guest Portal, Housekeeping App, self-check-in & check-out kiosken, Lobbi App, Channel Manager en betaaloplossingen. Kies uit de marktleidende opties in onze Lobbi Marketplace om je hotelactiviteiten te optimaliseren, je inkomsten te verhogen en de gastervaring te verbeteren.

Resengo
Resengo
Resengo
€ 20,00 per maand

Resengo

€ 20,00 per maand

Dankzij Resengo staat jouw gast centraal nog voor die een voet heeft gezet in jouw restaurant. Resengo optimaliseert naadloos je tafelbezetting en gastencommunicatie. Resengo is helemaal aanpasbaar op jouw manier van werken en communiceren. Zo blijft jouw zaak uniek.
Koppel Resengo aan MplusKASSA en haal nog meer uit je data. Dankzij de real time koppeling kan je reserveringen blijven ontvangen. Aanbetalingen, zowel met cadeaubonnen als directe online betalingen, worden direct aan de rekening gekoppeld.
Je krijgt nu écht zicht op de uitgaven per gast. In jouw Resengo backoffice krijg je nu ook steeds toegang tot het kassaticket. Niet alleen koppel je dan reserveringsgegevens aan omzet maar ook worden de feedbacks die je ontvangt van je gasten nog waardevoller worden want je kan vanuit de feedback in je Resengo-backoffice direct doorklikken naar het kassaticket van de gast.

Smart Event Manager
Smart Event Manager
Smart Event Manager
€ 20,00 per maand

Smart Event Manager

€ 20,00 per maand

Met de Smart Event Manager software beheert u het volledige reserveringsproces. Van het maken van offertes en de voorbereiding van uw evenement, tot de personeelsplanning en facturatie.

Wat doet de koppeling? In het kort: Artikelen die aangeslagen worden in MplusKASSA worden door middel van Webhooks op een reservering in SEM geboekt.

Sla artikelen aan, ga naar het afrekenscherm toe en kies daar voor de betaalwijze “SEM‘. Op dat moment wordt er bij SEM opgevraagd welke reserveringen er op het moment actief zijn. Dit wordt getoond aan de medewerker en de medewerker maakt zijn keuze. Nadat de keuze gemaakt is, worden de aangeslagen artikelen in SEM geboekt en is de bon betaald in MplusKASSA.

Zaalagenda
Zaalagenda
Zaalagenda
€ 17,50 per maand

Zaalagenda

€ 17,50 per maand

Met Zaalagenda beheert u alle zaalreserveringen. Hierbij kunnen offertes worden gemaakt en alles wat nodig is kan worden vastgelegd en gefactureerd. Ook het inplannen van vrijwilligers en medewerkers is mogelijk.

U slaat op de MplusKASSA alles aan en drukt op de knop ‘POS -> Zaalagenda’. U krijgt de reserveringen in beeld en kiest bij welke reservering het bijgeschreven dient te worden. Het staat direct in Zaalagenda. U kunt dit zo vaak doen als nodig. Op die manier wordt alles in Zaalagenda toegevoegd.

Het is ook mogelijk de reservering direct via MplusKASSA af te rekenen. De kosten van de reservering worden eenvoudig overgehaald door de reservering te selecteren. Selecteer de knop ‘Zaalagenda -> POS’. U krijgt de reserveringen in beeld en kies de betreffende reservering. De zaalhuur en eventuele andere kosten verschijnen direct in het scherm en kunnen afgerekend worden. Op die manier kan een reservering direct worden afgerekend via MplusKASSA.

Met de koppeling van MplusKASSA en Zaalagenda heeft u alles onder controle.

i-Reserve
i-Reserve
i-Reserve
€ 0,00 per maand

i-Reserve

€ 0,00 per maand

i-Reserve wordt als reserveringssysteem in vele branches ingezet. Reserveringen kunnen bij een bepaalde status doorgezet worden naar de kassa. Meestal is dit op de dag dat de reservering plaats vindt, maar dit is naar eigen wens in te stellen.
Op dat moment wordt een tafelboeking aangemaakt. Hier kunnen dan nog bestellingen aan toegevoegd worden, zodat alles in één keer kan worden afgerekend.

Webshop

BO Creator DXP Webshop
BO Creator DXP Webshop
BO Creator DXP Webshop
Prijs op aanvraag

BO Creator DXP Webshop

Prijs op aanvraag

BO Creator DXP is het maatwerk all-in-one platform van BO. Be Original. Op het platform draai je met gemak een 'state of the art' website, een volledig uitgeruste webshop, maatwerk webapp of een uitgebreid klantportaal en is gemakkelijk te koppelen aan MplusKASSA.

Doordat BO werkt met hun eigen systeem 'BO Creator DXP ', zijn zij in staat om gemakkelijker en sneller maatwerk te leveren. De koppeling tussen de webshops van BO Creator DXP en MplusKASSA kan dus op uw wensen aangepast worden.

Meer informatie
https://www.bo-creator.nl
https://www.bocreativeagency.nl

Butlaroo
Butlaroo
Butlaroo
€ 1,00 per maand

Butlaroo

€ 1,00 per maand

Butlaroo is een digitaal bestel- en betaalplatform dat volledig geïntegreerd is met uw MPlus kassa. Via een QR code checkt uw gast in op de digitale menukaart om vervolgens een bestelling door de geven. Butlaroo is uitermate geschikt voor uw restaurant service, roomservice of als extra toevoeging voor congressen, meetings en evenementen.

U creëert volledig zelfstandig óf met hulp van ons uw eigen omgeving. Volledig in uw eigen huisstijl én in de taal van uw gast. Naast QR bestellen biedt Butlaroo ook bestelkiosken, loyalty, data-analyse tooling, betalingen en takeaway/delivery oplossingen.

Voor meer informatie, bezoek: www.butlaroo.com


CM Specialist
CM Specialist
CM Specialist
€ 12,50 per maand

CM Specialist

€ 12,50 per maand

Webshops met een unieke vormgeving, welke goed scoren in de zoekmachines en waar bezoekers écht gemakkelijk kunnen bestellen. Dat is waar wij goed in zijn.

Jamezz
Jamezz
Jamezz
€ 100,00 per maand

Jamezz

€ 100,00 per maand

Hogere gasttevredenheid – lagere werkdruk – geen wachtende gasten – hogere omzet

Dat wil iedere horecaondernemer wel! Jamezz maakt dit voor u mogelijk.

