Koppelingen

De beste koppelingen
voor uw systeem

Webshop

Prestashop koppeling
Prestashop koppeling
Prestashop koppeling
€ 25,00 per maand

Prestashop koppeling

€ 25,00 per maand
Correct Hosting verzorgt de koppeling tussen Mplus kassasystemen en Prestashop webshops. Correcthosting onderhoud de koppeling en gaat in de toekomst steeds nieuwe functies toevoegen aan de koppeling. Synchronisatie De koppeling Mplus Prestashop synchroniseert uw producten naar uw Pretashop webwinkel. U hoeft uw producten niet dubbel in te voeren. Dit doet de koppeling automatisch. De voorraden worden elke vijf minuten gesynchroniseerd met uw Mplus Q-Line kassa. Nieuwe en bestaande klanten wordt bijgewerkt in uw mplus kassa systeem. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel. Wij hebben een overzicht gemaakt welke velden automatisch synchroniseren met uw mpluskassa systeem. http://prestashop-mplus-koppeling.nl/hoe-werkt-het-eenvoudig/
Bo Webexperts Webshop
Bo Webexperts Webshop
Bo Webexperts Webshop
Prijs op aanvraag

Bo Webexperts Webshop

Prijs op aanvraag
WooCommerce
WooCommerce
WooCommerce
€ 35,00 per maand

WooCommerce

€ 35,00 per maand
Deze koppeling van MplusKASSA met WooCommerce synchroniseert uw producten. In uw WooCommerce winkel worden automatisch de producten geplaatst die u daarvoor in uw MplusKASSA Q-line interface heeft geselecteerd. De voorraden worden elke 10 minuten gesynchroniseerd, afgehandelde bestellingen van uw voorraad in Mplus Q-line afgeboekt en een factuur aangemaakt. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.
OpenCart
OpenCart
OpenCart
Prijs op aanvraag

OpenCart

Prijs op aanvraag
Joomla - De Online Zaak
Joomla - De Online Zaak
Joomla - De Online Zaak
Prijs op aanvraag

Joomla - De Online Zaak

Prijs op aanvraag
Joomla - Joomill
Joomla - Joomill
Joomla - Joomill
Prijs op aanvraag

Joomla - Joomill

Prijs op aanvraag
Nederlanders kopen steeds vaker goederen en diensten online. In 2015 kocht 71% van de Nederlanders iets online. Hiermee behoort Nederland tot de top vijf binnen de Europese Unie. Per aankoop wordt meestal 100 tot 500 euro uitgegeven, aldus het CBS. Wil jij een eigen webwinkel starten? Dan is een overzichtelijke website met een betrouwbaar webshopsysteem essentieel.
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand
De menukaart is de vitrine van jouw restaurant! Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken. De menukaart is de vitrine van jouw restaurant Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken. Verlaag loonkosten Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen. Voorkom bestelfouten Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.
Lightspeed
Lightspeed
Lightspeed
€ 19,95 per maand

Lightspeed

€ 19,95 per maand
Met de Lightspeed app van MplusKASSA koppelen wij uw kassasysteem aan uw webshop.
Magento - 9YARDS
Magento - 9YARDS
Magento - 9YARDS
Vanaf € 1.399,00

Magento - 9YARDS

Vanaf € 1.399,00
MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
Prijs op aanvraag

MplusKASSA WooCommerce koppeling

Prijs op aanvraag
Een kassasysteem en webshop die met elkaar in verbinding staan, is de droom van iedere ondernemer. Minty Media staat klaar om de koppeling tussen Mplus kassasystemen en WooCommerce webshops voor jou te regelen. Minty Media is een mediabureau gevestigd in Haarlem met specialiteit in WordPress en WooCommerce. Daarnaast heeft Minty Media haar eigen hosting platform om stabiliteit te kunnen leveren. De WooCommerce koppeling is zo ontwikkeld dat maatwerk mogelijk is. Standaard heeft de koppeling alle benodigde velden zoals hieronder weergegeven. Echter is de koppeling zó flexibel dat er geen suggestie functionaliteit te gek is!

Artikelbestanden

Touché Cards
Touché Cards
Touché Cards
€ 30,00 per maand

Touché Cards

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
TGC Trading
TGC Trading
TGC Trading
€ 30,00 per maand

TGC Trading

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Paperclip
Paperclip
Paperclip
€ 30,00 per maand

Paperclip

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Betapress
Betapress
Betapress
€ 30,00 per maand

Betapress

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Aldipress
Aldipress
Aldipress
€ 30,00 per maand

Aldipress

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
CWA
CWA
CWA
€ 30,00 per maand

CWA

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Staatsloterij
Staatsloterij
Staatsloterij
€ 30,00 per maand

Staatsloterij

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
De Lotto
De Lotto
De Lotto
€ 30,00 per maand

De Lotto

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Foox Groothandel
Foox Groothandel
Foox Groothandel
€ 30,00 per maand

Foox Groothandel

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
€ 30,00 per maand

Hallmark Greeting Cards

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
PostNL
PostNL
PostNL
€ 30,00 per maand

PostNL

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Lekkerland
Lekkerland
Lekkerland
€ 30,00 per maand

Lekkerland

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Coming soon!

