Selecteer een item

POS

BasicPOS
BasicPOS
BasicPOS

BasicPOS

De BasicPOS opent nieuwe toepassingsmogelijkheden met meer kracht en prestaties in een ventilatorloze architectuur in combinatie met een slank 14-inch breedbeeldscherm dat uw kijkoppervlak aanzienlijk vergroot en nieuwe weergave- en interactiemogelijkheden.

DesignPOS
DesignPOS
DesignPOS

DesignPOS

De DesignPOS combineert veiligheid, flexibiliteit en duurzaamheid in één prachtig design. Het modulair all-in-one ontwerp kan losgemaakt worden van de invoer- / uitvoerhub om:

  • Maximaal opgeruimde toonbank look voor traditionele POS- inplementaties. 
  • Flexibele montage mogelijkheden voor interactieve onderteken- en zelfbedieningstoepassingen
MiniPOS
MiniPOS
MiniPOS

MiniPOS

De MiniPOS wordt gekenmerkt door zijn compacte ontwerp en ongelooflijke flexibiliteit. Slank, duurzaam en veelzijdig, dit POS is perfect geschikt voor horeca- of detailhandelbedrijven die een kleine footprint nodig hebben. Moderne interfaces zorgen ervoor dat de PX10 duurzaam en toekomstgericht blijft, terwijl de solide constructie garant staat voor een lange levensduur. Het ontwerp zonder ventilator en het ontbreken van bewegende delen zorgen ervoor dat deze zelfs tegen de meest ruige omstandigheden bestand is tegen uitdroging.

NormalPOS
NormalPOS
NormalPOS

NormalPOS

Het NormalPOS systeem is een onderhoudsarme, stijlvolle en compacte touchscreen All-in-One (AiO) met betrouwbare, robuuste prestaties, die inzetbaar is als zelfbedieningsoplossing voor klanten of als station voor uw werknemers. Elegant, stijlvol en ideaal voor kleine ruimtes. Deze compacte AiO is flxibel inzetbaar in uw winkelomgeving. U kunt hem op een balie of in een kiosk plaatsen, op een wand of aan een paal bevestigen. Betrouwbaarheid om op te bouwen. Geen zorgen bij morsen of spatten - vocht kan niet binnendringen in het IP54-qualifid, gesloten ventilatorloze systeem, dat afgestemd is op intensief gebruik en bestand is tegen schokken en trillingen. Dit model is in 15,6 inch en 18,5 inch beschikbaar. 

TabletPOS
TabletPOS
TabletPOS

TabletPOS

Deze zeer stevige, lichtgewicht en super veelzijdige tablet is bestand tegen water en stof en getest op vallen van 1,2 m hoogte. De eenvoudige uitneembare batterij gaat tot 11 uur mee, lang genoeg voor de hele werkdag.

Printer en lade

Budget Printer
Budget Printer
Budget Printer

Budget Printer

De Epson TM-t20 is een betrouwbare thermische bonnenprinter met weinig onderhoud. 
Met de ingebouwde wisselstroomadapter en meegeleverde stroomkabel is deze printer een totaaloplossing voor verkooppunten. 
 

Design Printer
Design Printer
Design Printer

Design Printer

Deze compacte kassabonprinter is ideaal voor POS-omgevingen (Point-of-Sale), zoals bij horecagelegenheden en gespecialiseerde retailbedrijven. De printer, verkrijgbaar in zwart en wit, neemt bijzonder weinig ruimte in beslag en is daarom ideaal voor klanten met beperkte toonbank ruimte. U kunt aan de slag met het afdrukken door een met NFC uitgerust mobiel apparaat of tablet tegen de TM-m30 te houden om ze te koppelen. Mobiele apparaten die geen ondersteuning bieden voor NFC kunnen worden verbonden met de printer door een unieke QR-code in te scannen.

Fliptop Kassalade
Fliptop Kassalade
Fliptop Kassalade

Fliptop Kassalade

De Fliptop Kassalade is automatisch. De lade gaat naar boven open. 

Kassalade
Kassalade
Kassalade

Kassalade

De kassalade staat bekend om hun robuustheid en ongeëvenaarde kwaliteit. De lade wordt beschermd door een sterke staalconstructie en kan met een sleutel worden afgesloten. De interne vakverdeling is op vele manieren aan te passen aan uw wensen door verplaatsbare inzetstukken en vakverdelingen van verschillende afmetingen.

Keukenprinter
Keukenprinter
Keukenprinter

Keukenprinter

Epson’s TM-U220 naaldprinter is compact, betrouwbaar en optimaal voor snelle printopdrachten. Hij biedt de gebruiksvriendelijkheid - die zo belangrijk is voor horeca- en daarnaast twee-kleurendruk voor speciale effecten, keukenbonnetjes en opvallende logo’s. 
Het originele Epson printerlint is van uitzonderlijk goede kwaliteit en staat garant voor een zeer lange levensduur.

Terras

Basic Handheld
Basic Handheld
Basic Handheld

Basic Handheld

De Basic Handheld is stofdicht, valbestendig, waterdicht en krasvast en dus de handheld bij uitstek voor als er gewerkt wordt in een veeleisende omgeving. De handheld is niet alleen ruig, maar ook duurzaam en mooi ontworpen.

Budget Handheld
Budget Handheld
Budget Handheld

Budget Handheld

De Budget Handheld is geschikt voor een veeleisende omgeving. Door het robuuste en eenvoudige design is de handheld niet alleen aantrekkelijk voor het oog, maar ook praktisch. 

Design Handheld
Design Handheld
Design Handheld

Design Handheld

Deze nieuwe handheld met Zebra scanner is waterdicht en heeft een sterke batterij. Speciaal ontworpen met geoptimaliseerd en verbeterde Android besturingssysteem. De handheld is geoptimaliseerd voor uitstekend gebruikservaringen en is slimmer en krachtiger dan voorgangers.