Jamezz is dé bestelapplicatie die uw gasten in de gelegenheid stelt om bestellingen te plaatsen via hun smartphone, tablet, bestelzuil of webshop. Of het nu gaat om het restaurant, het terras of de roomservice, Jamezz kan op allerlei manieren uw personeel ondersteunen.

De gasten kunnen via de meertalige online menukaart direct bestellen én eventueel ook online betalen. De bestellingen worden direct naar uw MplusKASSA-systeem doorgestuurd, zodat het personeel meteen op de hoogte is. De gast hoeft hierdoor niet meer te wachten op het opnemen van de bestelling of het afrekenen én het bedienend personeel wordt enorm ontlast, waardoor zij meer tijd hebben voor de gast.

Jamezz maakt ook voor de ondernemer een wezenlijk verschil. Zo blijkt dat bij vrijwel iedere vestiging waar Jamezz ingezet wordt, de bestelvolumes stijgen en de snelheid per bestelling toeneemt. Daarbij is het zo dat via Jamezz ook automatische upselling kan worden ingesteld in de vorm van suggesties bij iedere bestelling, wat de extra verkoop enorm kan verhogen. Dit leidt tot een hoger rendement waarmee Jamezz zichzelf gemakkelijk terugverdiend.

Jamezz en uw MplusKASSA-systeem sluiten naadloos op elkaar aan. Door deze unieke koppeling kunt u via uw MplusKASSA-systeem wijzigingen doorvoeren die direct door Jamezz worden overgenomen!

Kijk voor meer informatie op www.jamezz.nl/brochure.pdf

MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
Prijs op aanvraag

MplusKASSA WooCommerce koppeling

Prijs op aanvraag

Met onze MplusKASSA WooCommerce koppeling wordt het beheren van een webshop, naast het hebben van een fysieke winkel of meerdere winkels kinderspel!

De koppeling zorgt er voor dat jouw producten en voorraden uit het MplusKASSA systeem doorgezet worden naar jouw WooCommerce webshop. Hierdoor kan je alle beschikbare producten ook gemakkelijk online te koop aanbieden.

De WooCommerce koppeling is zo ontwikkeld dat maatwerk mogelijk is. Standaard heeft de koppeling alle benodigde velden zoals hieronder weergegeven. Echter is de koppeling zó flexibel dat er geen suggestie functionaliteit te gek is!

Minty Media is een mediabureau gevestigd in Haarlem met specialiteit in WordPress en WooCommerce. Daarnaast heeft Minty Media haar eigen hosting platform om stabiliteit te kunnen leveren.

Prestashop
Prestashop
Prestashop
Vanaf € 25,00

Prestashop

Vanaf € 25,00

Correct Hosting verzorgt de koppeling tussen MplusKASSA en Prestashop webshops. Correcthosting onderhoud de koppeling en gaat in de toekomst steeds nieuwe functies toevoegen aan de koppeling.

De koppeling tussen MplusKASSA en Prestashop synchroniseert uw producten naar uw Prestashop webwinkel. U hoeft uw producten niet dubbel in te voeren, dit doet de koppeling automatisch. De voorraden worden elke vijf minuten gesynchroniseerd.

Nieuwe en bestaande klanten worden bijgewerkt in uw kassa. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.

Shopify
Shopify
Shopify
€ 59,99 per maand

Shopify

€ 59,99 per maand

Innomarca is een persoonlijk marketingbedrijf van A t/m Z. Wij staan voor kwaliteit en nauw contact met de klant. Hierdoor kijken wij door de ogen van de klant en proberen wij de klant zo veel mogelijk te ontzorgen. Door een klantcase hebben wij onze diensten en expertise kunnen uitbeiden naar een opmaat gemaakte oplossing tussen een Shopify webshop en het MplusKASSA systeem.

Deze oplossing / koppeling is gebouwd om jouw voorraad, klantenbestand en artikelbeheer te synchroniseren met Shopify en MplusKASSA.
Hiervoor is het belangrijk dat elk product een unieke barcode heeft of een eigen SKU.

TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

Verlaag loonkosten
Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.

Voorkom bestelfouten
Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.

WooCommerce
WooCommerce
WooCommerce
€ 35,00 per maand

WooCommerce

€ 35,00 per maand

Deze koppeling van MplusKASSA met WooCommerce synchroniseert uw producten. In uw WooCommerce winkel worden automatisch de producten geplaatst die u daarvoor in uw MplusKASSA Q-line interface heeft geselecteerd. De voorraden worden elke 10 minuten gesynchroniseerd, afgehandelde bestellingen van uw voorraad in Mplus Q-line afgeboekt en een factuur aangemaakt. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.

Bestellen

Apicbase
Apicbase
Apicbase
Prijs op aanvraag

Apicbase

Prijs op aanvraag

Dankzij de koppeling van MplusKASSA met Apicbase krijgt u een helder inzicht in voorraad, foodkosten, productie, menu’s en bestellingen. Apicbase geeft u controle over alle keukenprocessen en helpt u de CoGS onder controle te houden.


Apicbase is het nr.1-platform voor back-of-house management in de foodservicebranche.
Het is een cloudoplossing voor al uw keukendata, van recept tot bestelling, inclusief multi-site management.

Apicbase bestaat uit 8 modules:

Product ontwikkeling
Procurement
Voorraadmanagement
Sales analytics
Taak- & HACCP-planning
Productieplanning
Menuplanning
Accounting

De robuuste API’s van Apicbase garanderen vlotte data-transfers met de andere oplossingen in uw tech-ecosysteem.

De prijs varieert volgens het aantal gekozen modules & het aantal vestigingen. Hoe meer vestigingen, hoe lager de prijs per aangesloten unit.

Butlaroo
Butlaroo
Butlaroo
€ 1,00 per maand

Butlaroo

€ 1,00 per maand

Butlaroo is een digitaal bestel- en betaalplatform dat volledig geïntegreerd is met uw MPlus kassa. Via een QR code checkt uw gast in op de digitale menukaart om vervolgens een bestelling door de geven. Butlaroo is uitermate geschikt voor uw restaurant service, roomservice of als extra toevoeging voor congressen, meetings en evenementen.

U creëert volledig zelfstandig óf met hulp van ons uw eigen omgeving. Volledig in uw eigen huisstijl én in de taal van uw gast. Naast QR bestellen biedt Butlaroo ook bestelkiosken, loyalty, data-analyse tooling, betalingen en takeaway/delivery oplossingen.

