Over ons
Onze producten
Branches
Stel zelf samen
API
Gratis proberen
Zoeken
Hoe de kiosk zelfservice succesvol maakt

Klanten die op elk gewenst moment kunnen bestellen, de perfecte presentatie van je menukaart en kortere wachttijden waarmee je de klanttevredenheid vergroot; de kiosk biedt het allemaal. Twijfel jij nog of een kiosk iets voor jou is? Lees in deze blog de vijf redenen waarom een kiosk in jouw onderneming niet mag ontbreken.
 

Een kiosk creëert aantrekkingskracht
Een kiosk is de perfecte presentatie van jouw menukaart. Een goed ingerichte kiosk stelt je menukaart centraal en geeft je gasten het meest actuele én aantrekkelijke aanbod. 
 

Kortere wachttijden en een grotere klanttevredenheid 
Om van zelfservice een succes te maken, moet de gast centraal staan. Dit doe je door hen de controle te geven en een keuze te bieden. De kiosk zorgt voor kortere wachttijden en vergroot daarmee de klanttevredenheid.
 

De kiosk als oplossing voor personeelstekort
Dankzij de kiosk wordt de veerkracht van je bedrijf vergroot en kan er op elk moment een bestelling geplaatst worden. Personeelstekort kan dankzij de komst van zelfservice professioneel worden opgevangen. 
 

Omzetverhoging door de kiosk
Een medewerker die meerdere vragen stelt, kan al snel in de irritatiezone van een klant belanden. Een kiosk daarentegen kan gemakkelijk meerdere vragen stellen zonder dat een klant het doorheeft. Daarnaast biedt het visuele aspect van de kiosk rust en overzicht. Hierdoor zijn mensen eerder geneigd voor een luxer of extra artikel te gaan wat vervolgens weer zorgt voor een hogere omzet. 

Nieuwsgierig hoe de kiosk er voor jou uit kan zien? Neem vrijblijvend contact op voor een demo!

Stel zelf je ideale kassa samen