Wifi-punt Binnen
Wifi-punt Binnen
Wifi-punt Binnen

Wifi-punt Binnen

Een Unify UAP managed is een wifi punt voor binnen. Deze worden geplaatst wanneer er met handhelds gewerkt wordt om te zorgen dat door de hele zaak verbinding is met het netwerk. Hieronder aantal specifiaties. 

Wifi-punt Buiten
Wifi-punt Buiten
Wifi-punt Buiten

Wifi-punt Buiten

De UniFi Outdoor managed AP kan naadloos worden gemonteerd aan elke muur of paal (montagesets inbegrepen). De LED-indicatoren vereenvoudigen de implementatie en confiuratie van de UniFi Outdoor managed AP. De UniFi Outdoor managed AP is bestand tegen omstandigheden, zoals wind, regen en sneeuw. 

Keuken

Budget Keukenscherm
Budget Keukenscherm
Budget Keukenscherm

Budget Keukenscherm

Het keukenscherm is een 22 inch all-in-one AER Panel PC. Het scherm kan gebruikt worden als keukenscherm, chefcherm of uitserveerscherm. Door gebruik van een keukenscherm worden de gerechten die in de keuken bereid moeten worden overzichtelijk getoond op een duidelijk en groot scherm en hoeft er niet meer met bonnetje gewerkt te worden. Hieronder aantal specifiaties. 

Design Keukenscherm
Design Keukenscherm
Design Keukenscherm

Design Keukenscherm

FEC introduceert met trots het nieuwe Fanless Aer Panel PC. Om verschillende toepassingen en oplossingen te vervullen,
PP-8632 is een ideale modulaire All-in-One paneel-pc.

Overige

Bluetooth Barcodescanner
 Bluetooth Barcodescanner
Bluetooth Barcodescanner

Bluetooth Barcodescanner

De Bluetooth barcode scanner is een barcode scanner die aan een kassa of tablet gekoppeld kan worden via de bluetooth verbinding. We hebben bij MplusKASSA een app speciaal voor deze scanner zodat voorraad ook kan worden gescand. Vanuit de app kan er dan een bestand worden geëxporteerd met de voorraad. Voor meer informatie bekijk de website scanner.mpluskassa.nl 

 

 

Design Barcodescanner
Design Barcodescanner
Design Barcodescanner

Design Barcodescanner

Bied een efficiënte klantervaring met de Design Barcodescanner. De kleinste en dunste barcodescanner, die ontworpen is als aanvulling op de DesignPOS. De scanner leest mobiele portemonnees, digitale coupons én afgedrukte barcodes. 

Labelprinter
Labelprinter
Labelprinter

Labelprinter

De labelprinter is een ‘direct thermal’ printer en biedt de meeste waar voor uw geld voor een bureauprinter, die met een printsnelheid van 127 mm per seconde uitstekend voldoet aan uw printbehoefte van kleine of middel-grote omvang. De printer heeft een strakke en compacte vormgeving en ondersteunt een breed assortiment aan programma’s en toepassingen. 

 

QR Barcodescanner
QR Barcodescanner
QR Barcodescanner

QR Barcodescanner

Verbeterde technische eigenschappen gecombineerd met een makkelijk te houden, maar toch stijlvolle behuizing resulteert in een 2D-lezer die high performance scanning biedt tegen een prijs die voldoet aan de high end 1D scanners.

Verbeterde technische eigenschappen gecombineerd met een makkelijk te houden, maar toch stijlvolle behuizing resulteert in een 2D-lezer die high performance scanning biedt tegen een prijs die voldoet aan de high end 1D scanners. Newlands nieuwe chipdecoder die perfect past bij de eigen optiek van Newlands, geeft een superieure kwaliteit van lees, plus de behuizing is in staat om meerdere druppels van 1,2 m te krijgen.

De scanner past bij elke applicatie waarbij efficiënte 2D-scanning nodig is voor het moeiteloos vastleggen van hoogwaardige, hoge volume en vervormde streepjescodes die op papier worden afgedrukt of op schermen / mobiele telefoons worden weergegeven.

Pin

ATOS Vaste Pin
ATOS Vaste Pin
ATOS Vaste Pin

ATOS Vaste Pin

De Yomani terminal heeft een elegant en modern ontwerp met verlichte kaartlezers en toetsen. De Yomani heeft drie duidelijk herkenbare kaartlezers voor chip, magneetstrook en contactloos betalen. De terminal heeft een hoge kwaliteit afwerking, een kleurrijke en heldere display en geïntegreerde pin-afscherming. 

CCV Mobiele Pin
CCV Mobiele Pin
CCV Mobiele Pin

CCV Mobiele Pin

De nieuwe mobiele pin van CCV blinkt uit in kracht, snelheid en uitstekende prestaties. Het is een stijlvolle, compacte en lichte betaalautomaat die eenvoudig meegenomen kan worden.

CCV Vaste Pin
CCV Vaste Pin
CCV Vaste Pin

CCV Vaste Pin

Dit is de nieuwste en snelste vaste betaalautomaat van CCV. De gebruikerservaring is verbeterd dankzij het gekantelde kleurendisplay. Het 3,5 inch kleurrijke touchscreen zorgt voor haarscherp beeld. In combinatie met de intuïtieve gebruiksomgeving biedt de betaalautomaat veel gebruiksgemak.

Binnenkort beschikbaar

Selecteer een item

MplusKASSA Pro
MplusKASSA Pro
MplusKASSA Pro

MplusKASSA Pro

Elke werkplek begint met de MplusKASSA Pro module. Dit is de basis van het kassasysteem. Ervaar optimaal gebruiksgemak en flexibiliteit. U kunt onder andere afrekenen met een visuele wisselgeld weergave, onbeperkt aantal artikelen invoeren, de kassabon zelf instellen, snelknoppen aanmaken en gemakkelijk rapportages bekijken. Naast deze solide basis kunt u kiezen uit vele modules als aanvulling. Het is mogelijk om het kassasysteem te koppelen met bijvoorbeeld pinterminals, webshops en financiële pakketten. 