Voor meer informatie, bezoek: www.butlaroo.com


Butler.tv - Bestellingsinformatie scherm
Butler.tv - Bestellingsinformatie scherm
Butler.tv - Bestellingsinformatie scherm
€ 5,00 per maand

Butler.tv - Bestellingsinformatie scherm

€ 5,00 per maand

Laat gasten op veilige afstand wachten op hun bestelling en houd hen gemakkelijk op de hoogte van de status van hun bestelling.
De statussen ‘in bereiding’ en ‘gereed’ worden automatisch weergegeven op het scherm. Hier hoef je niets extra’s voor te doen. Butler.tv integreert namelijk naadloos met het Keukenmanagement van MplusKASSA.

Is de bestelling gereed? Dan zien de gasten dat direct en kunnen zij hun bestelling ophalen. Om er daarna in het restaurant of thuis heerlijk van te genieten.

Deze app biedt overzichtelijke bestelinformatie voor gasten van:
- Restaurants en horecagelegenheden.
- Snackbars en afhaalpunten.

Jamezz
Jamezz
Jamezz
€ 100,00 per maand

Jamezz

€ 100,00 per maand

Hogere gasttevredenheid – lagere werkdruk – geen wachtende gasten – hogere omzet

Dat wil iedere horecaondernemer wel! Jamezz maakt dit voor u mogelijk.

Jamezz is dé bestelapplicatie die uw gasten in de gelegenheid stelt om bestellingen te plaatsen via hun smartphone, tablet, bestelzuil of webshop. Of het nu gaat om het restaurant, het terras of de roomservice, Jamezz kan op allerlei manieren uw personeel ondersteunen.

De gasten kunnen via de meertalige online menukaart direct bestellen én eventueel ook online betalen. De bestellingen worden direct naar uw MplusKASSA-systeem doorgestuurd, zodat het personeel meteen op de hoogte is. De gast hoeft hierdoor niet meer te wachten op het opnemen van de bestelling of het afrekenen én het bedienend personeel wordt enorm ontlast, waardoor zij meer tijd hebben voor de gast.

Jamezz maakt ook voor de ondernemer een wezenlijk verschil. Zo blijkt dat bij vrijwel iedere vestiging waar Jamezz ingezet wordt, de bestelvolumes stijgen en de snelheid per bestelling toeneemt. Daarbij is het zo dat via Jamezz ook automatische upselling kan worden ingesteld in de vorm van suggesties bij iedere bestelling, wat de extra verkoop enorm kan verhogen. Dit leidt tot een hoger rendement waarmee Jamezz zichzelf gemakkelijk terugverdiend.

Jamezz en uw MplusKASSA-systeem sluiten naadloos op elkaar aan. Door deze unieke koppeling kunt u via uw MplusKASSA-systeem wijzigingen doorvoeren die direct door Jamezz worden overgenomen!

Kijk voor meer informatie op www.jamezz.nl/brochure.pdf

Leqqr self order kiosk
Leqqr self order kiosk
Leqqr self order kiosk
Prijs op aanvraag

Leqqr self order kiosk

Prijs op aanvraag

Laat uw gasten zelf bestellen en betalen via een bestel kiosk. De Leqqr bestelkiosk is eigenlijk een extra kassa medewerker. Gasten kunnen in de zaak in alle rust de menukaart bekijken, een bestelling plaatsen en met de pin afrekenen. Uw voordelen: Uw gasten bestellen voor 20% meer, minder handelingen aan de kassa, minder rijen, meer rust in de zaak!

MOZO Betalingen
MOZO Betalingen
MOZO Betalingen
Vanaf € 0,00

MOZO Betalingen

Vanaf € 0,00

De gast scant via de smartphone de QR-code en komt op deze manier direct in de digitale horeca omgeving terecht. De bestelling komt automatisch terecht in het MplusKASSA systeem. Vervolgens kan de gast op elk gewenst moment afrekenen of digitaal interactie aangaan met de horecazaak.

Functionaliteit
Bestelsysteem: Mozo maakt naadloos kassakoppelingen met uw huidige systeem, en bied daarbij een eigen bestelsysteem aan. Gasten bestellen wanneer ze willen en hoe vaak ze willen door het scannen van de QR code. Ook te gebruiken voor bezorg en afhaal!

Data analytics: Hoeveel mensen bekijken jullie socials? Welke tafel zet het meeste om en wat is eigenlijk het populairste drankje tijdens de VrijMiBo? Bekijk de statistieken die jou interesseren en krijg meer inzicht in je zaak EN in je gasten!

Betalen: Nooit meer wachten op de rekening! Gasten kunnen wanneer het uitkomt een openstaande rekening betalen, of dit direct doen per bestelling die ze online plaatsen.

Interactie: Communiceer op een leuke en efficiënte manier met jouw gasten. Promoot evenementen en verkoop direct tickets in de Mozo omgeving. Ook kun je gasten op de hoogte stellen van wat speelt door middel van een nieuwsfeed, en vind je gemakkelijk nieuwe collega's door vacatures uit te lichten.

Gamification: Til de ervaring van jouw gasten tot een hoger niveau door middel van digitale spellen en winacties.

Ontwerp op maat: Richt de digitale omgeving precies in zoals jij wilt! Geef Mozo de uitstraling die precies past bij de sfeer waar jouw zaak bekend om staat.

Ordergo
Ordergo
Ordergo
Prijs op aanvraag

Ordergo

Prijs op aanvraag

De kracht van Ordergo is de samenwerking met verschillende partijen. Door orderkiosk, de bestel-app en kassasoftware met elkaar te verbinden kan iedere partij in haar kracht worden gezet. Doen waar je echt goed in bent.

Bestellingen worden optimaal gepland. Komt er een bestelling binnen via de web-app, dan wordt er rekening gehouden met de gewenste afhaaltijd. Uiteraard ziet de klant alleen tijden in de app die beschikbaar zijn. Hoe we dat doen? Door de productieplanning te koppelen aan de de app.

Orderli
Orderli
Orderli
Vanaf € 126,00

Orderli

Vanaf € 126,00

Via Orderli kunnen gasten zelf bestellen & betalen met hun telefoon door een QR code op de tafel te scannen.

Sitedish
Sitedish
Sitedish
Prijs op aanvraag

Sitedish

Prijs op aanvraag

Koppel de Sitedish website en app aan MplusKASSA om de bestellingen rechtstreeks te ontvangen in de kassa. Zo heb je alle orders overzichtelijk op één plek, en kun je toch blijven werken zoals je gewend bent.