Roomer
Roomer
Roomer
Prijs op aanvraag

Roomer

Prijs op aanvraag
Compleet Property Management Systeem Slimme en betaalbare technologie voor het efficiënte beheer van uw bedrijf
UltimatumApp
UltimatumApp
UltimatumApp
€ 25,00 per maand

UltimatumApp

€ 25,00 per maand
Uw eigen bestel app of website voor restaurant laten maken? Met UltimatumApp kunt u morgen al online zijn en bestellingen ontvangen! VERHOOG UW OMZET MET73% Als horeca-ondernemer wilt u natuurlijk ook via een eigen app of webshop uw klanten de mogelijkheid bieden om direct online bij u te kunnen bestellen. Met UltimatumApp is dat al binnen één dag mogelijk. Wij hebben namelijk een kant-en-klaar compleet pakket bestaande uit een mobielvriendelijke website en een professionele app waarmee uw klanten direct bij u kunnen bestellen. U betaalt dan ook géén commissie! Daarnaast is het kinderlijk eenvoudig om via ons back-end systeem uw app of website voor restaurant aan te passen wanneer u dat wenst. Bekijk hier een live-voorbeeld van een webshop. Een bestel app of website voor restaurant moet uiteraard professioneel en betrouwbaar ogen. Het ontwikkelen van een dergelijke platform kost u echter veel tijd en geld. Daarom heeft UltimatumApp een kant-en-klaar pakket ontwikkeld, waarmee u binnen een dag uw eigen website of app online heeft staan. En dat voor een vast en laag tarief per dag. 2518 ONDERNEMERS MAKEN AL GEBRUIK VAN ULTIMATUMAPP Met UltimatumApp heeft u binnen een dag een eigen app, website, webshop of kassasysteem. Daarnaast biedt u uw klanten de mogelijkheid om direct op uw eigen website bestellingen te plaatsen. Hierover betaalt u, in tegenstelling tot andere bestelplatforms, géén commissie!
Recras
Recras
Recras
Vanaf € 55,00

Recras

Vanaf € 55,00
Compleet Systeem Recras is een compleet administratie- en reserveringsysteem voor de gehele recreatiebranche. Boekingen Alle correspondentie loopt via Recras, zo heb je bij iedere reservering direct alle informatie beschikbaar. Activiteiten kunnen snel en makkelijk geboekt worden. Gehele Administratie Recras stelt je in staat om in een minimum van tijd jouw gehele administratie te onderhouden en inzichtelijk te maken.

Analytics

Nostradamus
Nostradamus
Nostradamus
€ 20,00 per maand

Nostradamus

€ 20,00 per maand
Maak een einde aan verspilling van dure uren en stop de onnodige papierwinkel. Door vooraf te plannen, op basis van gegevens uit het verleden. Met Nostradamus bent ú in control. De koppeling met MplusKASSA ondersteunt dagelijkse omzetboekingen en real-time overdracht van bestellingen om live in te springen op de drukte.
DataProfit
DataProfit
DataProfit
Prijs op aanvraag

DataProfit

Prijs op aanvraag
DataProfit levert een "Zero Touch", "Out of The Box" en "All-in-One" Cloud Platform dat verschillende systemen koppelt en operationele en financiële data verzamelt, combineert en presenteert in real time geconsolideerde rapportages en dashboards.
GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00
Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.
Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,01 per maand

Horeko

€ 0,01 per maand
Meer structuur & rendement in de keuken Horeko Hospitality helpt je om meer inzicht te krijgen in de actuele kosten en opbrengsten van je gerechten. Hierdoor houd je eenvoudig grip op je marges en zie je in één oogopslag op welke gerechten er meer winst te behalen valt. Door het gebruiksvriendelijke touchscreen in de keuken wordt er nog efficiënter en consequenter gewerkt. Zo voorkom je rompslomp met papieren en verhoog je eenvoudig je rendement! Grip op uw roosters en personeelskosten Horeko Planning helpt je om eenvoudig roosters te maken en direct inzicht te krijgen in de personeelskosten. Ook worden gewerkte uren automatisch geregistreerd en beheer je eenvoudig de personeelsgegevens van al je medewerkers. De gratis mobiele app zorgt voor efficiënte communicatie en biedt veel handige functies voor medewerkers.
TAPP
TAPP
TAPP
Prijs op aanvraag