Backoffice
Backoffice
Backoffice

Backoffice

Een backoffice werkplek wordt geïnstalleerd op een Windows PC naar keuze om vanaf die PC de overzichten te bekijken en de kassa te beheren. 

Artikelenbeheer Pro
Artikelenbeheer Pro
Artikelenbeheer Pro

Artikelenbeheer Pro

Met Artikelenbeheer Pro kunt u uitgebreid uw artikelen beheren. Ervaar het gebruiksgemak door de toevoeging van afbeeldingen. Dit geeft in één oogopslag inzicht in uw voorraad.   

Ingrediënten
Ingrediënten
Ingrediënten

Ingrediënten

Bereken uw ingredienten obv verkooporders

Sales & Acties
Sales & Acties
Sales & Acties

Sales & Acties

Creëer eenvoudig kortingen op maat. Kies uit alle denkbare kortingen: groepskortingen, staffelkorting, X voor de prijs van Y, mixmatch, setprijzen, individuele kortingen of cashkorting.

Extern Artikelenbeheer
Extern Artikelenbeheer
Extern Artikelenbeheer

Extern Artikelenbeheer

Ervaar het gemak met de module Extern Artikelenbeheer. Via uw leverancier worden de artikelen automatisch beheerd. Deze module is nodig om de koppeling te maken met een extern kanaal. 

 

Urenregistratie
Urenregistratie
Urenregistratie

Urenregistratie

Met de module Urenregistratie krijgt u grip op uren. Bekijk per filiaal wie er ingeklokt en uitgeklokt is. De gewerkte uren van alle medewerkers staan overzichtelijk op een rij. Het is mogelijk om deze module te koppelen aan diverse planningspakketten. Dit draagt bij aan een optimale bedrijfsvoering. Onze appstore met gecertificeerde koppelaars blijft groeien.

 

Klantenbeheer met Acties
Klantenbeheer met Acties
Klantenbeheer met Acties

Klantenbeheer met Acties

Deze module biedt de mogelijkheid tot een uitgebreide klantenkaart. Dit kan met het sparen van punten, tegoeden, en het bieden van klantkortingen. U kunt de klant laten betalen met tegoeden. Met één druk op de knop heeft u een uitgebreid puntenoverzicht en krijgt u inzicht in wie uw slapende klanten zijn. Door de inzichtelijke rapportages weet u exact wat de acties opleveren. 

Cadeaupas
Cadeaupas
Cadeaupas

Cadeaupas

Met deze module kunt u uw eigen cadeaupassen (tegoedkaarten) uitgeven zodat uw klanten dit als betaalmiddel kunnen gebruiken. Dit kunnen passen of kaarten zijn met een rfid, barcode of QR-code.
U kunt passen definieren die eenmalig uitgegeven worden en waarmee alleen betaald kan worden, maar ook passen die later weer opgewaardeerd kunnen worden.
De passen/kaarten kunnen eventueel aan een relatie gekoppeld worden.

 
Horeca Tafelregistratie
Horeca Tafelregistratie
Horeca Tafelregistratie

Horeca Tafelregistratie

De module Horeca Tafelregistratie maakt het mogelijk om te kunnen bestellen en af te rekenen op een visuele tafelplattegrond. Dit is volledig geïntegreerd met het keukenmanagement systeem. Dit is zeer praktisch en efficiënt, omdat er zo sneller en eenvoudig gewerkt kan worden. Deze module speelt in op de behoefte van uw gasten. Bijvoorbeeld het gesplitst betalen en kortere wachttijden. Daarnaast speelt het in op de behoefte van uw personeel, doordat zij meer inzicht krijgen en er met hen wordt meegedacht door het kassasysteem.

Handheld
Handheld
Handheld

Handheld

Met deze module kunt u een handheld koppelen aan het kassasysteem. Handhelds dragen bij aan de effectiviteit tijdens het bedienen van uw gasten. Door de visuele lay-out is het tafeloverzicht in één oogopslag te zien. Maak gebruik van snelknoppen op een handheld of smartphone.

 

Bestelbon Cafetaria
Bestelbon Cafetaria
Bestelbon Cafetaria

Bestelbon Cafetaria

Met deze module is het mogelijk om binnen één handeling een uitgebreide bestelbon te printen. De bonnen bevatten oplopende nummers. Door de koppeling met de keukenprinter, komt de bon meteen op de juiste plek terecht. 

Chinese Tekens
Chinese Tekens
Chinese Tekens

Chinese Tekens

Deze module maakt het mogelijk om de tekst in Chinese tekens op de bestelbonnen te plaatsen. Ideaal voor keukens met Chinees personeel.

Afhalen & Bezorgen
Afhalen & Bezorgen
Afhalen & Bezorgen

Afhalen & Bezorgen

Vergelijkbaar met de Q2050 Mplus Orders module is deze module speciaal ontwikkeld voor de bezorgbranche. Het heeft zeer uitgebreide mogelijkheden voor bestelbonnen. Voor deze branche is het ook mogelijk om apps te koppelen zoals Bestelmar en Leqqr. Dit draagt bij aan een optimale bedrijfsvoering. Ervaar uitgebreid ordermanagement in uw back-office. Handel direct orders af vanuit binnengemelde inkoop in combinatie met de module Q1500 Voorraad. En bestel direct bij de juiste leverancier dankzij het bestelvoorstel.

Voorraadbeheer
Voorraadbeheer
Voorraadbeheer

Voorraadbeheer

De module Voorraadbeheer biedt overzicht in de voorraden. Hierdoor is het mogelijk om uitgebreide inkooplijsten en besteladviezen te maken. De artikelhistorie is ook meteen inzichtelijk. Daarnaast is het systeem met deze module in staat om de overzichten van voorraden op peildatum te tonen. En krijg besteladvies per leverancier.