Voor het akkoord geven van de order of extra informatie doorgeven naar de klant is een Sitedish werkplek in de buurt wel aan te raden.

TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

Verlaag loonkosten
Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.

Voorkom bestelfouten
Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.

Thuisbezorgd
Thuisbezorgd
Thuisbezorgd
€ 20,00 per maand

Thuisbezorgd

€ 20,00 per maand

De langverwachte koppeling met het veelbezochte bestel- en bezorgplatform Thuisbezorgd is eindelijk beschikbaar. Met de koppeling zorg je ervoor dat bestellingen die op de website van Thuisbezorgd geplaatst worden naar de kassa doorgestuurd worden. Deze bestellingen komen binnen als order in de kassa. Wanneer er ook gebruikt wordt gemaakt van keukenschermen en de module Q1470 (afhalen en bezorgen) komen deze bonnen ook op het keukenscherm.

bramr
bramr
bramr
Vanaf € 900,00

bramr

Vanaf € 900,00

Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend samen met MplusKASSA. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:


"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"


Gast Annelies:

"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:

"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."


Voor een korte impressie zie deze video.

Personeelsplanner

Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,00 per maand

Horeko

€ 0,00 per maand

Eenvoudig, digitaal en efficiënt. De totaaloplossing van Horeko voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Dankzij de integratie met MplusKASSA koppel je het berekende en geplande aan wat er daadwerkelijk is verkocht. Zo heb je altijd een actueel beeld en haal je het beste uit je zaak.

- Horeko Kitchen Manager -
Het complete systeem voor keukenmanagement. De kracht van de Kitchen Manager zit in de combinatie van invoeren op kantoor en het scherm in de keuken, de Horeko Operator. Combineer dit met de verkoopcijfers uit de kassa en je hebt via analyses zoals menu engineering de tools in handen om direct je rendement bij te sturen. Zo verbeter jij je marge.

> Digitaal receptuurbeheer
> Kostprijsberekening
> Menu engineering

- Horeko Employee Manager -
Flexibel en veelzijdig personeelsmanagement. Horeko Employee Manager speelt in op de behoeftes van jouw zaak. Roosters maak je eenvoudig online. De uren registreren werknemers zelf met vingerafdruk, RFID tag of pincode – jij hebt gelijk het overzicht en houdt de controle. En met de gratis app voor medewerkers is iedereen altijd op de hoogte van roosters en nieuwtjes. Combineer je de gegevens uit Horeko met de omzet uit de kassa, dan krijg je een goed beeld van productiviteit.

> Online roosteren
> Urenregistratie
> Gratis mobiele app

Get organised.
Go! Horeko

L1NDA
L1NDA
L1NDA
€ 10,00 per maand

L1NDA

€ 10,00 per maand

L1NDA Planner is de alles-in-1, aanpasbare oplossing die zorgt voor probleemloos plannen, vinden, managen en uitbetalen van hospitality personeel.

Met de L1NDA-koppeling van MplusKASSA worden de gewerkte uren van uw personeel automatisch gekoppeld aan het dienstenrooster in L1NDA.

Meer informatie over L1NDA? Ga naar l1nda.com/nl/planner

Nostradamus
Nostradamus
Nostradamus
€ 20,00 per maand

Nostradamus

€ 20,00 per maand

Nostradamus biedt de oplossing voor prognoses, personeelsplanning en urenregistratie. De formule van Nostradamus: jouw behoefte en budget. Dat is de basis voor optimale personeelsplanning. Onder de streep: geen onverwacht tegenvallende loonkosten. De foutkans? Die brengen we terug tot een absoluut minimum. Hoe? Door digitale urenregistratie en koppeling met je verloningspakket.

De Nostradamus-koppeling kan op twee manieren ingesteld worden:

(1) Aan het einde van elke dag wordt in één keer de gehele omzet van de afgelopen dag in de vorm van kassabonnen en facturen geüpload naar Nostradamus. Dit komt overeen met het totaal van kassabonnen en facturen dat u vindt onder Overzichten > Financieel > Totalen.

(2) Gedurende de dag worden alle bestellingen (tafelbonnen én bestelbonnen) elke 15 minuten geüpload naar Nostradamus. Dit komt overeen met de bestelde bedragen die u vindt onder Overzichten > Artikelen > Verkoop > Besteld.

eitje
eitje
eitje
€ 0,00 per maand

eitje

€ 0,00 per maand

Met eitje heb jij de meest gemakkelijke oplossing voor jouw team. Alles voor je roosters, urenregistratie, communicatie en het inwerken van teamleden bij elkaar.

Met de kassakoppeling: Mplus x eitje heb jij altijd direct de laatste omzet gegevens beschikbaar in je planning & urenregistratie binnen eitje. Zo heb je sneller inzicht in je loonkosten en productiviteit en kun je direct schakelen waar nodig.

Artikelbestanden

Aldipress
Aldipress
Aldipress
€ 30,00 per maand

Aldipress

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Betapress
Betapress
Betapress
€ 30,00 per maand

Betapress

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

CWA
CWA
CWA
€ 30,00 per maand

CWA

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

De Lotto
De Lotto
De Lotto
€ 30,00 per maand

De Lotto

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Foox Groothandel
Foox Groothandel
Foox Groothandel
€ 30,00 per maand

Foox Groothandel

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
€ 30,00 per maand

Hallmark Greeting Cards

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Lekkerland
Lekkerland
Lekkerland
€ 30,00 per maand

Lekkerland

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

PS in foodservice
PS in foodservice
PS in foodservice
Vanaf € 280,00

PS in foodservice

Vanaf € 280,00

PS in foodservice is dé centrale plek voor informatie over food, dranken en non-food producten. Via hun database voorzien zij de hele foodketen van actuele productinformatie. Vele grote én kleine fabrikanten plaatsen hun productinformatie in de database. Deze informatie wordt vervolgens gebruikt om patiënten, gasten en klanten te adviseren en informeren. PS maakt het daarmee mogelijk om productinformatie te borgen, delen en vinden.

Door de koppeling tussen MplusKASSA en PS in foodservice ontvang je geautomatiseerd de meest up to date allergenen- en voedingswaarden informatie over je eet- en drinkassortiment. Bespaar jezelf tijd met deze efficiënte oplossing en creëer direct een betere service voor je patiënt, gast of klant.