TAPP

Prijs op aanvraag
TAPP verbindt de kroeg van vandaag met de digitale innovatie van morgen. Door middel van het activeren van de TAPP integratie met Mplus, kan je met jouw horeca locatie meedoen in data-projecten met je leveranciers (zoals Coca-Cola, Red Bull, Lipton, etc). Zo halen we het beste uit de horeca sector, een markt die grotendeels gefragmenteerd en offline was. Tot nu. TAPP creeert inzichten waardoor merken beter presteren, waardoor jij als horeca ondernemer een data-driven relatie met je leveranciers kan opbouwen.
Yesplan
Yesplan
Yesplan
€ 500,00

Yesplan

€ 500,00
SOFTWARE OP MAAT VAN JOUW ORGANISATIE Elk evenement en elke evenementenorganisatie is anders. Personaliseer Yesplan naargelang de behoeften van jouw organisatie, voer de gegevens in die voor jouw werking van belang zijn en bepaal zelf wie wat mag zien en aanpassen. De passie en de ambitie van ons ontwikkelingsteam, softwarearchitecten met een achtergrond in academisch onderzoek, staan garant voor de juiste technologische keuzes. Je zal Yesplan ervaren als een intuïtief, rijk en vanzelfsprekend product dat zich gemakkelijk aanpast aan de specifieke werking van jouw organisatie. PERFECT GEORGANISEERDE EVENEMENTEN Krijg inzicht in de beschikbaarheid van zalen, medewerkers en materiaal en vermijd dubbele boekingen. Daardoor sluit jouw planning nauwer aan bij de realiteit en heb je op voorhand een beter overzicht van de kosten en opbrengsten. Jouw evenement valt netjes binnen het budget. Omdat de software gegroeid is vanuit de sector, kent Yesplan de uitdagingen die er zijn bij het organiseren van evenementen. Daardoor breng je, samen met jouw team, een complexe planning, diverse en uitgebreide rapporteringen en last-minute wijzigingen tot stand en verloopt alles is goede banen. ALLE INFORMATIE VOOR IEDEREEN EENVOUDIG RAADPLEEGBAAR Met verschillende gebruikers tegelijk aan één evenement werken gebeurt probleemloos en steeds vanuit de meest recente versie. Bovendien kan je Yesplan ook koppelen aan jouw website, ticketingsysteem of andere software. Doordat gegevens voortaan nog slechts één maal ingevoerd worden, bespaar je tijd en wordt de kans op fouten minimaal. Als grootste SaaS-bedrijf in de eventplanningssector in de Benelux wordt Yesplan geprezen voor het stimuleren van samenwerking, zowel binnen de organisatie als met andere toepassingen. Onze medewerkers deden ervaring op bij het begeleiden van meer dan 150 organisaties en zetten die graag in om jouw activiteiten te ondersteunen.
Zoined Retail Analytics
Zoined Retail Analytics
Zoined Retail Analytics
Prijs op aanvraag

Zoined Retail Analytics

Prijs op aanvraag

Personeelsplanner

Nostradamus
Nostradamus
Nostradamus
€ 20,00 per maand

Nostradamus

€ 20,00 per maand
Maak een einde aan verspilling van dure uren en stop de onnodige papierwinkel. Door vooraf te plannen, op basis van gegevens uit het verleden. Met Nostradamus bent ú in control. De koppeling met MplusKASSA ondersteunt dagelijkse omzetboekingen en real-time overdracht van bestellingen om live in te springen op de drukte.
HorecaSysteem
HorecaSysteem
HorecaSysteem
€ 10,00 per maand

HorecaSysteem

€ 10,00 per maand
HorecaSysteem is een online applicatie waarmee een personeelsplanning gemaakt kan worden, gewerkte uren kunnen worden geregistreerd en de personeelsadministratie in gedaan kan worden. Iedere medewerker beschikt over eigen inlog gegevens en kan hiermee via de computer of mobiele app gegevens zien zoals het werkrooster, gewerkte uren, plus- en minuren en vakantie-uren saldo. Aan de hand van uitgebreide toegangsrechten is te bepalen welke medewerkers, over welke functionaliteiten beschikken.
PersoneelsSysteem
PersoneelsSysteem
PersoneelsSysteem
€ 10,00 per maand