Fashion
Fashion
Fashion

Fashion

De module Fashion geeft inzicht in uw artikelen en beheert deze gemakkelijk. Krijg meteen inzicht in prestaties en voorraden van elke productgroep U heeft hiermee ook nog betere sturing dankzij het seizoensbeheer. Ervaar hierbij het gemak van gebruiksvriendelijke kleur- en maatlijsten en pas kledinglabels aan zoals u wilt.

Offerte
Offerte
Offerte

Offerte

De module Offerte maakt het mogelijk om een offerte op te stellen en deze direct te printen of te verzenden via e-mail. Van de offerte kan daarna een order gemaakt worden en vervolgens kan deze gefactureerd worden.

Verkooporders
Verkooporders
Verkooporders

Verkooporders

Automatiseer uw verkooporders met de module Verkooporders. In de back-office kunt u gebruik maken van het uitgebreide ordermanagement. Importeer gegevens rechtstreeks uit Excel en mail orders als PDF of XML.

Facturatie
Facturatie
Facturatie

Facturatie

Met de module Facturatie kunt u gemakkelijk en direct factureren. Daarnaast maakt u gemakkelijk verzamelfactureren en beheert u openstaande debiteuren. Tevens zorgt deze module eenvoudig voor tijdige betalingen dankzij de aanmaningsstructuur.

Pinkoppeling
Pinkoppeling
Pinkoppeling

Pinkoppeling

Koppeling met diverse pinautomaten mogelijk waaronder Atos en CCV.

Museumkaart
Museumkaart
Museumkaart

Museumkaart

De museumkaart module is nodig om de koppeling met Museumjaarkaart te maken in de kassa. 

GKS België
GKS België

GKS België

Financieel export
Financieel export
Financieel export

Financieel export

De module biedt de mogelijkheid om diverse financiële exporten te maken. Deze zijn direct importeerbaar in de bekende administratiepakketten.

Webshop categoriebeheer
Webshop categoriebeheer
Webshop categoriebeheer

Webshop categoriebeheer

Deze module is benodigd om de kassa te koppelen met uw webshop. 

Extra filiaal
Extra filiaal
Extra filiaal

Extra filiaal

Uitgebreide filiaal structuur mogelijk 

Selecteer een item

Boekhouding

AFAS CSV
AFAS CSV
AFAS CSV
Prijs op aanvraag

AFAS CSV

Prijs op aanvraag
Met de AFAS CSV export kunnen de financiële boekingen van uw MplusKASSA geëxporteerd worden naar een CSV-bestand welke geïmporteerd kan worden in de AFAS software. De export levert de omzet, BTW en (aan)betalingen. Facturen en kassatellingen worden niet geëxporteerd. Per boekdag wordt een verzamelboeking gemaakt. U kunt hierbij nog een periode kiezen, maar de verzamelboeking zal altijd per boekdag gemaakt worden. Iedere dag krijgt hierbij zijn eigen boekstuknummer (dat is jaar + dagnummer). In het exportbestand kunnen zo verzamelboekingen van meerdere boekdagen gemaakt worden.
AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
Vanaf € 19,95

AFAS Profit (Direct)

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
Accountview
Accountview
Accountview
Vanaf € 19,95

Accountview

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
Exact Globe CSV
Exact Globe CSV
Exact Globe CSV
€ 12,95 per maand

Exact Globe CSV

€ 12,95 per maand
Deze Fmuta en Freg CSV export stellen u in staat om alle financiële transacties (facturen/kassabonnen) te exporteren in het juiste formaat. Opdat u deze eenvoudig en snel kunt importeren in Exact Globe. BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop. EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp
King via XML
King via XML
King via XML
Vanaf € 19,95

King via XML

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Jij focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
Microsoft NAV
Microsoft NAV
Microsoft NAV
Prijs op aanvraag

Microsoft NAV

Prijs op aanvraag
Volledige directe integratie in NAV gebouwd door de grootste NAV specialist van Nederland 'Qexpertise' Maatwerk mogelijk
Navision export
Navision export
Navision export
€ 12,95 per maand

Navision export

€ 12,95 per maand
Met deze Navision export kunt u financiele transacties (facturen/kassabonnen) exporteren in het juiste formaat om deze zonder enige conversie direct in te laden in uw Navision boekhouding. BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop. EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp
Reeleezee
Reeleezee
Reeleezee
Vanaf € 19,95

Reeleezee

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
SnelStart
SnelStart
SnelStart
€ 250,00

SnelStart

€ 250,00
Met de koppeling tussen SnelStart en MplusKassa kunt u veel tijd besparen. Inmiddels kunt u kastellingen, kassabonnen, artikelen, klanten en facturen synchroniseren. Mist u functionaliteit? Geen probleem, eventueel is er ook maatwerk te realiseren!
Twinfield CSV
Twinfield CSV
Twinfield CSV
€ 12,95 per maand

Twinfield CSV

€ 12,95 per maand
Gek op Twinnen? Dan is koppelen met Mplus winnen! Deze export biedt u een kant en klare import voor uw Twinfield administratie. De export kent een facturen en kassabonnen variant o.b.v. CSV direct klaar voor import. BASIC: voorziet in de toegang tot de middleware-omgeving waar u na inloggen uw exports kunt genereren met een druk op de knop. EXTENDED: voorziet daarnaast in de mogelijkheid om periodieke taken aan te maken en een export automatisch te versturen per e-mail of ftp
Unit4 Multivers
Unit4 Multivers
Unit4 Multivers
Vanaf € 19,95

Unit4 Multivers

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen Unit4 administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden.Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.
Yuki
Yuki
Yuki
Vanaf € 19,95

Yuki

Vanaf € 19,95
Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up tot date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Artikelbestanden

Aldipress
Aldipress
Aldipress
€ 30,00 per maand

Aldipress

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Betapress
Betapress
Betapress
€ 30,00 per maand

Betapress

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
CWA
CWA
CWA
€ 30,00 per maand