Paperclip
Paperclip
Paperclip
€ 30,00 per maand

Paperclip

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

PostNL
PostNL
PostNL
€ 30,00 per maand

PostNL

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Staatsloterij
Staatsloterij
Staatsloterij
€ 30,00 per maand

Staatsloterij

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

TGC Trading
TGC Trading
TGC Trading
€ 30,00 per maand

TGC Trading

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Touché Cards
Touché Cards
Touché Cards
€ 30,00 per maand

Touché Cards

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Analytics

Apicbase
Apicbase
Apicbase
Prijs op aanvraag

Apicbase

Prijs op aanvraag

Dankzij de koppeling van MplusKASSA met Apicbase krijgt u een helder inzicht in voorraad, foodkosten, productie, menu’s en bestellingen. Apicbase geeft u controle over alle keukenprocessen en helpt u de CoGS onder controle te houden.


Apicbase is het nr.1-platform voor back-of-house management in de foodservicebranche.
Het is een cloudoplossing voor al uw keukendata, van recept tot bestelling, inclusief multi-site management.

Apicbase bestaat uit 8 modules:

Product ontwikkeling
Procurement
Voorraadmanagement
Sales analytics
Taak- & HACCP-planning
Productieplanning
Menuplanning
Accounting

De robuuste API’s van Apicbase garanderen vlotte data-transfers met de andere oplossingen in uw tech-ecosysteem.

De prijs varieert volgens het aantal gekozen modules & het aantal vestigingen. Hoe meer vestigingen, hoe lager de prijs per aangesloten unit.

DataProfit
DataProfit
DataProfit
Prijs op aanvraag

DataProfit

Prijs op aanvraag

DataProfit levert een "Zero Touch", "Out of The Box" en "All-in-One" Cloud Platform dat verschillende systemen koppelt en operationele en financiële data verzamelt, combineert en presenteert in real time geconsolideerde rapportages en dashboards.

GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00

Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.

Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,00 per maand

Horeko

€ 0,00 per maand

Eenvoudig, digitaal en efficiënt. De totaaloplossing van Horeko voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Dankzij de integratie met MplusKASSA koppel je het berekende en geplande aan wat er daadwerkelijk is verkocht. Zo heb je altijd een actueel beeld en haal je het beste uit je zaak.

- Horeko Kitchen Manager -
Het complete systeem voor keukenmanagement. De kracht van de Kitchen Manager zit in de combinatie van invoeren op kantoor en het scherm in de keuken, de Horeko Operator. Combineer dit met de verkoopcijfers uit de kassa en je hebt via analyses zoals menu engineering de tools in handen om direct je rendement bij te sturen. Zo verbeter jij je marge.

> Digitaal receptuurbeheer
> Kostprijsberekening
> Menu engineering

- Horeko Employee Manager -
Flexibel en veelzijdig personeelsmanagement. Horeko Employee Manager speelt in op de behoeftes van jouw zaak. Roosters maak je eenvoudig online. De uren registreren werknemers zelf met vingerafdruk, RFID tag of pincode – jij hebt gelijk het overzicht en houdt de controle. En met de gratis app voor medewerkers is iedereen altijd op de hoogte van roosters en nieuwtjes. Combineer je de gegevens uit Horeko met de omzet uit de kassa, dan krijg je een goed beeld van productiviteit.

> Online roosteren
> Urenregistratie
> Gratis mobiele app

Get organised.
Go! Horeko

Power BI
Power BI
Power BI
€ 50,00 per maand

Power BI

€ 50,00 per maand

Nexler is specialist in het ontwikkelen van Power BI rapportages en dashboards. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van Microsoft Power BI. Dit is een Business Intelligence tool waarmee data vertaald kan worden in heldere en visuele rapportages. De mogelijkheden van deze tool zijn eindeloos.

Doordat er meerdere databronnen in één Power BI rapportage gekoppeld kunnen worden, kan data van verschillende bronnen worden samengevoegd. Denk hierbij aan uw MplusKASSA data en bijvoorbeeld uw voorraad- of financieel pakket. De data kunnen vervolgens gecombineerd worden in Power BI rapportages en dashboards. Hierdoor creëert u nieuwe en unieke inzichten. Deze Power BI rapportages en dashboards geven precies antwoord op vooraf gedefinieerde vragen.

We zijn specialist in maatwerk dashboards en rapportages volledig afgestemd op uw behoefte. Daarnaast hebben we een standaard dashboard ontworpen op basis van de kassabongegevens met alle omzetcijfers per product, medewerker, omzetgroep, periode, locatie, etc.

TAPP
TAPP
TAPP
€ 0,00

TAPP

€ 0,00

TAPP verbindt de kroeg van vandaag met de digitale innovatie van morgen.

Door middel van het activeren van de TAPP integratie met Mplus, kan je met jouw horeca locatie meedoen in data-projecten met je leveranciers (zoals Coca-Cola, Red Bull, Lipton, etc). Zo halen we het beste uit de horeca sector, een markt die grotendeels gefragmenteerd en offline was. Tot nu.

TAPP creëert inzichten waardoor merken beter presteren, waardoor jij als horeca ondernemer een data-driven relatie met je leveranciers kan opbouwen.

Voorraadbeheer

Apicbase
Apicbase
Apicbase
Prijs op aanvraag

Apicbase

Prijs op aanvraag

Dankzij de koppeling van MplusKASSA met Apicbase krijgt u een helder inzicht in voorraad, foodkosten, productie, menu’s en bestellingen. Apicbase geeft u controle over alle keukenprocessen en helpt u de CoGS onder controle te houden.


Apicbase is het nr.1-platform voor back-of-house management in de foodservicebranche.
Het is een cloudoplossing voor al uw keukendata, van recept tot bestelling, inclusief multi-site management.

Apicbase bestaat uit 8 modules:

Product ontwikkeling
Procurement
Voorraadmanagement
Sales analytics
Taak- & HACCP-planning
Productieplanning
Menuplanning
Accounting

De robuuste API’s van Apicbase garanderen vlotte data-transfers met de andere oplossingen in uw tech-ecosysteem.

De prijs varieert volgens het aantal gekozen modules & het aantal vestigingen. Hoe meer vestigingen, hoe lager de prijs per aangesloten unit.

MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
€ 0,00

MplusKASSA Scanner

€ 0,00

De MplusKASSA Scanner is een webapp waarmee je voorraadtellingen kunt doen. Het is gemaakt om gebruikt te worden op een smartphone, maar met een tablet of desktop kan het ook. Invoer gaat via een bluetooth of USB barcodescanner.