PersoneelsSysteem

€ 10,00 per maand
PersoneelsSysteem is een online applicatie waarmee een personeelsplanning gemaakt kan worden, gewerkte uren kunnen worden geregistreerd en de personeelsadministratie in gedaan kan worden. Iedere medewerker beschikt over eigen inlog gegevens en kan hiermee via de computer of mobiele app gegevens zien zoals het werkrooster, gewerkte uren, plus- en minuren en vakantie-uren saldo. Aan de hand van uitgebreide toegangsrechten is te bepalen welke medewerkers, over welke functionaliteiten beschikken.
Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,01 per maand

Horeko

€ 0,01 per maand
Meer structuur & rendement in de keuken Horeko Hospitality helpt je om meer inzicht te krijgen in de actuele kosten en opbrengsten van je gerechten. Hierdoor houd je eenvoudig grip op je marges en zie je in één oogopslag op welke gerechten er meer winst te behalen valt. Door het gebruiksvriendelijke touchscreen in de keuken wordt er nog efficiënter en consequenter gewerkt. Zo voorkom je rompslomp met papieren en verhoog je eenvoudig je rendement! Grip op uw roosters en personeelskosten Horeko Planning helpt je om eenvoudig roosters te maken en direct inzicht te krijgen in de personeelskosten. Ook worden gewerkte uren automatisch geregistreerd en beheer je eenvoudig de personeelsgegevens van al je medewerkers. De gratis mobiele app zorgt voor efficiënte communicatie en biedt veel handige functies voor medewerkers.
L1NDA
L1NDA
L1NDA
€ 10,00 per maand

L1NDA

€ 10,00 per maand
L1NDA biedt een gebruiksvriendelijke, cloud-based oplossing voor het werven, plannen, aansturen en uitbetalen van teams, voor desktop en mobiel. Ze bespaart 75 Procent tijd en 4 procent loonkosten. Het L1NDA werkplatform is gebouwd met oog op de generaties Y en Z. Deze generaties spelen een doorslaggevende rol in de markt, zijn thuis in de digitale wereld en stellen specifieke eisen aan hun werkomgeving en de samenwerking met collega's. Zij vragen om flexibliteit en een dynamische planning. Met de L1NDA-koppeling van MplusKASSA worden de gewerkte uren van uw personeel automatisch gekoppeld aan het dienstenrooster in L1NDA.

Bestellen

bramr
bramr
bramr
Prijs op aanvraag

bramr

Prijs op aanvraag
Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend met je M-Plus kassa. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:

"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"

Gast Annelies:
"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:
"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."

Voor een korte impressie zie deze video.
Bestelmar
Bestelmar
Bestelmar
€ 39,95 per maand

Bestelmar

€ 39,95 per maand
Bestelmar is een mobiele besteldienst en biedt horecagasten de mogelijkheid om met hun eigen smartphone bestellingen te plaatsen die rechtstreeks in het MplusKASSA systeem komen. De menukaart komt in beeld zodra de smartphone contact heeft gemaakt of de QR code heeft gescand. Afhankelijk van het soort bestelling komt deze uit bij de bar of in de keuken. Wordt er iets gewijzigd in de kassa? Dan neemt Bestelmar dit automatisch over. Bestelmar is laagdrempelig in gebruik omdat het werkt zonder app en zonder registratie van persoonlijke gegevens. Daarnaast biedt Bestelmar vele voordelen voor zowel uw gast als uzelf! - omzetverhogend omdat de gasten vanuit impuls meer bestellen wanneer hen die mogelijkheid wordt geboden. - kostenverlagend doordat gasten zelf hun bestellingen plaatsen en daarmee werk uit handen nemen van uw bedienend personeel. - hogere gasttevredenheid omdat uw gasten sneller worden geholpen. Naast de horecabranche is Bestelmar ook inzetbaar in de evenementen- en retailbranche. Neem contact met ons op voor de uitgebreide mogelijkheden. Door met Bestelmar samen te werken innoveert u uw dienstverlening en krijgen uw gasten de service die ze verdienen!
AppThis Horeca
AppThis Horeca
AppThis Horeca
€ 25,00 per maand

AppThis Horeca

€ 25,00 per maand
Simpel en voordelig eten bestellen via uw eigen app. Uw klanten eenvoudig en voordelig eten laten bestellen met uw eigen app? De bestel app van AppThis Horeca maakt dit mogelijk. Uw klanten kunnen via uw eigen app eten bestellen. De bestelling komt direct bij u binnen waarna de klant de bestelling kan ophalen of laten bezorgen. Dat is voordeliger voor u en makkelijker voor uw klanten.
OBER
OBER
OBER
Prijs op aanvraag

OBER

Prijs op aanvraag
Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst! OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!
Jamezz
Jamezz
Jamezz
Prijs op aanvraag