CWA

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
De Lotto
De Lotto
De Lotto
€ 30,00 per maand

De Lotto

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Foox Groothandel
Foox Groothandel
Foox Groothandel
€ 30,00 per maand

Foox Groothandel

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
€ 30,00 per maand

Hallmark Greeting Cards

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Lekkerland
Lekkerland
Lekkerland
€ 30,00 per maand

Lekkerland

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Paperclip
Paperclip
Paperclip
€ 30,00 per maand

Paperclip

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
PostNL
PostNL
PostNL
€ 30,00 per maand

PostNL

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Staatsloterij
Staatsloterij
Staatsloterij
€ 30,00 per maand

Staatsloterij

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
TGC Trading
TGC Trading
TGC Trading
€ 30,00 per maand

TGC Trading

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.
Touché Cards
Touché Cards
Touché Cards
€ 30,00 per maand

Touché Cards

€ 30,00 per maand
Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Betaalwijzes

Global Ticket
Global Ticket
Global Ticket
Gratis

Global Ticket

Gratis
De online ticketing-oplossingen van Global Ticket zijn gericht op gebruiksgemak voor zowel attractieparken, dierenparken en musea als hun bezoekers. Een ticketpagina is moeiteloos opgezet op uw website en kan worden beheerd via het uitgebreide en gebruiksvriendelijke CMS. Dankzij de koppeling tussen Global Ticket en MplusKASSA is het mogelijk om via Global Ticket uitgegeven tickets direct op de kassa te scannen, zonder aanvullende hardware of losse scanners.
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
€ 20,00 per maand

H@ND Vouchers

€ 20,00 per maand
In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.
Magna Carta / Ximedes
Magna Carta  / Ximedes
Magna Carta / Ximedes
€ 500,00

Magna Carta / Ximedes

€ 500,00
Magna Carta Chipcard Solutions ontwikkelt en levert wereldwijd multifunctionele kaartsystemen voor onderwijs- en zorginstellingen, bedrijven en overheidsinstanties. FacilityPro, het complete facilitair-managementplatform van Magna Carta,
Museumkaart
Museumkaart
Museumkaart
€ 500,00

Museumkaart

€ 500,00
De Museumkaart direct gekoppeld aan MplusKASSA! Dit bespaart u een extra scanner op uw toonbank en het voorkomt fouten bij de toelating van bezoekers welke gebruik maken van een Museumkaart. U dient rekening te houden met een doorlooptijd van drie weken ná aanvraag.
OBER
OBER
OBER
Prijs op aanvraag

OBER

Prijs op aanvraag
Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst! OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!
TicketCounter
TicketCounter
TicketCounter
€ 500,00

TicketCounter

€ 500,00
Ticketcounter, uw partner in e-ticketoplossingen Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie. Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service. E-ticketoplossingen Toegangscontrole (scanapparatuur en reporting) Rapportage dashboard Orderproces en factuurservice Portal services (CMS) Koppelingen met kassasystemen Dagelijkse support (klantenservice)
bramr
bramr
bramr
Prijs op aanvraag

bramr

Prijs op aanvraag
Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend met je M-Plus kassa. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:

"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"

Gast Annelies:
"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:
"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."

Voor een korte impressie zie deze video.
fashioncheque
fashioncheque
fashioncheque
€ 250,00

fashioncheque

€ 250,00
Fashioncheque is gestart en opgericht in 2008 en inmiddels de grootste modecadeaukaart van Nederland. Fashioncheque is de eerste en enige branche-brede mode cadeaukaart. Fashioncheque is te koop bij meer dan 8.500 verkooppunten, zoals: aangesloten modewinkels, Primera, Jumbo, Bruna, AKO, Plus, Coop, Spar, Deen, Cigo, Tabaktief, The Read Shop, Shell, diverse VVV-kantoren en via www.fashioncheque.com. De cheque is in te wisselen bij meer dan 10.000 fysieke winkels en webshops in Nederland. Met de CCV pinkoppeling kunt u de Fashioncheque ook als betaalwijze accepteren in uw winkel.

Bestellen

Bestelmar
Bestelmar
Bestelmar
€ 39,95 per maand

Bestelmar

€ 39,95 per maand
Bestelmar is een mobiele besteldienst en biedt horecagasten de mogelijkheid om met hun eigen smartphone bestellingen te plaatsen die rechtstreeks in het MplusKASSA systeem komen. De menukaart komt in beeld zodra de smartphone contact heeft gemaakt of de QR code heeft gescand. Afhankelijk van het soort bestelling komt deze uit bij de bar of in de keuken. Wordt er iets gewijzigd in de kassa? Dan neemt Bestelmar dit automatisch over. Bestelmar is laagdrempelig in gebruik omdat het werkt zonder app en zonder registratie van persoonlijke gegevens. Daarnaast biedt Bestelmar vele voordelen voor zowel uw gast als uzelf! - omzetverhogend omdat de gasten vanuit impuls meer bestellen wanneer hen die mogelijkheid wordt geboden. - kostenverlagend doordat gasten zelf hun bestellingen plaatsen en daarmee werk uit handen nemen van uw bedienend personeel. - hogere gasttevredenheid omdat uw gasten sneller worden geholpen. Naast de horecabranche is Bestelmar ook inzetbaar in de evenementen- en retailbranche. Neem contact met ons op voor de uitgebreide mogelijkheden. Door met Bestelmar samen te werken innoveert u uw dienstverlening en krijgen uw gasten de service die ze verdienen!
Jamezz
Jamezz
Jamezz
Prijs op aanvraag