Ga naar https://scanner.mpluskassa.nl/ voor meer informatie en voor het gebruik van de webapp!

MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
Prijs op aanvraag

MplusKASSA WooCommerce koppeling

Prijs op aanvraag

Met onze MplusKASSA WooCommerce koppeling wordt het beheren van een webshop, naast het hebben van een fysieke winkel of meerdere winkels kinderspel!

De koppeling zorgt er voor dat jouw producten en voorraden uit het MplusKASSA systeem doorgezet worden naar jouw WooCommerce webshop. Hierdoor kan je alle beschikbare producten ook gemakkelijk online te koop aanbieden.

De WooCommerce koppeling is zo ontwikkeld dat maatwerk mogelijk is. Standaard heeft de koppeling alle benodigde velden zoals hieronder weergegeven. Echter is de koppeling zó flexibel dat er geen suggestie functionaliteit te gek is!

Minty Media is een mediabureau gevestigd in Haarlem met specialiteit in WordPress en WooCommerce. Daarnaast heeft Minty Media haar eigen hosting platform om stabiliteit te kunnen leveren.

Overig

Beconet
Beconet
Beconet
€ 500,00

Beconet

€ 500,00

De BeCoNet Multi-Tap is uniek in zijn soort. De BeCoNet Multi-Tap doseert en registreert en kan praktisch op alle bestaande bierzuilen worden gemonteerd. Door eigen ontwikkeling en productie is de BeCoNet Multi-Tap zo compact en verfijnd, dat deze moeiteloos kan worden geïntegreerd in nostalgische en ambachtelijke sferen.

Met MplusKASSA kunt u de tapautomaat van Beconet koppelen aan uw kassasysteem. Op de knoppen wordt het taptik aantal weergeven. Een positief aantal wil zeggen dat er meer getapt is dan verkocht en negatief meer verkocht dan getapt. Aan het einde van een shift kunt u de taptip-verschillen gaan registreren m.b.v. een taptip-boeking.

Butler.tv - Digitale menukaart
Butler.tv - Digitale menukaart
Butler.tv - Digitale menukaart
€ 5,00 per maand

Butler.tv - Digitale menukaart

€ 5,00 per maand

Wil je geen omzet mislopen en tijd kwijt zijn aan het beheer van meerdere systemen? Maar wil je wél dat jouw digitale menukaart altijd op orde is? Dan is deze app perfect voor jou. Butler.tv heeft deze app ontwikkeld, speciaal voor MplusKASSA-gebruikers. Met de app koppel je in een paar simpele stappen met onze gebruiksvriendelijke narrowcastingoplossing. Hiermee creëer je in een handomdraai een digitale menukaart. Die altijd up-to-date is. Zonder dat je daar iets extra’s voor hoeft te doen. Zodra jij de voorraad of prijzen wijzigt binnen MplusKASSA, past de menukaart zich automatisch aan. Net als je combinatie- en dagdeals. Zo kun jij je volledig focussen op het verlenen van de beste service én hoef je nooit nee te verkopen.

Deze app biedt onder andere:
- Digitale menukaart
- Combinatiedeals
- Dagdeals

Compad Bakkerij
Compad Bakkerij
Compad Bakkerij
€ 15,00 per maand

Compad Bakkerij

€ 15,00 per maand

Compad Bakkerij is een onmisbaar programma voor iedere brood- en banketbakker. Het biedt de bakker de mogelijkheid om met bestellingen die geplaatst zijn in de kassa, via de webshop of via de bestelportaal (www.bestellingplaatsen.nl) te verwerken tot baklijsten, snijlijsten, verdeelstaten, leverbonnen en contantbonnen.

Tevens wordt op basis van de geplaatste bestellingen de factuur en administratie bijgewerkt. Compad Bakkerij heeft middels de koppeling met SpecsPlaza de mogelijkheid om aan de hand van de grondstofspecificaties te komen tot de warenwettelijk juiste productdeclaratie. Deze declaratie wordt samen met de algemene artikelinformatie naar MplusKASSA gestuurd. De bestellingen en facturen uit MplusKASSA worden door Compad Bakkerij verwerkt.

DCP - producent van plastic passen
DCP - producent van plastic passen
DCP - producent van plastic passen
Prijs op aanvraag

DCP - producent van plastic passen

Prijs op aanvraag

Wil je cadeaukaarten of klantenpassen koppelen aan je kassasysteem? DCP maakt de passen voor je, gecertificeerd voor het MplusKASSA-systeem. We bedrukken de plastic passen voor je in onze eigen drukkerij en kunnen je ook helpen met aantrekkelijke cadeauverpakkingen. Heb je wat hulp nodig bij het ontwerpen van je pas? Ook dan ben je bij DCP aan het juiste adres.

Door onze jarenlange ervaring met cadeaukaarten- en loyaliteitssystemen weten we als geen ander wat de voordelen zijn voor jouw bedrijf. En we weten ook waar je op moet letten om een betrouwbaar, veilig en gebruiksvriendelijk systeem te selecteren. We denken graag met je mee. Dat begint al op onze website: www.dcp.nl, waar je veel achtergrondinformatie, blogs en inspiratie vindt.

E-Golf4U
E-Golf4U
E-Golf4U
€ 11,00 per maand

E-Golf4U

€ 11,00 per maand

Wij bieden een breed pakket aan oplossingen voor uw golfbaan. Dankzij onze samenwerking met onze partners kunnen wij het complete pakket aanbieden. Eén aanspreekpunt met 100% support en volledig online. Zo hebben wij ook een koppeling met MplusKASSA, waarbij de verkopen in de kassa gekoppeld kunnen worden aan de leden van de golfclub. Bovendien is het mogelijk om verkopen vanuit onze baanplanner (TeeTime) door te zetten naar de kassa en daar verder af te rekenen.

GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00

Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.

Gifty, de slimme cadeaubon oplossing
Gifty, de slimme cadeaubon oplossing
Gifty, de slimme cadeaubon oplossing
€ 25,00 per maand

Gifty, de slimme cadeaubon oplossing

€ 25,00 per maand

Gifty is de complete cadeaubon oplossing voor horeca en retail. Verkoop jouw cadeaukaart digitaal en fysiek via je eigen website, via Gifty.nl én in je zaak. Volledig in jouw huisstijl met bijbehorende verpakking. Gifty zorgt voor de volledige afhandeling: bestelling, verzending van de cadeaubon per e-mail of post, administratie en uitbetaling van alle verkochte cadeaubonnen.