Jamezz

Prijs op aanvraag
Jamezz is een bestelapp die graag uw team komt ondersteunen. Samen met Jamezz kunt u uw dienstverlening innoveren waardoor u zich onderscheidt. Met deze bestelapp valt u op, creëert u een meerwaarde en biedt u uw gasten iets extra’s! Uw gasten kunnen met hun eigen smartphone eten en drinken bestellen, indien gewenst gelijk afrekenen, serviceverzoeken plaatsen en meer. Gastenbeleving is bepalend en belangrijk voor elk bedrijf. Jamezz verleent uw gasten een extra service en zorgt ervoor dat u uw gasten nog beter kan bedienen. Elke locatie beschikt over zijn eigen accessoires met unieke QR-codes en webcodes. De gast kan op twee manieren gebruik maken van Jamezz; via een website (www.web.jamezz.nl) of via de Jamezz app. Na het scannen van de QR-code of het invoeren van de webcode komt uw eigen digitale menukaart naar voren die voorzien is van alle opties. Net als uw eigen bediening werkt Jamezz mee aan upselling. Wordt er een kopje koffie besteld? Dan kan onze bestelapp als suggestie iets lekkers erbij aanbevelen. De gebruiker hoeft geen account aan te maken en is zo ontworpen dat het voor iedereen duidelijk en makkelijk in gebruik is. Jamezz is fun en houdt het simpel! Na het uploaden van uw menukaart wordt deze automatisch vertaald in meerdere talen. Jamezz spreekt Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans. Om al uw internationale gasten goed van dienst te zijn blijft Jamezz studeren om dit verder uit te gaan breiden. Uw gasten hebben nu de keuze om bij uw bediening of bij Jamezz te bestellen en kunt u iedereen optimaal van dienst zijn. Met de ondersteuning van Jamezz kunt u uw personeel efficiënter indelen waardoor uw gasten de service krijgen die ze verdienen. Tevreden gasten komen vaker terug, geven meer uit en zorgen voor positieve reclame voor uw zaak. Uit ervaring blijkt dat de bestellingen toenemen, de omzet verhoogt, en er meer tijd overblijft voor persoonlijke aandacht.
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand
De menukaart is de vitrine van jouw restaurant! Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken. De menukaart is de vitrine van jouw restaurant Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken. Verlaag loonkosten Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen. Voorkom bestelfouten Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.

Betaalwijzes

bramr
bramr
bramr
Prijs op aanvraag

bramr

Prijs op aanvraag
Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend met je M-Plus kassa. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:

"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"

Gast Annelies:
"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:
"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."

Voor een korte impressie zie deze video.
Atos Pinkoppeling
Atos Pinkoppeling
Atos Pinkoppeling
€ 250,00

Atos Pinkoppeling

€ 250,00
Een hoge transactiesnelheid krijgt u met de pinkoppeling van MplusKASSA. Met een directe kabelaansluiting worden invoerfouten voorkomen en tijd bespaart. MplusKASSA werkt nauw samen met verschillende dealers die u ontzorgen op het gebied van pinapparatuur en kassasystemen. U heeft altijd een duidelijk aanspreekpunt. Uiteraard is contactloos pinnen standaard!
Xafax
Xafax
Xafax
€ 500,00

Xafax

€ 500,00
Xafax staat voor innovatieve betaalsystemen, document- en IT-oplossingen. Betalen zonder contant geld Direct zicht op wáár en door wie welke kosten gemaakt worden Onmiddellijke verrekening en gegevensverwerking Iedereen een eigen app waarmee je kan zien wat je saldo is, wat welke artikelen er gekocht en nog veel meer. Opwaarderen en betalen gekoppeld aan MpluisKASSA.
Museumkaart
Museumkaart
Museumkaart
€ 500,00

Museumkaart

€ 500,00
De Museumkaart direct gekoppeld aan MplusKASSA! Dit bespaart u een extra scanner op uw toonbank en het voorkomt fouten bij de toelating van bezoekers welke gebruik maken van een Museumkaart. U dient rekening te houden met een doorlooptijd van drie weken ná aanvraag.
CCV Pinkoppeling
CCV Pinkoppeling
CCV Pinkoppeling
€ 250,00

CCV Pinkoppeling

€ 250,00
Een hoge transactiesnelheid krijgt u met de pinkoppeling van MplusKASSA. Met een directe kabelaansluiting worden invoerfouten voorkomen en tijd bespaart. MplusKASSA werkt nauw samen met verschillende dealers die u ontzorgen op het gebied van pinapparatuur en kassasystemen. U heeft altijd een duidelijk aanspreekpunt. Uiteraard is contactloos pinnen standaard!
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
€ 20,00 per maand

H@ND Vouchers

€ 20,00 per maand
In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.
OBER
OBER
OBER
Prijs op aanvraag

OBER

Prijs op aanvraag
Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst! OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!
TicketCounter
TicketCounter
TicketCounter
€ 500,00