Jamezz

Prijs op aanvraag
Jamezz is een bestelapp die graag uw team komt ondersteunen. Samen met Jamezz kunt u uw dienstverlening innoveren waardoor u zich onderscheidt. Met deze bestelapp valt u op, creëert u een meerwaarde en biedt u uw gasten iets extra’s! Uw gasten kunnen met hun eigen smartphone eten en drinken bestellen, indien gewenst gelijk afrekenen, serviceverzoeken plaatsen en meer. Gastenbeleving is bepalend en belangrijk voor elk bedrijf. Jamezz verleent uw gasten een extra service en zorgt ervoor dat u uw gasten nog beter kan bedienen. Elke locatie beschikt over zijn eigen accessoires met unieke QR-codes en webcodes. De gast kan op twee manieren gebruik maken van Jamezz; via een website (www.web.jamezz.nl) of via de Jamezz app. Na het scannen van de QR-code of het invoeren van de webcode komt uw eigen digitale menukaart naar voren die voorzien is van alle opties. Net als uw eigen bediening werkt Jamezz mee aan upselling. Wordt er een kopje koffie besteld? Dan kan onze bestelapp als suggestie iets lekkers erbij aanbevelen. De gebruiker hoeft geen account aan te maken en is zo ontworpen dat het voor iedereen duidelijk en makkelijk in gebruik is. Jamezz is fun en houdt het simpel! Na het uploaden van uw menukaart wordt deze automatisch vertaald in meerdere talen. Jamezz spreekt Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans. Om al uw internationale gasten goed van dienst te zijn blijft Jamezz studeren om dit verder uit te gaan breiden. Uw gasten hebben nu de keuze om bij uw bediening of bij Jamezz te bestellen en kunt u iedereen optimaal van dienst zijn. Met de ondersteuning van Jamezz kunt u uw personeel efficiënter indelen waardoor uw gasten de service krijgen die ze verdienen. Tevreden gasten komen vaker terug, geven meer uit en zorgen voor positieve reclame voor uw zaak. Uit ervaring blijkt dat de bestellingen toenemen, de omzet verhoogt, en er meer tijd overblijft voor persoonlijke aandacht.
OBER
OBER
OBER
Prijs op aanvraag

OBER

Prijs op aanvraag
Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst! OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand
De menukaart is de vitrine van jouw restaurant! Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken. De menukaart is de vitrine van jouw restaurant Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken. Verlaag loonkosten Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen. Voorkom bestelfouten Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.
bramr
bramr
bramr
Prijs op aanvraag

bramr

Prijs op aanvraag
Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend met je M-Plus kassa. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:

"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"

Gast Annelies:
"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:
"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."

Voor een korte impressie zie deze video.

Webshop

Bo Webexperts Webshop
Bo Webexperts Webshop
Bo Webexperts Webshop
Prijs op aanvraag

Bo Webexperts Webshop

Prijs op aanvraag
Joomla - De Online Zaak
Joomla - De Online Zaak
Joomla - De Online Zaak
Prijs op aanvraag

Joomla - De Online Zaak

Prijs op aanvraag
Joomla - Joomill
Joomla - Joomill
Joomla - Joomill
Prijs op aanvraag

Joomla - Joomill

Prijs op aanvraag
Nederlanders kopen steeds vaker goederen en diensten online. In 2015 kocht 71% van de Nederlanders iets online. Hiermee behoort Nederland tot de top vijf binnen de Europese Unie. Per aankoop wordt meestal 100 tot 500 euro uitgegeven, aldus het CBS. Wil jij een eigen webwinkel starten? Dan is een overzichtelijke website met een betrouwbaar webshopsysteem essentieel.
Lightspeed
Lightspeed
Lightspeed
€ 19,95 per maand

Lightspeed

€ 19,95 per maand
Met de Lightspeed app van MplusKASSA koppelen wij uw kassasysteem aan uw webshop.
MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
MplusKASSA WooCommerce koppeling
Prijs op aanvraag

MplusKASSA WooCommerce koppeling

Prijs op aanvraag
Een kassasysteem en webshop die met elkaar in verbinding staan, is de droom van iedere ondernemer. Minty Media staat klaar om de koppeling tussen Mplus kassasystemen en WooCommerce webshops voor jou te regelen. Minty Media is een mediabureau gevestigd in Haarlem met specialiteit in WordPress en WooCommerce. Daarnaast heeft Minty Media haar eigen hosting platform om stabiliteit te kunnen leveren. De WooCommerce koppeling is zo ontwikkeld dat maatwerk mogelijk is. Standaard heeft de koppeling alle benodigde velden zoals hieronder weergegeven. Echter is de koppeling zó flexibel dat er geen suggestie functionaliteit te gek is!
OpenCart
OpenCart
OpenCart
Prijs op aanvraag

OpenCart

Prijs op aanvraag
Prestashop koppeling
Prestashop koppeling
Prestashop koppeling
Vanaf € 25,00

Prestashop koppeling

Vanaf € 25,00
Correct Hosting verzorgt de koppeling tussen Mplus kassasystemen en Prestashop webshops. Correcthosting onderhoud de koppeling en gaat in de toekomst steeds nieuwe functies toevoegen aan de koppeling. Synchronisatie De koppeling Mplus Prestashop synchroniseert uw producten naar uw Pretashop webwinkel. U hoeft uw producten niet dubbel in te voeren. Dit doet de koppeling automatisch. De voorraden worden elke vijf minuten gesynchroniseerd met uw Mplus Q-Line kassa. Nieuwe en bestaande klanten wordt bijgewerkt in uw mplus kassa systeem. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel. Wij hebben een overzicht gemaakt welke velden automatisch synchroniseren met uw mpluskassa systeem. http://prestashop-mplus-koppeling.nl/hoe-werkt-het-eenvoudig/
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand
De menukaart is de vitrine van jouw restaurant! Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken. De menukaart is de vitrine van jouw restaurant Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken. Verlaag loonkosten Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen. Voorkom bestelfouten Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.
WooCommerce
WooCommerce
WooCommerce
€ 35,00 per maand

WooCommerce

€ 35,00 per maand
Deze koppeling van MplusKASSA met WooCommerce synchroniseert uw producten. In uw WooCommerce winkel worden automatisch de producten geplaatst die u daarvoor in uw MplusKASSA Q-line interface heeft geselecteerd. De voorraden worden elke 10 minuten gesynchroniseerd, afgehandelde bestellingen van uw voorraad in Mplus Q-line afgeboekt en een factuur aangemaakt. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.