De integratie met MplusKASSA maakt het mogelijk om jouw cadeaubonnen op te waarderen en te verzilveren direct via de kassa. Alle transacties en rapportages staan real-time in je Gifty dashboard. De koppeling voor cadeaubonnen is ook geschikt voor bedrijven met meerdere vestigingen en franchises organisaties.

Meer informatie op https://gifty.nl

Just Cards
Just Cards
Just Cards
Prijs op aanvraag

Just Cards

Prijs op aanvraag

Just Cards is leverancier van cadeaupassen en klantenpassen voor MplusKASSA. Onze passen zijn geschikt voor het gebruik met het MplusKASSA systeem. Voor de cadeaupassen hebben wij een breed assortiment verpakkingen. Wij verzorgen ook het ontwerp voor de passen. Het ontwerp kunt u ook zelf aanleveren. Deze dient dan te voldoen aan onze aanleverspecificaties.

MAKS Loyalty InStore
MAKS Loyalty InStore
MAKS Loyalty InStore
Vanaf € 35,00

MAKS Loyalty InStore

Vanaf € 35,00

MAKS Loyalty Instore is een slim en eenvoudig te gebruiken loyalty-concept. Naast handige tools zorgt het team van MAKS voor adviezen en de juiste ondersteuning om jouw programma succesvol te kunnen lanceren en onderhouden.

De Mplus Loyalty Instore koppeling zorgt voor een naadloze loyalty integratie binnen MplusKASSA. Diverse onboarding mogelijkheden zorgen voor een soepele en eenvoudige deelname van jouw klanten.

Bepaal zelf waar jouw klanten voor sparen. Procentuele korting, euro korting of gratis producten, het is allemaal mogelijk. Maak gebruik van de diverse kortingsvouchers om klanten te belonen voor onder andere de deelname aan het loyalty-programma.

MAKS zal hierbij adviseren en inspireren. Met ruim 20 jaar aan loyalty-ervaring kun je volledig op onze expertise bouwen. Zo ontwikkelen onze programma-managers samen met jou een aantrekkelijk programma. Aantrekkelijk voor jou, je medewerkers en natuurlijk jullie klanten. Met speciale acties en interessante incentives gedurende het jaar zorg jij voor extra prikkels binnen het programma. En zo blijft jouw business altijd on top of mind.

Je programma uitbreiden naar je webshop? Met MAKS Loyalty Onsite is dit mogelijk. Wij koppelen momenteel aan:

• WooCommerce
• Shopify
• Lightspeed
• Magento
• Prestashop
• CCV-Shop

MAKS maakt jouw klant loyaal. Wie het ook is!

Mews
Mews
Mews
€ 20,00 per maand

Mews

€ 20,00 per maand

Mews is ontwikkeld om alle werkzaamheden voor de moderne hoteleigenaar en hun gasten eenvoudiger te maken en te automatiseren. Van de boekingsmodule tot het uitchecken, van de receptie tot revenue management. Alle processen zijn eenvoudiger, sneller en beter verbonden.

Met de koppeling tussen Mews en MplusKASSA ontstaat er een nieuwe betaalwijze in de kassa. Als er op de betaalwijze ‘Mews’ gedrukt wordt, zie je een lijst van gasten die in Mews ingecheckt zijn. Vervolgens kun je een gast selecteren en de artikelen worden dan op deze relatie geboekt.

Mews Hospitality Cloud
Mews Hospitality Cloud
Mews Hospitality Cloud
€ 20,00 per maand

Mews Hospitality Cloud

€ 20,00 per maand

Mews wurde entwickelt, um alle Arbeiten für den modernen Hotelbesitzer und seine Gäste zu vereinfachen und zu automatisieren. Vom Buchungsmodul bis zum Auschecken, vom Empfang bis zum Revenue Management. Alle Prozesse sind einfacher, schneller und besser vernetzt.

Durch die Verknüpfung von Mews und MplusKASSA entsteht ein neues Bezahlverfahren in der Kasse. Wenn die Zahlungsmethode „Mews“ gedrückt wird, sehen Sie eine Liste der Gäste, die bei Mews eingecheckt haben. Sie können dann einen Gast auswählen und die Artikel werden dann auf dieses Zimmer gebucht.

Museumkaart
Museumkaart
Museumkaart
Prijs op aanvraag

Museumkaart

Prijs op aanvraag

Toegang geven met de Museumkaart? Dan is het ideaal om de kaart te koppelen aan de kassa! Scan de Museumkaart rechtstreeks en de kassa registreert het aantal bezoekers. Dit wordt automatisch doorgezet naar Intersolve. Zo werk je gemakkelijk én heb je geen extra apparatuur nodig voor het scannen van de Museumkaart.

Piggy
Piggy
Piggy
€ 10,00 per maand

Piggy

€ 10,00 per maand

Wil jij ook van zwevende klanten trouwe klanten maken?

Piggy is specialist in het creëren van loyaliteit tussen een ondernemer en haar klant. Loyaliteit is een krachtig marketingstool omdat het voordeel tweeledig is. Met leuke beloningen komen zwevende klanten vaker terug. Daarnaast geeft dit groeiend aantal klanten gemiddeld ook meer uit per besteding.

Maar hoe zorg je ervoor dat jouw klanten ook echt mee gaan sparen? Piggy lost dit probleem op door haar 2.3 miljoen spaarders bij alle aangesloten ondernemingen te laten sparen met een app of spaarkaart. Een eenvoudig, snel en resultaatgericht spaarprogramma opgericht voor de drukke ondernemer - zoals jij. Hierdoor sparen gemiddeld 75-80% van jouw klanten mee.

Dankzij de samenwerking tussen MplusKASSA en Piggy is de integratie met jouw kassa zo geregeld.

Met de koppeling krijg je een speciale knop voor Piggy in de kassa. Als je daarop drukt toont de kassa een lijstje van de laatste tien kassabonnen. Je kiest de gewenste kassabon en die wordt doorgestuurd naar de Piggy Store App. Daar verschijnt een notificatie en er kunnen spaarpunten uitgegeven worden naar de klant.