TicketCounter

€ 500,00
Ticketcounter, uw partner in e-ticketoplossingen Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie. Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service. E-ticketoplossingen Toegangscontrole (scanapparatuur en reporting) Rapportage dashboard Orderproces en factuurservice Portal services (CMS) Koppelingen met kassasystemen Dagelijkse support (klantenservice)
Magna Carta / Ximedes
Magna Carta  / Ximedes
Magna Carta / Ximedes
€ 500,00

Magna Carta / Ximedes

€ 500,00
Magna Carta Chipcard Solutions ontwikkelt en levert wereldwijd multifunctionele kaartsystemen voor onderwijs- en zorginstellingen, bedrijven en overheidsinstanties. FacilityPro, het complete facilitair-managementplatform van Magna Carta,
fashioncheque
fashioncheque
fashioncheque
€ 250,00

fashioncheque

€ 250,00
fashioncheque is gestart en opgericht in 2008 en inmiddels de grootste modecadeaukaart van Nederland. fashioncheque is de eerste en enige branche-brede mode cadeaukaart. fashioncheque is te koop bij meer dan 8.500 verkooppunten, zoals: aangesloten modewinkels, Primera, Jumbo, Bruna, AKO, Plus, Coop, Spar, Deen, Cigo, Tabaktief, The Read Shop, Shell, diverse VVV-kantoren en via www.fashioncheque.com. De cheque is in te wisselen bij meer dan 10.000 fysieke winkels en webshops in Nederland.

Boekhouding

Accountview
Accountview
Accountview
Vanaf € 19,95

Accountview

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
Reeleezee
Reeleezee
Reeleezee
Vanaf € 19,95

Reeleezee

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
Twinfield
Twinfield
Twinfield
€ 19,95 per maand

Twinfield

€ 19,95 per maand
U kunt uw MplusKASSA koppelen aan Twinfield zodat u niet langer uw kassabonnen, artikelen, kastellingen en relaties handmatig hoeft over te typen in uw administratie. De koppeling stuurt de volgende onderdelen naar Twinfield. - Artikelen - Relaties - Dagmutatie - Kastellingen - Facturen MplusKASSA beschikt over dealernetwerk met landelijke dekking, indien u interesse heeft in ons kassasysteem brengen wij u graag met een van onze dealers in contract! Klik voor meer informatie over ons systeem op de informatiebutton.
Exact Globe CSV
Exact Globe CSV
Exact Globe CSV
€ 12,95 per maand

Exact Globe CSV

€ 12,95 per maand
Deze Fmuta en Freg CSV export stellen u in staat om alle financiële transacties (facturen/kassabonnen) te exporteren in het juiste formaat. Opdat u deze eenvoudig en snel kunt importeren in Exact Globe. BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop. EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp
Exact Online
Exact Online
Exact Online
€ 19,95 per maand

Exact Online

€ 19,95 per maand
Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw Exact Online boekhouding hoeft u niet langer bonnetjes en kastellingen handmatig over te typen in uw administratie. Hierdoor kunt u zich volledig richten op het ondernemen en scheelt u dit vele uren werk!
Yuki
Yuki
Yuki
Vanaf € 19,95

Yuki

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
Vanaf € 19,95

AFAS Profit (Direct)

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
Navision export
Navision export
Navision export
€ 12,95 per maand

Navision export

€ 12,95 per maand
Met deze Navision export kunt u financiele transacties (facturen/kassabonnen) exporteren in het juiste formaat om deze zonder enige conversie direct in te laden in uw Navision boekhouding. BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop. EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp
SnelStart
SnelStart
SnelStart
€ 250,00

SnelStart

€ 250,00
Met de koppeling tussen SnelStart en MplusKassa kunt u veel tijd besparen. Inmiddels kunt u kastellingen, kassabonnen, artikelen, klanten en facturen synchroniseren. Mist u functionaliteit? Geen probleem, eventueel is er ook maatwerk te realiseren!
King via XML
King via XML
King via XML
Vanaf € 19,95

King via XML

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Jij focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
Twinfield CSV
Twinfield CSV
Twinfield CSV
€ 12,95 per maand

Twinfield CSV

€ 12,95 per maand
Gek op Twinnen? Dan is koppelen met Mplus winnen! Deze export biedt u een kant en klare import voor uw Twinfield administratie. De export kent een facturen en kassabonnen variant o.b.v. CSV direct klaar voor import. BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop. EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp
Unit4 Multivers
Unit4 Multivers
Unit4 Multivers
Vanaf € 19,95

Unit4 Multivers

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen Unit4 administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden.Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
Microsoft NAV
Microsoft NAV
Microsoft NAV
Prijs op aanvraag