Apotheek

Analytics

DataProfit
DataProfit
DataProfit
Prijs op aanvraag

DataProfit

Prijs op aanvraag
DataProfit levert een "Zero Touch", "Out of The Box" en "All-in-One" Cloud Platform dat verschillende systemen koppelt en operationele en financiële data verzamelt, combineert en presenteert in real time geconsolideerde rapportages en dashboards.
GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00
Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.
Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,01 per maand

Horeko

€ 0,01 per maand
Meer structuur & rendement in de keuken Horeko Hospitality helpt je om meer inzicht te krijgen in de actuele kosten en opbrengsten van je gerechten. Hierdoor houd je eenvoudig grip op je marges en zie je in één oogopslag op welke gerechten er meer winst te behalen valt. Door het gebruiksvriendelijke touchscreen in de keuken wordt er nog efficiënter en consequenter gewerkt. Zo voorkom je rompslomp met papieren en verhoog je eenvoudig je rendement! Grip op uw roosters en personeelskosten Horeko Planning helpt je om eenvoudig roosters te maken en direct inzicht te krijgen in de personeelskosten. Ook worden gewerkte uren automatisch geregistreerd en beheer je eenvoudig de personeelsgegevens van al je medewerkers. De gratis mobiele app zorgt voor efficiënte communicatie en biedt veel handige functies voor medewerkers.
TAPP
TAPP
TAPP
Prijs op aanvraag

TAPP

Prijs op aanvraag
TAPP verbindt de kroeg van vandaag met de digitale innovatie van morgen. Door middel van het activeren van de TAPP integratie met Mplus, kan je met jouw horeca locatie meedoen in data-projecten met je leveranciers (zoals Coca-Cola, Red Bull, Lipton, etc). Zo halen we het beste uit de horeca sector, een markt die grotendeels gefragmenteerd en offline was. Tot nu. TAPP creeert inzichten waardoor merken beter presteren, waardoor jij als horeca ondernemer een data-driven relatie met je leveranciers kan opbouwen.
Zoined Retail Analytics
Zoined Retail Analytics
Zoined Retail Analytics
Prijs op aanvraag

Zoined Retail Analytics

Prijs op aanvraag

Reserveringen

EasyReservationPro
EasyReservationPro
EasyReservationPro
€ 20,00 per maand

EasyReservationPro

€ 20,00 per maand
EasyReservationPro (ERP) is een reserveringsprogramma dat veel in de bowlingindustrie gebruikt wordt. Als een reservering wordt “binnengemeld” in ERP dan maakt MplusKASSA de benodigde artikelen en een tafelorder aan, waarbij het tafelnummer overeenkomt met het uur van de reservering en het baannummer. Een reservering om 19:00 om baan 3 wordt dan bijvoorbeeld geboekt op tafelnummer 1903. Nadat de reservering op de tafel gezet is vind er geen communicatie meer plaats tussen ERP en MplusKASSA. Alle extra boekingen, zoals drinken en andere versnaperingen, worden in MplusKASSA op de tafel geboekt en uiteindelijk wordt het geheel daar afgerekend.
Smart Event Manager
Smart Event Manager
Smart Event Manager
€ 19,95 per maand

Smart Event Manager

€ 19,95 per maand
Met de Smart Event Manager software beheert u het volledige reserveringsproces. Van het maken van offertes en de voorbereiding van uw evenement, tot de personeelsplanning en facturatie. Wat doet de koppeling? In het kort: Artikelen die aangeslagen worden in MplusKASSA worden door middel van Webhooks op een reservering in SEM geboekt. De klant slaat artikelen aan, gaat naar het afrekenen scherm toe en kiest daar voor de betaalwijze “SEM‘. Op dat moment wordt er bij SEM opgevraagd welke reserveringen er op het moment actief zijn. Dit wordt getoond aan de medewerker en de medewerker maakt zijn keuze. Nadat de keuze gemaakt is worden de aangeslagen artikelen in SEM geboekt en is de bon betaald in MplusKASSA.

Overig

GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00
Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
€ 20,00 per maand

H@ND Vouchers

€ 20,00 per maand
In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.
Tapkoppeling van Duijnen
Tapkoppeling van Duijnen
Tapkoppeling van Duijnen
€ 499,00

Tapkoppeling van Duijnen

€ 499,00
Veel horecaondernemers willen niet meer zonder tapautomatisering. Met tapautomatisering haalt u meer rendement uit uw drankverkoop, omdat u volledige controle heeft op de drankuitgifte van bier, wijn, gedistilleerd en frisdrank. De van Duijnen tapautomaat wordt rechtstreeks gekoppeld aan Mpluskassa zodat 'taptik' verschillen direct op de artikelknop verschijnen. Uiteraard heeft u alle rapportages op dag, week, maand en periode niveau. Onze grootste referentie: Ziggodome heeft meer dan 180 kassasystemen gekoppeld aan van Duijnen tapautomatisering.
TicketCounter
TicketCounter
TicketCounter
€ 500,00

TicketCounter

€ 500,00
Ticketcounter, uw partner in e-ticketoplossingen Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie. Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service. E-ticketoplossingen Toegangscontrole (scanapparatuur en reporting) Rapportage dashboard Orderproces en factuurservice Portal services (CMS) Koppelingen met kassasystemen Dagelijkse support (klantenservice)
TrendMusic
TrendMusic
TrendMusic
€ 49,00 per maand

TrendMusic

€ 49,00 per maand
Horeca Music Player incl. App Mijn Verzoekje Een interactief muzieksysteem voor met name de (natte) Horeca. Samen met de gratis Jukebox App voor de bezoekers ‘Mijn Verzoekje’ is dit een geweldige toevoeging voor de onderneming!