SJAPO.app
SJAPO.app
SJAPO.app
Vanaf € 0,50

SJAPO.app

Vanaf € 0,50

Petje Af. Super! Lekker bezig. Goed gedaan! Dit is in essentie wat SJAPO is en doet. SJAPO is de eerste app waarmee je op een eenvoudige manier medewerkers bij jou in de organisatie extra kan waarderen. Personeel kan beloont worden voor uren / omzet / verkoop van bepaalde producten. Niet onbelangrijk met deze krappe arbeidsmarkt, want collega’s die zich gewaardeerd voelen – zo blijkt uit talloze onderzoeken – zijn loyaler en blijven langer bij een werkgever in dienst. SJAPO draagt daaraan bij.

Stadspas
Stadspas
Stadspas
Prijs op aanvraag

Stadspas

Prijs op aanvraag

Gebruik maken van de Stadspas? Dan is het ideaal om de pas te koppelen aan de kassa! In de kassa selecteer je de producten en de geldigheid van de acties. Door het scannen van die producten geeft de kassa automatisch de geldige korting. Dit wordt automatisch doorgezet naar Intersolve. Zo werk je gemakkelijk én heb je geen extra apparatuur nodig.

Tapkoppeling van Duijnen
Tapkoppeling van Duijnen
Tapkoppeling van Duijnen
€ 500,00

Tapkoppeling van Duijnen

€ 500,00

Veel horecaondernemers willen niet meer zonder tapautomatisering. Met tapautomatisering haalt u meer rendement uit uw drankverkoop, omdat u volledige controle heeft op de drankuitgifte van bier, wijn, gedistilleerd en frisdrank. De van Duijnen tapautomaat wordt rechtstreeks gekoppeld aan MplusKASSA zodat 'taptik' verschillen direct op de artikelknop verschijnen. Uiteraard heeft u alle rapportages op dag, week, maand en periode niveau.
Onze grootste referentie: Ziggodome heeft meer dan 180 kassasystemen gekoppeld aan van Duijnen tapautomatisering.

Tickete
Tickete
Tickete
Prijs op aanvraag

Tickete

Prijs op aanvraag

Verstuur de kassabon digitaal! Tickete laat op het moment van verkoop de kassabon direct op smartphone van de klant landen.

Pluspunten
+ Geen kassabonnen meer betekent kosten besparen op printers en papier
+ Goed voor het milieu (minder CO2 uitstoot en bomenkap)
+ Klanten zijn nooit meer bonnetjes kwijt
+ Betere garantieafhandeling en een snellere ruilprocedure
= Al met al een vernieuwend concept met tevreden klanten

Tickete maakt gebruik van de laatste technologie om het bonnetje direct naar een smartphone te sturen. Het is snel, efficiënt en garandeert de privacy van de klant. Er is slechts een klein plug-and-play apparaatje bij de kassa nodig om hier gebruik van te kunnen maken.

Trend Music
Trend Music
Trend Music
€ 49,00 per maand

Trend Music

€ 49,00 per maand

Wat muziek met je doet! Muziek kan motiveren, sfeer brengen, en een wachttijd als het ware verkorten. Kortom, goede muziek is voor veel ondernemers onmisbaar! Met Trend Music op jouw MplusKASSA heb je altijd passende afspeellijsten voor ieder moment van de dag.

+ Vooral geschikt voor (natte) horeca!
+ Geen Buma/Stemra of SENA facturen meer? Kies voor rechten-inclusieve muziek!
+ Laat gasten nummers aanvragen met de gratis Mijn Verzoekje App!
+ Stel eenvoudig afspeellijsten samen voor ieder moment van de dag!

Weegschaalkoppelingen

METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
Vanaf € 250,00

METTLER TOLEDO Diva

Vanaf € 250,00

De Diva kassaweegschaal van METTLER TOLEDO is ontworpen voor retailers die op zoek zijn naar superieure scan- en weegprestaties. Diva is ideaal, dankzij weegtechnologie met dubbel interval en groot prestatievermogen voor een groot weegbereik van 40 g tot 15 kg bij de kassa.

De Diva kassaweegschaal heeft een dubbel interval en kan probleemloos deel uitmaken van de kassa's met bioptische scanners en groot prestatievermogen van Datalogic, Metrologic of NCR.

Scannerweegschalen met Diva zijn ideaal voor retailers die op zoek zijn naar uitstekende scan- en weegprestaties bij de kassa. De installatie is eenvoudig dankzij het ingebouwde nivelleersysteem. Voor alle eenvoud wordt de verkoop en integratie met Datalogic, Metrologic en NCR scanners volledig afgehandeld door de vakbekwame technici van METTLER TOLEDO.

De Diva wordt sinds maart 2016 niet meer geproduceerd.

Weegschaal koppeling
Weegschaal koppeling
Weegschaal koppeling
Vanaf € 250,00

Weegschaal koppeling

Vanaf € 250,00

Kassaweegschalen moeten voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid. Tegelijkertijd worden ze veelvuldig gebruikt en dus blootgesteld aan diverse risico's die het functioneren kunnen beïnvloeden – zoals waterdruppels, vuil of paper clips die in de weegschaal kunnen komen.

Ariva kassaweegschalen bieden een bescherming tegen deze risico's door hun robuuste ontwerp dat de binnenkant van de weegschaal beschermt tegen water en vuil. Zo worden operationele problemen voorkomen.

Coming soon!

Shiftleader
Shiftleader
Shiftleader
Prijs op aanvraag

Shiftleader

Prijs op aanvraag

-Coming soon-

De zelflerende software van Shiftleader biedt horecaondernemers de inzichten die nodig zijn om van iedere dag een succes te maken. Heb jij moeite met het vinden van de perfecte balans tussen een nette zaak, een goede sfeer, een hoge omzet, lage personeelskosten en korte wachttijden? Ben je je zaak continu aan het monitoren, maar kom je er soms achteraf pas achter dat de klantervaring niet zo positief was als dat je zou willen? Shiftleader helpt jou uit de brand!


Shiftleader zorgt voor real-time inzicht in uw bedrijfsvoering. De koppeling tussen MplusKASSA en Shiftleader zorgt ervoor dat:

> Orders en bonnen uit de kassa gekoppeld worden met Shiftleader. Met deze informatie kan Shiftleader real-time inzicht geven in de inkomsten en historische data gebruiken voor het maken van nauwkeurige voorspellingen.

> Als medewerkers via de kassa inklokken kan Shiftleader dit uitlezen en u voorzien van uitgebreide informatie over uw personeelskosten.

> Medewerkers worden geïmporteerd vanuit MplusKASSA zodat in Shiftleader de loonkosten gekoppeld kunnen worden.

Stel zelf je ideale kassa samen