Microsoft NAV

Prijs op aanvraag
Volledige directe integratie in NAV gebouwd door de grootste NAV specialist van Nederland 'Qexpertise' Maatwerk mogelijk
AFAS CSV
AFAS CSV
AFAS CSV
Prijs op aanvraag

AFAS CSV

Prijs op aanvraag
Met de AFAS CSV export kunnen de financiële boekingen van uw MplusKASSA geëxporteerd worden naar een CSV-bestand welke geïmporteerd kan worden in de AFAS software. De export levert de omzet, BTW en (aan)betalingen. Facturen en kassatellingen worden niet geëxporteerd. Per boekdag wordt een verzamelboeking gemaakt. U kunt hierbij nog een periode kiezen, maar de verzamelboeking zal altijd per boekdag gemaakt worden. Iedere dag krijgt hierbij zijn eigen boekstuknummer (dat is jaar + dagnummer). In het exportbestand kunnen zo verzamelboekingen van meerdere boekdagen gemaakt worden.

Overig

Piccotello PMS
Piccotello PMS
Piccotello PMS
Prijs op aanvraag

Piccotello PMS

Prijs op aanvraag
Een PMS speciaal ontwikkeld voor de kleine hotelier en B&B. Piccotello is een web-based property management system dat zorgt voor een efficiënte en overzichtelijke administratie. Het systeem biedt toegang vanaf elk apparaat en elke locatie, zolang er toegang is tot het internet. Het beheer van de reserveringen, de facturen en de housekeeping in Piccotello is eenvoudig. De gebruiksvriendelijkheid van het systeem is uniek in de branche. Door de gastenhistorie kan de beste service worden aangeboden en heeft de hotelier altijd alle gastgegevens bij de hand.
Tapkoppeling van Duijnen
Tapkoppeling van Duijnen
Tapkoppeling van Duijnen
€ 499,00

Tapkoppeling van Duijnen

€ 499,00
Veel horecaondernemers willen niet meer zonder tapautomatisering. Met tapautomatisering haalt u meer rendement uit uw drankverkoop, omdat u volledige controle heeft op de drankuitgifte van bier, wijn, gedistilleerd en frisdrank. De van Duijnen tapautomaat wordt rechtstreeks gekoppeld aan Mpluskassa zodat 'taptik' verschillen direct op de artikelknop verschijnen. Uiteraard heeft u alle rapportages op dag, week, maand en periode niveau. Onze grootste referentie: Ziggodome heeft meer dan 180 kassasystemen gekoppeld aan van Duijnen tapautomatisering.
GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00
Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
€ 20,00 per maand

H@ND Vouchers

€ 20,00 per maand
In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.
TicketCounter
TicketCounter
TicketCounter
€ 500,00

TicketCounter

€ 500,00
Ticketcounter, uw partner in e-ticketoplossingen Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie. Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service. E-ticketoplossingen Toegangscontrole (scanapparatuur en reporting) Rapportage dashboard Orderproces en factuurservice Portal services (CMS) Koppelingen met kassasystemen Dagelijkse support (klantenservice)
TrendMusic
TrendMusic
TrendMusic
€ 49,00 per maand

TrendMusic

€ 49,00 per maand
Horeca Music Player incl. App Mijn Verzoekje Een interactief muzieksysteem voor met name de (natte) Horeca. Samen met de gratis Jukebox App voor de bezoekers ‘Mijn Verzoekje’ is dit een geweldige toevoeging voor de onderneming!

Reserveringen

Piccotello PMS
Piccotello PMS
Piccotello PMS
Prijs op aanvraag

Piccotello PMS

Prijs op aanvraag
Een PMS speciaal ontwikkeld voor de kleine hotelier en B&B. Piccotello is een web-based property management system dat zorgt voor een efficiënte en overzichtelijke administratie. Het systeem biedt toegang vanaf elk apparaat en elke locatie, zolang er toegang is tot het internet. Het beheer van de reserveringen, de facturen en de housekeeping in Piccotello is eenvoudig. De gebruiksvriendelijkheid van het systeem is uniek in de branche. Door de gastenhistorie kan de beste service worden aangeboden en heeft de hotelier altijd alle gastgegevens bij de hand.
EasyReservationPro
EasyReservationPro
EasyReservationPro
€ 20,00 per maand

EasyReservationPro

€ 20,00 per maand
Met de EasyReservationPro plugin van MplusKASSA koppelen wij uw kassasysteem aan uw reserveringssysteem.
Yesplan
Yesplan
Yesplan
€ 500,00