Personeelsplanner

Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,01 per maand

Horeko

€ 0,01 per maand
Meer structuur & rendement in de keuken Horeko Hospitality helpt je om meer inzicht te krijgen in de actuele kosten en opbrengsten van je gerechten. Hierdoor houd je eenvoudig grip op je marges en zie je in één oogopslag op welke gerechten er meer winst te behalen valt. Door het gebruiksvriendelijke touchscreen in de keuken wordt er nog efficiënter en consequenter gewerkt. Zo voorkom je rompslomp met papieren en verhoog je eenvoudig je rendement! Grip op uw roosters en personeelskosten Horeko Planning helpt je om eenvoudig roosters te maken en direct inzicht te krijgen in de personeelskosten. Ook worden gewerkte uren automatisch geregistreerd en beheer je eenvoudig de personeelsgegevens van al je medewerkers. De gratis mobiele app zorgt voor efficiënte communicatie en biedt veel handige functies voor medewerkers.
L1NDA
L1NDA
L1NDA
€ 10,00 per maand

L1NDA

€ 10,00 per maand
L1NDA biedt een gebruiksvriendelijke, cloud-based oplossing voor het werven, plannen, aansturen en uitbetalen van teams, voor desktop en mobiel. Ze bespaart 75 Procent tijd en 4 procent loonkosten. Het L1NDA werkplatform is gebouwd met oog op de generaties Y en Z. Deze generaties spelen een doorslaggevende rol in de markt, zijn thuis in de digitale wereld en stellen specifieke eisen aan hun werkomgeving en de samenwerking met collega's. Zij vragen om flexibliteit en een dynamische planning. Met de L1NDA-koppeling van MplusKASSA worden de gewerkte uren van uw personeel automatisch gekoppeld aan het dienstenrooster in L1NDA.
PersoneelsSysteem
PersoneelsSysteem
PersoneelsSysteem
€ 10,00 per maand

PersoneelsSysteem

€ 10,00 per maand
PersoneelsSysteem is een online applicatie waarmee een personeelsplanning gemaakt kan worden, gewerkte uren kunnen worden geregistreerd en de personeelsadministratie in gedaan kan worden. Iedere medewerker beschikt over eigen inlog gegevens en kan hiermee via de computer of mobiele app gegevens zien zoals het werkrooster, gewerkte uren, plus- en minuren en vakantie-uren saldo. Aan de hand van uitgebreide toegangsrechten is te bepalen welke medewerkers, over welke functionaliteiten beschikken.

Weegschaalkoppelingen

METTLER TOLEDO Ariva
METTLER TOLEDO Ariva
METTLER TOLEDO Ariva
Vanaf € 250,00

METTLER TOLEDO Ariva

Vanaf € 250,00
Koppeling met de MT Ariva. Kassaweegschalen moeten voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid. Tegelijkertijd worden ze veelvuldig gebruikt en dus blootgesteld aan diverse risico's die het functioneren kunnen beïnvloeden – zoals waterdruppels, vuil of paper clips die in de weegschaal kunnen komen. Ariva kassaweegschalen bieden een bescherming tegen deze risico's door hun robuuste ontwerp dat de binnenkant van de weegschaal beschermt tegen water en vuil. Zo worden operationele problemen voorkomen.
METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
Vanaf € 250,00

METTLER TOLEDO Diva

Vanaf € 250,00
Koppeling met de MT Diva. De Diva kassaweegschaal van METTLER TOLEDO is ontworpen voor retailers die op zoek zijn naar superieure scan- en weegprestaties. Diva is ideaal, dankzij weegtechnologie met dubbel interval en groot prestatievermogen voor een groot weegbereik van 40 g tot 15 kg bij de kassa. De Diva kassaweegschaal heeft een dubbel interval en kan probleemloos deel uitmaken van de kassa's met bioptische scanners en groot prestatievermogen van Datalogic, Metrologic of NCR. Scannerweegschalen met Diva zijn ideaal voor retailers die op zoek zijn naar uitstekende scan- en weegprestaties bij de kassa. De installatie is eenvoudig dankzij het ingebouwde nivelleersysteem. Voor alle eenvoud wordt de verkoop en integratie met Datalogic, Metrologic en NCR scanners volledig afgehandeld door de vakbekwame technici van METTLER TOLEDO. De Diva wordt sinds maart 2016 niet meer geproduceerd.

Voorraadbeheer

MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
Gratis

MplusKASSA Scanner

Gratis
De MplusKASSA Scanner is een webapp waarmee je voorraadtellingen kunt doen. Het is gemaakt om gebruikt te worden op een smartphone, maar met een tablet of desktop kan het ook. Invoer gaat via een bluetooth of USB barcodescanner.

Coming soon!

Roomer
Roomer
Roomer
Prijs op aanvraag

Roomer

Prijs op aanvraag
Compleet Property Management Systeem Slimme en betaalbare technologie voor het efficiënte beheer van uw bedrijf

Selecteer een item

4Offerte aanvragen

Uw manier plus ons kassasysteem: samen het perfecte team voor uw point of sale. Ontdek de plus van heldere modules op maat. Perfect afgestemd op uw werkwijze. Alles wat u nodig heeft, maar nooit teveel.

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan. We nemen snel contact met u op.

*Let op: hardware aanbod kan per dealer variëren

De offerte is aangevraagd. Binnen enkele dagen nemen we hierover contact met u op.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Bedankt, het bericht is verzonden. We zullen hier zo snel mogelijk op reageren.

Bedankt, we bellen zo snel mogelijk terug.

Probeer de gratis demo

Wil je MplusKASSA ondertussen uitproberen?
Dit kan gewoon vanaf je eigen pc!

Hoera, uw demo is aangemaakt. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met verdere instructies.

MplusKASSA Lynbaan 31 8941 BR Leeuwarden
info@mpluskassa.nl 058 215 7000 ma-vr: 9:00 - 16:30