Yesplan

€ 500,00
SOFTWARE OP MAAT VAN JOUW ORGANISATIE Elk evenement en elke evenementenorganisatie is anders. Personaliseer Yesplan naargelang de behoeften van jouw organisatie, voer de gegevens in die voor jouw werking van belang zijn en bepaal zelf wie wat mag zien en aanpassen. De passie en de ambitie van ons ontwikkelingsteam, softwarearchitecten met een achtergrond in academisch onderzoek, staan garant voor de juiste technologische keuzes. Je zal Yesplan ervaren als een intuïtief, rijk en vanzelfsprekend product dat zich gemakkelijk aanpast aan de specifieke werking van jouw organisatie. PERFECT GEORGANISEERDE EVENEMENTEN Krijg inzicht in de beschikbaarheid van zalen, medewerkers en materiaal en vermijd dubbele boekingen. Daardoor sluit jouw planning nauwer aan bij de realiteit en heb je op voorhand een beter overzicht van de kosten en opbrengsten. Jouw evenement valt netjes binnen het budget. Omdat de software gegroeid is vanuit de sector, kent Yesplan de uitdagingen die er zijn bij het organiseren van evenementen. Daardoor breng je, samen met jouw team, een complexe planning, diverse en uitgebreide rapporteringen en last-minute wijzigingen tot stand en verloopt alles is goede banen. ALLE INFORMATIE VOOR IEDEREEN EENVOUDIG RAADPLEEGBAAR Met verschillende gebruikers tegelijk aan één evenement werken gebeurt probleemloos en steeds vanuit de meest recente versie. Bovendien kan je Yesplan ook koppelen aan jouw website, ticketingsysteem of andere software. Doordat gegevens voortaan nog slechts één maal ingevoerd worden, bespaar je tijd en wordt de kans op fouten minimaal. Als grootste SaaS-bedrijf in de eventplanningssector in de Benelux wordt Yesplan geprezen voor het stimuleren van samenwerking, zowel binnen de organisatie als met andere toepassingen. Onze medewerkers deden ervaring op bij het begeleiden van meer dan 150 organisaties en zetten die graag in om jouw activiteiten te ondersteunen.

Apotheek

Chipsoft HIX
Chipsoft HIX
Chipsoft HIX
Prijs op aanvraag

Chipsoft HIX

Prijs op aanvraag
Met de samenwerking van MplusKASSA en Chipsoft is er een uniek product ontstaan voor de apotheker. Alle recepten, controle, voorraad en bestellingen via HIX. Alles wat afgerekend kan worden wordt automatisch in MplusKASSA klaar gezet voor betaling.

Weegschaalkoppelingen

METTLER TOLEDO Ariva
METTLER TOLEDO Ariva
METTLER TOLEDO Ariva
Vanaf € 250,00

METTLER TOLEDO Ariva

Vanaf € 250,00
Koppeling met de MT Ariva. Kassaweegschalen moeten voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid. Tegelijkertijd worden ze veelvuldig gebruikt en dus blootgesteld aan diverse risico's die het functioneren kunnen beïnvloeden – zoals waterdruppels, vuil of paper clips die in de weegschaal kunnen komen. Ariva kassaweegschalen bieden een bescherming tegen deze risico's door hun robuuste ontwerp dat de binnenkant van de weegschaal beschermt tegen water en vuil. Zo worden operationele problemen voorkomen.
METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
Vanaf € 250,00

METTLER TOLEDO Diva

Vanaf € 250,00
Koppeling met de MT Diva. De Diva kassaweegschaal van METTLER TOLEDO is ontworpen voor retailers die op zoek zijn naar superieure scan- en weegprestaties. Diva is ideaal, dankzij weegtechnologie met dubbel interval en groot prestatievermogen voor een groot weegbereik van 40 g tot 15 kg bij de kassa. De Diva kassaweegschaal heeft een dubbel interval en kan probleemloos deel uitmaken van de kassa's met bioptische scanners en groot prestatievermogen van Datalogic, Metrologic of NCR. Scannerweegschalen met Diva zijn ideaal voor retailers die op zoek zijn naar uitstekende scan- en weegprestaties bij de kassa. De installatie is eenvoudig dankzij het ingebouwde nivelleersysteem. Voor alle eenvoud wordt de verkoop en integratie met Datalogic, Metrologic en NCR scanners volledig afgehandeld door de vakbekwame technici van METTLER TOLEDO. De Diva wordt sinds maart 2016 niet meer geproduceerd.

Voorraadbeheer

MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
Gratis

MplusKASSA Scanner

Gratis
De MplusKASSA Scanner is een webapp waarmee je voorraadtellingen kunt doen. Het is gemaakt om gebruikt te worden op een smartphone, maar met een tablet of desktop kan het ook. Invoer gaat via een bluetooth of USB barcodescanner.